Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיה ריו 2011

קילומטראז- 80000

יד ראשונה- מליסינג.

 

יש משהו קריטי/משמעותי בבדיקה, שכדאי לדרוש שיתוקן (מעבר לבולמים, פרונט, צמיגים).

לגבי האוורור- בעל פה אמר לי שצריך להחליף פילטר.

 

מה אתם אומרים לגבי הדלת? (נכנס אויר מדלת הנהג)- אמר שצריך לכוון.

יש לזה משמעות בטיחותית?

 

כמה הייתם שמים על רכב כזה?

 

תודה

20150904_130240.jpg

פורסם

זאת בדיקה שאתה ביצעת בעצמך או בדיקה של המגרש/חברת הליסינג?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני מעריך שגם מים יכולים לחדור אם יש רווח מלמעלה,או גומיה קרועה פשוט.

כמו שדור ציין זאת בדיקה שלך?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני ביצעתי (כמובן שנציג החברה היה איתי בזמן הבדיקה והשיחה עם הבוחן, אבל אני מעריך שזה סטנדרטי).

הבדיקה שלהם היתה זהה (בתחומים שנבדקו, הרבה רובריקות בבדיקה שלהם היה כאלה שלא נבדקו).

 

אז מה אתם אומרים?

פורסם

אין משהו חריג אבל צריך לסדר את הליקוים ולבדוק שבאמת אין חדירת אוויר או מים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

איפה ביצעת את הבדיקה? מאיפה הרכב? (מגרש של חברת ליסינג מוכרת או טרייד אין מוכר, או שמא טרייד אין לא מוכר?)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

דינמומטר (הסוכן מכירות אמר לי שהם הכי גרועים מבחינתם, כי הם נותנים אחריות לקונה ולכן מכסתחים את עצמם מכל הכיוונים בטופס וממלאים אותו בליקויים שבמקום אחר היו מחליקים).

הרכב מסוכנות רכבים מוכרת מאוד, לא חאפר מאיזה מגרש.

היה בליסינג במשרד הביטחון (מנהל הרכש, כך שיחסית נשמע מקום רגוע, למרות שהטייטל משרד הביטחון קצת מלחיץ).

 

שווה לשלם על רכב כזה מחיר מחירון (משוקלל כמובן, אחרי הורדת ליסינג), או שזה מופרך? (מחירון משוקלל- 42,500).

מגיע עם אחריות לשנה על עשרה מכלולים.

 

קצת מציק לי, מעבר לליקויים (שיתוקנו), שהרכב עומד על 80,000 ק"מ, ואם אני מבין נכון, ב-90 א' צריך לעשות טיפול לא קטן (בעיקר מטריד אותי הטיימינג- חתיכת הוצאה).

 

בנוסף- לגבי תושבת המנוע- במכון הבדיקה אמרו לי לא לגעת בזה עד שייקרע ורק אז להחליף.

צודקים?

פורסם

רכב שהיה במשרד הבטחון מ2011 עם 80 אלף ק"מ? נשמע לי לא אמין במיוחד, רוב הרכבים האלו עושים 40-50 אלף ק"מ בשנה לפחות. חוץ מזה שהם מגיעים לחברות הליסינג ולא למגרש של הצבא, ובצבא גם די שוחטים את המכוניות.

 

42,500₪ נשמע לי קצת מוגזם על רכב מליסינג עם עבר צבאי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

שווה לשלם על רכב כזה מחיר מחירון (משוקלל כמובן, אחרי הורדת ליסינג), או שזה מופרך? (מחירון משוקלל- 42,500).

מגיע עם אחריות לשנה על עשרה מכלולים.

זה מחיר מופרך פלוס פלוס. ריו מליסינג "רגיל" יוצאת מתחת למחירון, על אחת כמה וכמה ריו צבאית לשעבר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
רכב שהיה במשרד הבטחון מ2011 עם 80 אלף ק"מ? נשמע לי לא אמין במיוחד, רוב הרכבים האלו עושים 40-50 אלף ק"מ בשנה לפחות. חוץ מזה שהם מגיעים לחברות הליסינג ולא למגרש של הצבא, ובצבא גם די שוחטים את המכוניות.

 

42,500₪ נשמע לי קצת מוגזם על רכב מליסינג עם עבר צבאי.

 

 

לא מאמין ששיחקו עם הקילומטראז. מדובר באחת החברות הגדולות בשוק- לא יתעסקו עם דברים כאלה.

ראיתי גם את הספר טיפולים- ההתפלגות של הקילומטראז לאורך חיי הרכב די סבירה (אמנם בשנתיים האחרונות עשה יותר מאשר בראשונות, אבל ברמת הסביר).

לגבי רכב צבאי- הוא היה בליסינג במנהל הרכש במשרד הביטחון.

ייתכן ששחטו אותו (ושוב- הקילומטראז מספר סיפור שונה), אבל באותה מידה ייתכן שהיה אצל איזה דודה בת 55 שחוץ מנסיעות הלוך חזור עבודה- בית לא עשתה איתו יותר מדי.

 

גם בבדיקה בדינמומטר- הבוחן אמר שלא ראה שום דבר חריג מעבר לבלאי טבעי שמאופייני לקילומטראז שהרכב עשה.

×
×
  • תוכן חדש...