Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש רכב ספורטיווי וצעיר עד 80k. ישנה התלבטות בין מיטו לאודי A3 לבין גולף.


scorpion-x
שימו לב! השרשור הזה בן 3157 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אגב מצאתי גם פולקסווגן שירוקו שנת 2010 שחורה יפייפיה לפי התמונות 1.4 160 כ"ס יד 2 עם 115K קילומטר ב 97 אלף ש"ח זה עובר את התקציב שלי אני אנסה לרדת איתו ל 93 או משהו כזה אבל האם זה כדאי? לא תעשה בעיות? לא תראה מוסך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בתור אחד שנוהג על מיטו 155, חבר בקבוצה של 155 ומתעדכן עם בערך 20 - 30 בעלי מיטויים 90% מהם 155 ו135 כ"ס.

 

למיטו 155 אין יותר מדי מחלות ידועות (ל155 יש מסרק הגה שבארץ לא שמעתי שזה קרה למישהו עדיין, בחו'ל נדיר מאוד מאוד)

למיטו 135 ישנה מערכת "מולטיאייר" במנוע, מערכת שידועה בחוסר האמינות שלה ושווקת חיים מהר מאוד (מאוד מאוד) ועלות התיקון 15K שקל.

 

ה155 בנוסף מגיעה עם הילוך שישי ומנוע יותר אמין ומוצלח. לדעתי שווה לך לרדת ל2009-2011 ולמצוא מיטו 155 עם ק'מ נמוך.

*דא יש לה ידית למושב (ידית שעולה יורדת, בכביש מהיר נוח להשעין את היד, בתוך העיר אני מרים אותם שלא תציק) ויש לה חלונות שנפתחים אוטומטית ונסגרים עם לחיצה ארוכה על השלט.

 

הרכב מאוד מהנה לדעתי, נוסע מדהים, על מצב דיינמיק (ספורט) הרכב זריז מאוד וחזק מאוד. אני נהנה עליה מכל נהיגה.

צריכת דלק ממוצעת 1 ל12 (50% עירוני 50% בינעירוני) בנהיגה בינונית, החבר'ה מהקבוצה מדווחים על חסכוניות יותר במצב ספורט (התערובת שהמנוע מקבל יותר עשירה ויותר קל לו בכביש המהיר).

 

עשיתי השוואה עם כל האפשרויות בתקציב שלי (80K) ביניהן:

מיני - יקרה לתחזוקה.

לאון - ארוכה, משפחתית מדי ולא מהנה לדעתי. אין לה שום ייחודיות.

A1 - רק השבורות נכנסות לתקציב והתחזוקה שלה בעננים.

פולו GTI - אין כמעט שמורות, לגבי אחזקה אני לא בטוח להגיד לך.

האלפא עם כל הבלבולי שכל שכולם יגידו לך - היא מאוד אמינה, האחזקה שלה זולה כמו של פיאט סטנדרטית והתמורה מדהימה.

 

חסרונות שלה? אני אישית לא מסתדר עם הגיר (החבר'ה אומרים שהגיר בסדר גמור- אולי אני פשוט גרוע?),

הפלסטיקה מבפנים קצת רופפת (לא מתפרקת, רופפת, לא אצל כולם זה ככה).

 

תרגיש חופשי לשאול אני אעזור כמה שאפשר כמו שעזרתי לכמה חברים פה.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושבת שאתה קצת (הרבה) מתפזר.

הגדרת לעצמך תקציב של 50K, נפלה לך "הזמנות" לרכב חדש דנדש (לכאורה) ב75K.

הגיוני למתוח את התקציב בשביל רכב חדש שמגיע עדיין עם אחריות ולא צבר ק"מ רבים ככה שגם הבלאי יהיה נמוך יחסית כשתגמר האחריות. עכשיו אתה לוקח את התקציב המוגדל (לטובת אמינות ושקט נפשי) ושוב חוזר אחורה לשנת 2010 (לא נשמע כזה מזמן) אבל אלה רכבים בני חמש ולדבריך אחרי 3-4 ידיים.

 

לגבי המיטו, בדקת שמי שעומד מולך זה בעל הרכב ולא סוחר? שהכתובת ברישיון מסתדרת עם המקום שנפגשתם בו (ולא נפגשתם בחולון אבל האוטו רשום על מישהו מאשקלון)?

