Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי בדיקת צריכת דלק לאורך 40 ק"מ בתוך העיר כאשר הנסיעות היו במשך שעה וקצת נסעתי כאשר המיכל מלא ומילאתי אחרי 40 ק"מ בדיוק וכל מה שהתבקשתי לשלם זה על 2 ליטר שזה 13 שקל

חישוב פשוט זה 1:20

ובחרתי את הדרכים הכי קשות לאוטו קטן ,עליות ופקקים ובנוסף המזגן דלוק על מספר 1 שנתן אוויר קריר ונעים לאורך כל הנסיעה

פורסם

לא חושב ש40 ק"מ זה מדד למשהו ובטח לא בשיטה שעבדת בה.

תרוקן את המיכל, תתדלק מיכל מלא, תראה כמה ק"מ עשית אחרי שתדלקת שוב באותו הסכום (חזור על הפעולה פעמיים לפחות).

פורסם

כדי לקבל צריכת דלק אמיתית סכם נסועה וכמות דלק שנרכשה (תוך הקפדה על מילוי עד האוטומט ולא יותר) משך לפחות 10 מיכלים. 40 ק"מ אינם מספקים פשוט יון שאינם יכולים לייצג שימוש ברכב בתנאים משתנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הצריכה שלך לא מדויקת,אפילו היצרן רושם שבעיר זה 16.2 לידני ואתה קיבלת צריכה טובה משמעותית,זה לא הגיוני.

אחרת בשיוט האלטו עושה 1/27? אין דבר כזה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כמו שאמרו חברי הפורום הנכבדים - אתה לא מודד נכון.

האלטו שלי עושה בין 1:13 ל-1:16, עם גגון ומנשא אופניים, והרוב בעליות עם מנוע קר, ותלוי איפה אני מתדלק. סתם לכיף שתדע.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

אתה לא מודד נכון, שים לב לשיטה הבאה:

 

תדלק מלא בירושלים ביציאה מהעיר.

תרד בנינוחות את כל הירידה של הקסטל ושער הגיא.

תדלק שוב בלטרון, אחרי הירידה ותמדוד.

תגלה שהאלטו שלך צורכת 1:40

 

בהצלחה :wink:

נוסע בפריוס 2008

פורסם (נערך)

תודה אבל אני עשיתי את הבדיקה בעליות ובפקקים

תביא קיה פיקנטו או כל זבל קוריאני אחר נראה אותה מגרדת 1:12 בעיר

עריכה אחרונה על ידי ameer29111
פורסם

במקום להתלהם תקרא מה שכתבו לך ותפסיק "להשוויץ" עם תוצאה שלא ניתן להשתמש בה עקב בדיקה לא נכונה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

אני אעשה את הבדיקה שכולם עושים שכוללת נסיעה במשך שבוע שלם כאשר רוב הנסיעות הן על מנוע קר

אני עשיתי אותה פעם עם מזגן על מספר 2 ויצא 1:14.5 שזה לא רע

פורסם

אין משמעות למהירות המאוורר. נעשו על זה חישובים וגם היו מספיק דיונים בפורום על השטות הזו. תעשה חיפוש.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם (נערך)

"דווקא יש הבדל בין מהירות 1 ל 4, יכול להיות די משמעותי.



 


זה בגלל שבמהירות 4 המדחס יעבוד כל הזמן או כמעט כל הזמן, במהירות 1 הוא יעשה הפסקות יותר ארוכות.


 


 


מהירות 4 מזרימה הרבה יותר אוויר חם ולכן מדחס נדרש לעבוד יותר זמן כדי לשמור על אותה טמפ'."


 


ציטוט של אחד המנהלים כאן


אני חושב שזה נכון גם לגבי מהירות 2




 



 

 



עריכה אחרונה על ידי ameer29111
פורסם

למדחס יש 2 מצבים,

 

עובד או כבוי.

 

מדחס שיודע לעבוד בעומסים שונים נקרא inverter, מה שהולך היום במזגנים בבתים.

 

קשה לי להאמין שזה נמצא גם באלטו.

פורסם

"דווקא יש הבדל בין מהירות 1 ל 4, יכול להיות די משמעותי. זה בגלל שבמהירות 4 המדחס יעבוד כל הזמן או כמעט כל הזמן, במהירות 1 הוא יעשה הפסקות יותר ארוכות. מהירות 4 מזרימה הרבה יותר אוויר חם ולכן מדחס נדרש לעבוד יותר זמן כדי לשמור על אותה טמפ'."



 


ציטוט של אחד המנהלים כאן


אני חושב שזה נכון גם לגבי מהירות 2




תקרא בבקשה, עדיף את כל השרשור מתחילתו.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?572015-%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%A0%D7%98%D7%95-%D7%9E%D7%9E%D7%94-%D7%94%D7%94%D7%AA%D7%9C%D7%94%D7%91%D7%95%D7%AA&p=4791006&viewfull=1#post4791006

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

אתה מתעקש על המדידה השגויה שלך: בכל מילוי המיכל מתמלא במידה שונה, לכן נכנסת שגיאה. ככל שאתה ממלא פחות השגיאה היא אחוז יותר גבוה מהמדידה. לכן צריך לבצע את המדידה על פני מיכלים כמעט שלמים, וממוצע של כמה מילויים. למדידה עם תדלוק כל 50 ק"מ אין כל משמעות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לגבי המזגן, יש רכבים עם בקרת אקלים, הבקרה מכניסה ומוציאה את המדחס לשימוש בהתאם לטמפרטורה המבוקשת, כמו במגן בבית, במקרה זה ישנה השפעה גדולה על צריכת הדלק תלוי איזה טמפרטורה מבקשים.

אני רואה את זה יפה בפריוס, יש הבדל משמעותי בצריכה אם אני שם את המזגן על 20 או 24.

 

ברכב ללא בקרת אקלים, אין לדעתי הבדל משמעותי איזה עצמה שמים את המאוורר. הוא צורך אנרגיה שולית.

נוסע בפריוס 2008

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...