Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה לאנטיס שנת 2002 עם 200,000 ק"מ + - כדאי ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה דעתכם?

במידה והרכב נמצא תקין בבדיקה - גיר, שילדה, מנוע

ובסך הכל המצב תקין

 

כדאי לקנות ?

 

למרות שהרכב עשה מעל 200,000 ק"מ

 

ומה דעתכם על רכב עם מצב תקין של כל הפרמטרים שרשמתי

אבל עשה כבר 250,000 ק"מ ?

 

כמובן, אני שואל ספציפית לגבי הלאנטיס (מאזדה)

לא הייתי שואל את אותה שאלה לגבי סיטרואן או רנו מגאן חלילה, כי התשובה ברורה מראש.

 

תודה

פורסם

תלוי מה החלופות האחרות.

היא יותר טובה מסובארו DL שנות ה-80 עם 450 אלף ק״מ, אבל פחות טובה מב.מ.וו 5 בת שנתיים, עם 31 אלף ק״מ.

לא השוותי לסדרה 7, כי התשובה ברורה מראש.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

ממוצע הוא בערך 17 אלך,כלומר 220 ק"מ זה הממוצע,אצלך הרכב עשה יותר,אם הרכב עבר טיפולים,המערכות עובדות והמחיר טוב אין בעיה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אין ממש חלופות

 

התחלתי מפיג'ו 206, שנת 2001-2002, בתקציב של עד 8500 ש"ח בערך

אבל מהר מאוד ירדתי מזה, כי הבנתי שאני משוגע אם אני רוצה לבלות במוסך כמעט כל השנה

ובעצם מה יצא לי מזה שאמצא רכב שאולי חסכוני בדלק, נגיד 1 ל-13, אבל אוציא על מוסכים עוד אלפיים שקל בשנה

במקרה הטוב.

 

אחר כך היה יום אחד שהחלטתי פתאום בעקבות תגובה של מישהו כאן שהציע לי לחפש רנו מגאן משנים 2002-2004

שאפשר למצוא במחירי רצפה, וליום אחד באמת חיפשתי, אבל אז, הלכתי לסיבוב מוסכים בעיר, וכל מוסכניק שרק העליתי

בפניו את האופציה הזאת כמעט איבד את רצף הנשימה.

לא סתם מחירי המגאן מהשנים האלה כל כך נמוכים - הרכב נראה יפה אבל פשוט צרה צרורה בשביל מישהו עם תקציב נמוך כמו שלי.

 

ואז החלטתי סוף סוף שאני הולך רק על רכב יפני, למרות שזה לא מבטיח לי שקט, אבל זה מבטיח לי איזה סוג של אמינות

ברוב המקרים, כמובן במידה והרכב במצב טוב ועובר בדיקה.

העליתי את התקציב עד 10,000 שקל בערך

והחלטתי ללכת על מיצובישי לאנסר קלאסיק - 2001-2002, שזה רכב טוב

אבל כשהלכתי לראות כמה כאלה, הבנתי שמדובר בעגלות, גם נראות רע מבחוץ, מתפרקות

אבל בגדול זה אמור להיות רכב טוב, אבל כל מי ששאלתי אמר לי שבמקום להשקיע 8000 בלאנסר

עדיף כבר להוסיף עוד אלף-אלפיים ולמצוא מאזדה 323, משנת 2001 או 2002

שגם אוכלות פחות דלק, גם אמינות יותר וגם מתפרקות פחות והן הרבה אוטו במעט כסף, באופן יחסי כמובן.

 

אז זהו, הגעתי להחלטה שזו תהיה מאזדה לאנטיס, מעדיף 2002

אני לא אשקיע 9,000 שקל בפיג'ו 206 , אם אני יכול להשקיע 9,000-10,000 במאזדה 2001/2002.

רק שכאן אפשר למצוא בעיקר מאזדות שעשו 200,000 אלף ק"מ פלוס

מצד שני, זה לא רכב צרפתי, שב-200 אלף המנוע כבר גמור והגיר מחוסל (אוטומט)

יש מאזדות שעשו גם 350,000 בכיף אם שמרו עליהן יפה.

 

ובגלל זה בעצם שאלתי, ובדקתי, ואני עדיין שואל - מה דעתכם ?