גם אם אין שם פגיעת שלדה, יש סיבה שהרכב נמכר כל כך בזול. תצטרך לקחת בחשבון שמי שקונה בזול מוכר בזול.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב אגיד תודה לכולם על התגובות, SmartCoupe אשמח אם נדבר בפרטי או משהו כדי לשמוע עוד פרטים על התקלה במנוע שציינת..

 

ל Murzilka לגבי הבן אדם עם המיטו זו מיטו שחונה אצלי בשכונה הבן אדם ירד עם כפכפים מהבית אני אסתכל כמובן ברישיון אני הולך להוציא כל פרט אפשרי מהמוסך המורשה לגבי התיקונים וכל מידע שאפשר על האוטות ככה שמהבחינה הזו אף אחד לא ירמה אותי.. לוקח זמן עד שאני מוציא כסף מהכיס ;)

 

בנוגע למחיר ברור לי שאמכור בזול אבל לא בפער מהמחירון כמו שאני קונה היום.. אם המחירון היום הוא באיזור 110K ואני קונה ב 78K זה אומר 32K פחות.. עוד שנתיים המחירון יהיה 79K כנראה, לפי הפחתה של 15% בשנה.. אם אמכור אותה ב 65K הפסדתי עליה 13K שזה כלום! לאבד על רכב כמעט חדש בשנתיים.. הפחד היחיד שלי לגבי מועד המכירה זה שאמצא את עצמי למרות המחיר המוזל מחכה חודשים על חודשים לקונה בגלל שזה אוטו בלי שוק בלי קשר לתאונות...

 

לגבי שירוקו הבנתי שבשנים 2009 עד 2011 הייתה בעיה בגיר DSG לכל קונצרן פולקסווגן.. בגלל זה רציתי ללכת על הלאון 2013..

יש עוד המלצות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה אני בעלים של לאון 1.8 משנת 2011, קניתי את הרכב חדש. אני כבר מעבר ל-105k קילומטרים, הרכב שלי שמור בקנאות, משודרג בהרבה אלמנטים (תוכנה למנוע, מתלים, גלגלים, ברקסים וכדומה).

 

מה שאני בא לומר לך שלא תריך להיבהל מקילומטרס גבוה. יש רכבים עם קילומטרז נמוך שמצבם גרוע והם לא שמורים ויש כאלו שעם קילומטרז גבוה יותר, בד"כ אצל מי שנוסע הרבה נסיעות בין עירוניות שזו דווקא הנסיעה שיש בה את הכי פחות בלאי לרכב ( הכי גרוע זה נסיעות תכופות וקצרות בתוך העיר) שהן שמורות ובמצב מעולה.

 

אני מאוד מרוצה מהלאון, לדעתי כ- value for money אתה מקבל תמורה מעולה ולרכב יש שפע אפשרויות של שדרוגים שחלקם יחסית לא יקרים ואס אתה בכלל נהנה מרכב שמצד אחד הוא מרווח, חסכוני יחסית (לא חייבים לטפל במוסכים של היבואן) ובעיקר חזק ומהנה.

 

המיטו זה בסה"כ פיאט פונטו משודרגת, זה לא באמת רכב ספורט כמו שלכאורה הוא נראה.

 

תבדוק כל מיני אופציות אבל לך גם עם מה שאתה הכי מתחבר אליו, ותקווה לטוב. לעולם אין לדעת מה יקרה מחר, עם רכב צריך גם מזל. יש דגמים דלחלק היו איתם בעיות ולאחרים לא, לדעתי אופי הנהג והנהיגה שלו מדפיעים בצורה קריטית על מצב הרכב והאמינות שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין שהאאודי היא יחסית זולה לקניה, אבל

אל תחשוב אפילו לשניה שאם תקנה אותה אתה תעשה רק טיפולים מדי פעם כמו בטויוטה או יונדאי.

הרכב מתקלקל יותר מרכב ממוצע, וכל תיקון זה אלפים של שקלים, בעצם ברמת עלויות של במוו ומרצדס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

בנוגע למחיר ברור לי שאמכור בזול אבל לא בפער מהמחירון כמו שאני קונה היום.. אם המחירון היום הוא באיזור 110K ואני קונה ב 78K זה אומר 32K פחות.. עוד שנתיים המחירון יהיה 79K כנראה, לפי הפחתה של 15% בשנה.. אם אמכור אותה ב 65K הפסדתי עליה 13K שזה כלום! לאבד על רכב כמעט חדש בשנתיים.. הפחד היחיד שלי לגבי מועד המכירה זה שאמצא את עצמי למרות המחיר המוזל מחכה חודשים על חודשים לקונה בגלל שזה אוטו בלי שוק בלי קשר לתאונות...

