Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שבועיים בערך עשתי טרייד אין במגרש רכבים אני נתתי הרכב שלי וקניתי רכב אחר ...



שילמתי לסוחר את הכסף חתמנו על חוזה רכישה (זיכרון דברים ) הוא אמר שהוא יסדר את העברות בעלות (זה היה יום שישי מאוחר)

עכשיו הרכב שקניתי יש בקרוב טסט שצריך לעשות כשהלכתי לשלם את האגרה נאמר לי שהרכב לא רשום על שמי (כלומר לא בוצעה העברת בעלות)

התקשרתי אליו ובתגובה הוא אמר שהוא כבר מסדר ... לא סידר ... כמה שיחות וכל פעם אומר אני תכף מסדר ולא עושה זאת ...

השאלה איך אני אמור להתנהל עכשיו?

איך אני תובע אותו כדי שיעשה את העברת בעלות? ואיך אני יכול לקבל מידע על הרכב אם יש אליו עיקולים או דברים כאלה שמונעים ממנו לעשות את העברת בעלות ....

יש לציין שכל השיחות שלי איתו מוקלטות ...

פורסם

לא הבנתי- קנית רכב, שילמת כסף ולא עשית העברת בעלות? אם נכון אז למה לשלם כסף בידיעה שאתה לא עושה העברת בעלות?

 

סוחרי רכבים זה לא עורכי דין. קח איתך מישהו , גש אליו למגרש תקים שם קול זעקה ותסביר לו שכבר כמעט שבוע יש לך הקלטות טלפון שהוא מבטיח ולא מקיים ותסביר לו שעכשיו אתה לא זז עד שהוא לא מתלווה אליך לדואר.

ובפעם הבאה, לפני שאתה קונה עדיף שתשאל ובטח שלא לשלם כסף בעבור מוצר שאינו שייך לך באופן פורמאלי

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

אני לא הייתי נותן כזה אמון בסוחר של לתת כסף ולא לבצע העברת בעלות כתנאי לכך באותו הרגע!

בדיקה על עיקולים, שעבודים בעלויות על הרכב יש לבצע לפני העברת בעלות.

נכון לעכשיו הייתי מרים בלם יד מול השער ולא זז עד שנוסעים יחד לדואר...אם אין אפשרות לבצע העברת בעלות על הרכב ספק אם הוא יחזיר את הכסף באותה המהירות שהוא לקח אותו...בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...