Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן לכולם.

מצאתי באחד הלוחות יד שתיים באינטרנט את הרכב הנ"ל.

פרטים יבשים :

160,000 ק"מ, יד 3, גיר ידני.

 

לאחר שיחה קצרה עם המוכר הוא אמר לא נפתח מעולם ראש מנוע, מצב מכני כללי טוב על פי דעתו.

הבעיות :

ריפוד גג נופל ( טען שזה מחלה ידועה )

טסט נגמר עוד חודש

קצת בעיות פלסטיקה

המחיר לעומת זאת מאוד קורץ - כ8,000 לפני התמקחות.

 

 

השאלות הם כאלו :

האם המכונית נחשבת כאמינה בכללי ? ( כבר הבנתי שמחירי הטיפולים יקרים )

כמה רכב כזה בשילוב גיר ידני אמור לצרוך בדלק ?

כיצד הגיר הידני מתפקד ברכב - אמין ומוצלח ?

האם הרכב בעל ביקוש בשוק גם עם הגיר הידני - התכנון להחזיק ברכב כשנה פלוס מינוס.

ואם יש לכם עוד עצות וסיפורים לספר לי על הרכב - יותר מאשמח לשמוע !

 

 

תודה רבה לכולם.

פורסם

מדובר על רכב בן 15, זה ממש לא משנה איך נחשבת האמינות שלו אלא איך הוא טופל.

הגיר הידני אמור לשפר את צריכת הדלק ואת האמינות.

הק"מ מאוד טוב לרכב בשנתון הזה.

נראה שהרכב דורש השקעה (דיפון גג, פלסטיקה) והאמת מה שאותי היה מטריד זה הטסט.

תבקש ממנו להעביר את הרכב טסט ואתה תשלם לו על הטסט.

פורסם

לדעתי הגיר הידני דווקא מעלה את הסחירות שלו כי יש אחד כזה על 50 אוטמטיים . אם בכלל אפשר לדבר על סחירות של רכב ששווה 8 אלף

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

האמת שזוהי הייתה גם דעתי.

השאלה אם המצב באמת ככה.

בכל מקרה, אם למישהו בפורום יש עוד קצות עצות/סיפורים לשתף אותנו.. זה יהיה מצוין !

×
×
  • תוכן חדש...