לכל אלה שעדיין מחזיקים לאנטיס 2001/2002, שעשתה כבר את ה-200 אלף פלוס

אם אני מוצא רכב כזה, במצב טוב יחסית, אחרי בדיקה שמראה שהמנוע והגיר בסדר

ואני צריך שהרכב הזה ישרת אותי מקסימום 3 שנים, ויעשה מקסימום עוד 30,000 ק"מ (כי אני עושה לא יותר מ-10,000 בשנה)

בשורה התחתונה - האם כדאי לקנות?

 

אה, ועוד משהו, יש למישהו מושג לגבי קבוצת רישוי של הדגם הזה מהשנים האלה?

יכול להיות שזו קבוצת רישוי 3 ?

 

תודה חברים

פורסם

הייתה לי בעבר במשך מספר שנים לנטיס שנמכרה בסוף התקופה עם 250 אלף קמ. שירתה אותי נהדר עם אפס תקלות, רק טיפולים ובלאי טבעי (כגון מצבר). היא נראתה טוב אז אפילו נחטפה (במגזר מתים על לנטיס)...

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

בחירה סבירה והגיונית - אל תוותר על בדיקה במוסך לפני הרכישה, שלא תיפול על ערימת תקלות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה לכם על העצות

 

אגב, גם לנטיס במצב טוב עם 250,000 זה משהו שנחשב בחירה סבירה ?

במידה ואני בסך הכל מקווה להוציא עוד 30-40 אלף ק"מ איתה ?

 

ומישהו יודע לגבי קבוצת רישוי שאליה היא משתייכת ?

 

תודה

פורסם

עדיף לחפש אחת עם כמה שפחות קילומטרים - לא בעיה למצוא, ההיצע עולה על הביקוש בהרבה.

 

כל הגירסאות של הלנטים משתייכות לקבוצת רישוי 3, למעט ה-LX הבסיסית המשתייכת לקבוצת רישוי 2.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה zvit

 

טוב, אז עכשיו עולה שאלה נוספת

מאזדה שעשתה 219,000, אבל... עקב התחממות לפני שנתיים, עשו לה ראש מנוע ולדברי הבעלים הכל מצויין מאז...

האם כדאי להתעסק עם זה ? האם זה שעשו לה ראש מנוע חדש (או שיפוץ, לא ממש ברור)

אני מניח שזה גם תלוי בבעל המקצוע שעושה את העבודה ובאיכות העבודה.

במידה והמחיר אטרקטיבי (יחסית), כדאי ?

  • אחראי פורום
פורסם

זה לחלוטין תלוי בבעל המקצוע.

הבעיה בלאנטיסים מהיכרות שלי היא שבקמ"ז של 200 פלוס עשויות להתחיל בעיות בגיר.

מדי פעם רואים בלוחות כאלה עם קמ"ז נמוך. אני הייתי מתמקד בכאלה שגם מוחזקות לא פעם אצל מבוגרים, בגלל ההיצע הגדול.

לי היתה אחת שנמכרה ב-201 אלף ק"מ, אפס תקלות ותחזוקה זולה. פשוט רכב אמין ועמיד שתפור על מי שרוצה רכב סביר פלוס בעלויות זולות.

צריכת דלק משולבת 1:11. אם אתה משייט הרבה אז אולי תשפר קצת אבל היא לא חסכונית.

דגם ה-1.6 גם לא מהיר במיוחד ומתקשה בעליות, אבל מחוץ לעיר אתה לא תרגיש איטי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

תודה רבה איתי

 

בעקבות העצה שלך, אני אתמקד בלאנטיסים שעשו לא יותר מ-200 אלף

אני לא מחפש בעיות גיר, גם ככה התקציב שלי מאוד מוגבל ואין לי יכולת להוציא עוד אלפי שקלים

לשיפוץ גיר או לשיפוץ ראש מנוע שוב (אם העבודה שנעשתה הפעם לא היתה מקצועית, ואין לי דרך לדעת)

 

אני נוסע הרבה מחוץ מעיר, כמעט 80% מהנסיעות שלי הן במישור מחוץ לעיר, ככה שלא תהיה בעיה בסחיבה, אני מניח.

גם מבחינת צריכת דלק, נשמע לי צריכת דלק די סבירה יחסית למשקל הרכב, והגיל שלו.

 

מה לגבי רצועת טיימינג? יש דעות לכאן ולכאן, יש כאלה שאמרו לי שאם נקרעת רצועה בלאנטיס, לא קורה נזק למנוע

פשוט גוררים ומחליפים רצועה במוסך, ויש כאלה שכתבו שנגרם נזק למנוע כמו ברכבים אחרים.

יש לך מידע לגבי זה?

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...