Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיטואציה שיכולה להתרחש לכל אחד בקניית רכב

 

אילוסטרציה:

 

אני א' גר בחיפה ורוצה לרכוש רכב מב' שגר בבאר שבע,

לגיטימי שניפגש באמצע?

היכן מומלץ לבצע את הבדיקה? מוסך רנדומלי? מוסך שהוא מכיר ומעדיף?

ב' מתחייב על מנוע גיר ושלדה, חותמים הסכם? מי משלם על הבדיקה?

וגם מה קורה במידה וא' מחליט לוותר על הרכישה מכל סיבה שהי?

איך מומלץ להעביר את הכסף? מזומן? צ'ק בנקאי? העברה בנקאית?

מי משלם את העברת בעלות?

יש תהליכים נוספים שצריך או מומלץ לעשות בעת בדיקה וקניית הרכב?

 

תודה ושבת שלום. :-)

HQ

פורסם

קונה מגיע אל המוכר. לא נפגשים באמצע.

 

קונה משלם על הבדיקה. הולכים למכון בדיקה או מוסך שקונה בוחר.

קונה משלם על העברת בעלות.

 

אין טעם להחתים את המוכר על התחייבויות כאלה ואחרות, זה חסר משמעות. אתה בתור קונה מעוניין לבדוק, תשלם ותבדוק.

 

אם קונה מחליט לוותר על הקניה, אומר שלום למוכר וחוזר הביתה.

 

את הכסף מעבירים סמוך למועד העברת בעלות בצ'ק בנקאי או העברה בנקאית.

 

אם זה סכום קטן של כמה אלפי שקלים, אפשר גם מזומן.

 

 

נוסף על כך, תריץ חיפוש בפורום, דיברו על הנושאים האלו הרבה מאוד פעמים.

 

 

פורסם (נערך)

איך מעריכים שווי רכב? לפי איזה פרמטרים?

קשה להעריך רכבים ישנים בגלל הק"מ, הידיים וההתיישנות.

 

נניח רכב שכבר 15 שנה על הכביש, עבר 250K ק"מ ו9 ידיים, ועדיין קיימים בעלי רכב שדורשים יותר מהמחירון או לפחות מחירון

עריכה אחרונה על ידי NewDriverPro

HQ

×
×
  • תוכן חדש...