 

כדי להמנע מהמצב שבו אתה צריך לחכות חודשים לקונה אתה צריך להוריד במחיר, זה מאוד פשוט.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי השירוקו שחשבת לרכוש ובכלל מנועי TSI 1.4 משנים קודמות עם 160 כוחות סוס (בעלי מגדש טורבו + מגדש על) - מומלץ להימנע מכיוון שמדובר בשילוב שאינו אמין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז אני כנראה יורד מהאלפא מיטו בנתיים..

 

כרגע יש שתי אופציות:

 

1. מצאתי סיאט לאון במצב ממש טוב 30K קילומטר ב 84K שקלים חדשים. כמובן דגם 1.8 עם 160 כ"ס.

 

או....

 

2. ללכת כבר על רכב אמין חסכוני וכזה ששומר על הערך שלו ונמכר מהר ובקלות אבל... יקר יותר מהתקציב שלי וזה

לקסוס CT200H היברידית מנוע חסכוני מאוד ואמין ביותר (לאבא שלי יש פריוס 2010) מדובר ברכב מדהים! גם ביופיו

ישנן שתי בעיות במקרה של הלקסוס.. בעיה ראשונה זה טיפולים יקרים אש בעיה שניה זה שהכי זול שמצאתי עד עכשיו עולה בערך 97K שזה לפחות 10K מעל התקציב שלי..

 

מה אתם אומרים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ירדתי מהמיטו כי הבנתי שכנראה שהתאונות יותר רציניות משחשבתי והפסקתי לקבל תמיכה מבעל הרכב בעניין.

 

מצאתי עוד הזדמנות עכשיו.

אשמח לשמוע את דעתכם המלומדת

 

סיאט לאון מודל 2013, 12,795 קילומטראז', יד שניה, 75K שקלים. הרכב עבר תאונה כנראה בצד של הנהנג לטענת עובדי חברת הטרייד אין שמוכרת את הרכב מדובר בתיקון באיזור הכנף השמאלית אחורית.. לפי הבדיקה של קומפיוטסט הכל ברכב תקין פרט לענייני התאונה שהם נרשמו בדיוק כך:

 

 

צבע מרכב: שריטות צבע מרכב/פגמים, סימני מילוי חומר, תיקוני צבע דופן שמאל, = תיקוני מרכב=

משמעות גבוהה: סימני פגיעה דופן שמאל, תקוני מרכב וצבע, מעיכות/מעוך, נזק לפגושים, דלת שמאלית קדמית תוקנה, דלת אחורית שמאלית תוקנה, הוחלפו חלקי מרכב, כנף אחורית שמאל הוחלפה, אלחמות חיבורים לא מקורי = עמודים: עמוד אחורי שמאלי פגום, צבע עמודים לא מקורי, סימני מילוי חומר.

 

מה כל הדבר הזה אומר?

כדאי לקנות את האוטו במחיר שהציעו לי או לא?

המחירון ממה שאני יודע, גבוה מהמחיר שהציעו לי ב 15K בערך.

האם עדיף מכה ברכב מאשר ילד שלא מפסיק לזיין את האוטו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אומר שהאוטו עבר תאונה רצינית שנפגעה בה השלדה ולא רק שהחליפו חלקי מרכב אלא גם ביצעו הלחמות. חלקי המרכב לא מקוריים כפי שיצאו מהמרכב, אי אפשר לדעת מה איכות וטיב התיקון וגם אם התיקון מושלם הרכב איננו כפי שהיה טרם התאונה.

 

יש אנשים שקונים רכבים לאחר תיקוני שלדה. אני לא (וזה ממש לא מה שאנשים נוהגים לקרוא לו 'קצה שלדה'). בטח ובטח שלא בהפחתה של 17% מהמחירון. אני מעריך שהסחירות של רכב כזה היא בסביבות 40% מתחת למחירון. לשם העניין אתה יכול לבקש לראות דו"ח שמאי ולראות מה שיעור ירידת הערך שנקבע לרכב לאחר התאונה. סיכוי סביר מאוד שחברת הטרייד לא תיתן לך את הנתון הזה.

עריכה אחרונה על ידי zx12r
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3157 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...