Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לאחר שירדתי מעניין פיג'ו 406 מחשש לאמינות, הוספתי כמה אלפים לתקציב לכדי 20K.

צמצמתי את האפשרויות לליאנה שנת 2006 GLX או לסיוויק 2004/5.

 

הרכב הראשון שנהגתי עליו אחרי הטסט היה של אמא שלי והיה סיוויק 2001 (שעדיין נוסעת ללא תקלות אצל אחי).

הרכב הראשון שהיה שלי הוא ליאנה חדשה (בזמנו) שנת 2007 (שעדיין נוסעת תקינה לחלוטין).

 

אני זוכר שהסיוויק הייתה מהנה מאוד לנהיגה, עם כוח זמין וחסכונית מאוד בדלק (1/13).

אני זוכר שהליאנה הייתה לא הכי נוחה, אבל גבוהה ואמינה והטיפול הכי יקר היה 720 ש"ח כולל רפידות קדמיות במורשה.

 

איזה רכב לדעתכם יהיה הכי אמין וזול לתחזוקה מבין השתיים כרכב שני לבית? (הראשון אוקטביה II 2013).

 

לא בחרתי ברכבים קטנים יותר מכיוון שלא נוח לי לנהוג בקטנות בגלל שאני חייב שהרגליים שלי יהיו ישרות כשאני נוהג אחרת כואבות לי מאוד הבירכיים גם מנסיעה קצרה.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם

הסיווק מומלצת יותר.

 

חזקה יותר, חסכונית יותר וגם לדעתי ניראת הרבה יותר טוב.

 

שניהם נחשבות לאמינות, והבנחה שטיפלו ברכבים כמו שצריך לא צפויות לך הפתעות.

פורסם

ומה עם אחזקה?

למשל ביטוח בסיוויק עולה 500 ש"ח יותר מהליאנה..

בליאנה טיפול פשוט במורשה עולה 480-550 ש"ח, כמה יעלה בסיוויק?

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם

שני הרכבים מאוד מומלצים .

כבעלים של סיויק 03 אני יכול לומר שהחיסרון היחידי שלו של המתלים הקשים שלו . לי אישית כבר נשבר הגב .

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

אני בעל סיוויק 2005, לא מכיר את הליאנה ולאף אחד מהחברים שלי אין כזאת.

היה לי חבר עם סוזוקי בלנו שהיה רכב מאוד נחמד וזול (לא הייתה לו אף תקלה).

לגבי הסיוויק, אני אישית מבצע טיפולים של 10 אלף לבד אבל כשביררתי זה עולה 600 שקל במרכזי (שמן, פילר אוויר, פילטר שמן).

מה שבאמת נוח וטוב זה שיש הרבה מאוד חלקים לסיוויק ולא נראה לי שיש את אותה הכמות לליאנה.

כמו כן אם אתה מעוניין לטפל, לשפר, לתקן דברים לבד באוטו אז יש מיליון מידע על הסיוויק וזה ממש נוח.

לדעתי הסיוויק היא הבחירה היותר טובה גם מבחינת מראה, ביצועים, חלפים וכעיקרון זה אוטו יותר ידוע לדעתי.

אך כפי שנאמר לעיל אני בספק שתמצא סיוויק במצב טוב בשנתונים הללו, ורוב הסיכויים שהרכבים יהיו במצב לא טוב או עם קילומטרז' מאוד גבוה.

אני אישית קניתי מחבר מאוד קרוב ולכן לא הייתי צריך לדאוג וידעתי את המצב של הרכב שאני קונה.

עריכה אחרונה על ידי Jenia White
פורסם

הליאנה אמינה באופן מוחלט וזולה יותר לאחזקה מהסיוויק. הסיוויק כנראה יקרה יותר לרכישה ולאחזקה, אך ביצועיה עדיפים והיא חסכונית יותר. לשתיהן תמצא בקלות מוסך מתמחה ואני בטוח שלשתיהן תמצא בקלות חלקים מקוריים ותחלפיים.

 

תבדוק אם הדור הזה של הסיוויק הוא עם הבעיה במסרק ההגה, התיקון שם מאד יקר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

×
×
  • תוכן חדש...