Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הבנתי שקנית מהום סנטר. מה מגיע יחד עם המברגה?

בחנות הכלים המקומית באזור מגורי מוכרים את הGDR בחבילה הכוללת מטען, שתי סוללות, סט ענק של מקדחים וביטים של בוש ונרתיק מקורי ב730 שקל.

עריכה אחרונה על ידי banji man

S60 Rdesign

פורסם

יש המלצה על טאבלט עד 40 דולר, שימוש עיקרי אינטרנט ואפליקציות רדיו?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם (נערך)
הבנתי שקנית מהום סנטר. מה מגיע יחד עם המברגה?

בחנות הכלים המקומית באזור מגורי מוכרים את הGDR בחבילה הכוללת מטען, שתי סוללות, סט ענק של מקדחים וביטים של בוש ונרתיק מקורי ב730 שקל.

מברגה, סוללת 2AH ומטען. המטען אמור להיות מאוד מהיר ולי אישית בשביל עבודות ביתיות אין צורך ב 2 סוללות.

עכשיו השאלה האם התיק והביטים שווים לך 200 שקלים (מאמין שהסט ביטים לא מדהים - יצא לי לראות אותו).

 

למיטב הבנתי סוללה נשחקת מחוסר שימוש... אז מה יעזור לי שיש לי 2 סוללות? מעדיף לקנות סוללה חדשה כשהראשונה כבר לא תסחוב...

עריכה אחרונה על ידי Morningstar
פורסם

מכירים את הסינר שצד אחד שלו קשור סביב הצוואר וצד אחד מוצמד בוואקום למראה כדי לאסוף את הזיפים בזמן הקיצוץ?

בקיצור - כזה אני מחפש ולא מוצא.

אם מישהו יודע איך קוראים למוצר, אשמח לדעת. אם יש לינק לאמאזון זה בכלל יהיה טירוף!

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם
מכירים את הסינר שצד אחד שלו קשור סביב הצוואר וצד אחד מוצמד בוואקום למראה כדי לאסוף את הזיפים בזמן הקיצוץ?

בקיצור - כזה אני מחפש ולא מוצא.

אם מישהו יודע איך קוראים למוצר, אשמח לדעת. אם יש לינק לאמאזון זה בכלל יהיה טירוף!

בבקשה:

https://www.zipy.co.il/orders.php?count=10&showOld=no&filter=1&sort=2&page=1#item1859831

פורסם

למיטב הבנתי סוללה נשחקת מחוסר שימוש... אז מה יעזור לי שיש לי 2 סוללות? מעדיף לקנות סוללה חדשה כשהראשונה כבר לא תסחוב...

זה היה נכון לסוללת ניקל-קדמיום וניקל-מטאל ישנות. פחות רלוונטי לליתיום, הן משמרות את מטענן היטב כאשר מנותקות מהגוף.

 

את הסוללה השניה תצטרך כשתתחיל לבנות דקים ולהרכיב רהיטים בסופי שבוע, כדי להמשיך לעבוד רצוף ולא לעצור להטענה.

 

תתחדש!

פורסם
זה היה נכון לסוללת ניקל-קדמיום וניקל-מטאל ישנות. פחות רלוונטי לליתיום, הן משמרות את מטענן היטב כאשר מנותקות מהגוף.

 

את הסוללה השניה תצטרך כשתתחיל לבנות דקים ולהרכיב רהיטים בסופי שבוע, כדי להמשיך לעבוד רצוף ולא לעצור להטענה.

 

תתחדש!

עדיין,

ראיתי שמחיר סוללת 2AH מקורית הוא כ 60-80₪, לא מקורית אפשר למצוא ב 40₪.

נשאלת השאלה האם הביטים והתיק המקורי שווים את ההפרש.

התיק המקורי די קורץ לי, הביטים שמגיעים עם הערכה לא משהו והעדפתי לקנות סט שאני בוחר.

 

בסופו של דבר גם 730 לערכה שכוללת 2 סוללות סט ביטים ותיק - נשמעת כמו עסקה טובה.

פורסם
עדיין,

ראיתי שמחיר סוללת 2AH מקורית הוא כ 60-80₪, לא מקורית אפשר למצוא ב 40₪.

נשאלת השאלה האם הביטים והתיק המקורי שווים את ההפרש.

התיק המקורי די קורץ לי, הביטים שמגיעים עם הערכה לא משהו והעדפתי לקנות סט שאני בוחר.

 

בסופו של דבר גם 730 לערכה שכוללת 2 סוללות סט ביטים ותיק - נשמעת כמו עסקה טובה.

אם 730 ש"ח נשמעת לך כעסקה טובה אז כבר תקנה בארץ כי אלו המחירים פה.

אני רכשתי באמאזון מברגה של בוש 10.8 2 סוללות 2ahr, מטען סט ביטים, מקדחי עץ ומקדחי ברזל ותיק ב590 ש"ח.

×
×
  • תוכן חדש...