Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוף סוף קיבלתי אותה...Golf GTI או שפשוט Black Mamba ))


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תתחדש!

שאלה ברשותך, האם ויתרת על הגיר הידני רק בגלל שהיה צריך לחכות להזמנה מיוחדת?

גם וגם כי אני כבר לא רואה סיבה אמיתית בידני.. DSG עושה את העבודה בצורה מעולה ובינינו? מעביר הרבה יותר מהר ומדויק. ואם ארצה למשוך הילוך, פשוט אעבור למצב ידני.

 

maxizem

הפס הזה זה בהחלט חובה. תודה רבה!

פורסם

תתחדש! וכפי שכתבו חכמי הפורום בת'רדים אחרים "סע בדרכים טובות"

 

הידע שלי בדיטיילינג שואף ל0 ובכל זאת אשאל - האוטו אצלך רק שבוע וכבר טיפול מקיף? לא מוקדם \ בעייתי במקצת?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

יודע מה יהיה יפה לדעתי?

כשמסתכלים על התמונה רואים מין החזר אור אפור כזה של הפס סימון של החניה על הדלתות למטה.

 

לשים שם פס גומי אדום - תהיה מושלמת.

 

עזוב סתם רעיון ככה מהמותן :)

פורסם
תתחדש! וכפי שכתבו חכמי הפורום בת'רדים אחרים "סע בדרכים טובות"

 

הידע שלי בדיטיילינג שואף ל0 ובכל זאת אשאל - האוטו אצלך רק שבוע וכבר טיפול מקיף? לא מוקדם \ בעייתי במקצת?

 

 

יש סווירלים ולכן זה כבר לא במצב מושלם. אני רוצה להגיע לרמה שהרכב יהיה כמו מראה ובגדול המטרה היא פשוט לשמר את הצבע ולכן אני רוצה לשים גם שכבה של ציפוי ננו-קרמי. הרכב הקודם שלי היה בלי שריטה אחת, ככה אני רוצה שיהיה גם עם הנוכחי (טפו טפו טפו).

 

יודע מה יהיה יפה לדעתי?

כשמסתכלים על התמונה רואים מין החזר אור אפור כזה של הפס סימון של החניה על הדלתות למטה.

 

לשים שם פס גומי אדום - תהיה מושלמת.

 

עזוב סתם רעיון ככה מהמותן :)

 

האמת, היא יפה כמו שהיא.

גם אם אשים עליה תוכנה והכל, אני מניח ששום מדבקת APR או דברים בסיגנון לא יתקרבו לאוטו.

כמה שיותר נקיה ככה יותר יפה.8)

פורסם (נערך)

תתחדש :) רכב מדהים וחכה...אתה תתאהב בפס האדום במיוחד שפותחים דלתות בחושך :)

הרכב גם שהוא סטוק חזק מאד (מניסיון אישי ועד עתה לא ראיתי צורך בשינוי)

 

המלצה חשובה - לשים הגנה על הפגושים כנגד אנשים שפוגעים בך בחנייה מקדימה ומאחור.

זה הדבר הראשון שעשיתי

עיטוף - יש כמה חברות בארץ ואפשר לקנות את החומר ולתת למישהו להרכיב לך

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם
הרכב נראה מעולה. תתחדש, אחלה אוטו. סתם תהייה, למה במחיר שלה כבר לא לקחת את הקופרה?

 

נסעתי->התלהבתי->הלכתי להזמין GTI.

 

ההבדלים בתאוצה מאוד זניחים, איכות החומרים - פחות. כנ"ל היוקרה (כן אני יודע, זה "כולה" פולקסווגן).

חוץ מזה היה לי חשק לGTI עוד לפני הקניה של שירוקו.

כמו שרשמתי כבר בפוסט של מישהו, GTI מרגיש רכב הרבה יותר שלם מקופרה וגם בעיניי קצת בוגר יותר ופחות צעקני.

 

איך הסאונד במערכת המקורית?

מבחינתי מעולה אבל אני לא המדד, כי אף פעם לא הייתי פריק של זה.

×
×
  • תוכן חדש...