Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש באפשרותי לרכוש מאזדה 3 קומפורט שנת 2010 עם 65.000 ק"מ יד ראשונה מפרטי.

לאור הנתונים ובגלל שהרכב לא עבר תאונות ומטופל בתדירות במאזדה הוא מבקש מחיר

מחירון 68 אש"ח (לאחר שקלול של יצחק לוי זה מגיע אפילו ל72).

האם לאור כך שהשוק מוצף במאזדה 3 בעקבות חברות הליסינג עדיין משתלם

לתת מחיר מחירון על רכב מסוג זה,

למרות שעל הנייר הנתונים מצויינים.

 

האם כשאני ארצה למכור בעוד 3-4 שנים אני אקבל גם מחיר מחירון?

מה הכדאיות? או שכדאי לוותר הפעם.

יש לציין שהאדון לא מוכן לרדת אפילו חצי אגורה ומתחייב בבדיקה גיר, מנוע, שלדה.

פורסם

מפחד לצאת פראייר?

אם האוטו במצב טוב, שלם מחירון.

מה עדיף? לשלם 2000 פחות מהמחירון על אוטו במצב לא טוב, בשבוע הראשון להחליף צמיגים? להעביר טסט? לתקן התחממות? להזמין גרר?

והכל כדי לספר שקנית בפחות מהמחירון?

 

בכל המכוניות שהיו לי עד היום, שקניתי משומשות - הסינון הראשוני שלי היה ״מחיר מציאה״ במודעה.

תמיד התקשרתי רק לכאלו שבמודעה ציינו מבקשים מעל מחירון, ותמיד בסוף זה היה שווה את זה.

לגבי מה יקרה עוד 4 שנים כשתרצה למכור? קשה לי לנבא, מעונן היום, אבל בעוד 4 שנים 2% פחות או יותר יסתכמו בכמה מאות שקלים.

עדיף לקנות היום אוטו שמור, במחירון או מעל, ולקבל ראש שקט ומינימום הפתעות.

 

(בהנחה שהאוטו שמצאת באמת שמור ומתוחזק, לא בדקתי).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אז שישאיר אותו אצלו, השוק מוצף ברכבים כאלה ניתן למצוא רכב עם אותם נתונים בפחות

 

חיפוש מתקדם ביד 2 מצא כמה אפשרויות וניתן עוד להוריד

הינה הקישור

 

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?arrArea=&arrModelID=22&arrSubModelID=1645&FromYear=2010&UntilYear=&arrAuto=&fromPrice=5000&untilPrice=70000&arrSubSubModelID=21410%2C24362%2C26889%2C24364%2C22467%2C26317&arrOwnerID=1&fromKM=11&KM=75000&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=1&Color=&Info=

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

אני בדעת מיעוט.

השוק מוצף וקשה מאוד למכור-ללא קשר למחיר.

כמה זמן אתה מעריך שתישאר עם הרכב?

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

חג שמח,

 

האם היום יש באמת דבר כזה לקנות רכב מעל מחיר מחירון של לוי יצחק? אני לא מתייחס רגע למחירון של יד 2 שלפעמים הוא טעות.

 

נגיד ויש רכב שהוא מאוד נפוץ לדוגמת המאזדה, והוא שמור מאוד, האם באמת מישהו יקנה אותו מעל המחירון שלו? יש לכך הצדקה? האם גם סוחרים עושים את זה? או שאם הוא שמור הוא מוצדק רק למחירון עצמו ולא מתחתיו?

 

תודה,

 

קונה שמבולבל מכל הנושא הזה...

פורסם

אם אתה סוחר - אז חשוב לך לקנות במחיר נמוך בשביל שישאר לך מרווח בשביל להתפרנס.

 

אם אתה קונה לתקופה קצרה - חשוב לקנות במחיר נמוך כדי לצמצם את ההפסד.

 

אם אתה קונה לתקופה ארוכה - תחשוב כמה הרכב שווה לך נקודת המוצא שלך צריכה להיות שכנראה לא תקבל מחירון כשתרצה למכור כי השוק מוצף במכוניות מהדגם הזה.

 

דעתי היא אגב שמחירון יד 2 הרבה יותר קרוב למציאות ממחירון לוי יצחק.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...