Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

המערכת מבוססת על טהרת ARC AUDIO בשילוב מוצלח של HU אלפיין.

 

הרכיבים שהותקנו:

 

מגבר- ARC AUDIO XDI 450.4

 

רמקול קואקס 4- ARC AUDIO XDI 402

 

סאב - ARC AUDIO ARC8

 

רדיו - ALPINE BT136

 

לרדיו נבנתה מסגרת קאסטום, מכיוון שהפלסטיקה אפטר מרקט מגיעה רק לדאבל דין.

המגבר הותקן מתחת לכסא מטעמי חיסכון של מקום בעיקר.

הרמקולים הותקנו על גבי טבעות התאמה מיוחדות לפיקנטו שיסגרו את רווחים ויגרמו לטוויטר שעל הרמקול לא לבלוט.

 

טוב אי אפשר בלי קצת תמונות...

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

עריכה אחרונה על ידי alpine
פורסם

איזה תענוג לעיניים!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בהחלט תענוג לעיניים, עבודה יפה ומקצועית.

שאלה להגבי התקנת המגברים, לא פוגעים בהם עם הרגליים?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

שאלה טובה אמיר. השיקול היה הן תקציב והן המיקום של הרמקול. מכיוון שהמיקום הוא טוב והכל נמצא למעלה משמע על הדשבורד אפשר להסתפק בקואקסיאלי איכותי שיעשה את העבודה.

פורסם

מה שיפה זה שבהיעדר מידבאס - רמקול 4 אינטש יכול לרדת לאזור ה300-250 הרץ וסאב וופר 8 אינטש גם מסוגל לעלות לשם ולמנוע בור תדרים, הסאב וופר מנגן תדרים שהם עדיין לא כווניים ולכן אפשר להגיע לתוצאה נאה למדי גם אם הוא בתא מטען (שבפיקנטו זה סוג של תא כפפות אחורי והמרחק מהראש בין הרמקולים כמעט שווה).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בוקר טוב לכולם !

התקנה מדהימה נוספת מבית היוצר של יוסי אלפיין !

 

לפני כשנה פגשתי ביוסי לראשונה בהתקנת מערכת ברכב שלי, ואני רק יכול להצטער שלא הגעתי אליו קודם. יוסי מקצוען !

ניתן להתרשם בזה כבר בכניסה לסדנא שלו, מצוחצחת, מסודרת, כלים במקום, רצפה נקייה, סדר וניקיון שולטים.

ומשם לתהליך התקנה..פירוק הרכב נעשה במקצועיות,בסדר,בנקיון, יוסי הוא זה שעושה את העבודה, ולא איזה פועל שלא מעניין אותו כלום...

אצל יוסי אתה יודע שלא יתווספו "קירקושים" לאחר הפירוק וההרכבה אלא להיפך, סביר להניח שקירקושים שהיו מהתקנות קודמות, יעלמו....

הכבלים מועברים כמו שצריך, מבודדים יותר טוב מהאורגינליים...לא מעגלים פינות אצל יוסי, הכל מונח במקום, גם אלמנטים שלא ייראו לאחר סגירת הרכב זוכים לאותו הטיפול, התקנה מקצועית מההתחלה עד הסוף, אין חיפופים.

 

הלואי וכל המתקינים היו כמו יוסי, בעצם הלואי וכל נותני השירות בארץ היו נותנים שירות כמו יוסי, המדינה הייתה נראית אחרת.

 

קשה לקרוא כאן את הפוסט של AVIP4: מאוכזב קצת לאחר התקנת מערכת חדשה, זקוק לייעוץ....

avip4 שעשה כנראה התקנה אצל חלטוריסט, ולא מרוצה מהתוצאה...

חבל שלא עשית את ההתקנה אצל יוסי.

העצה שלי אליך, פנה ליוסי, שיתקן לך את ההתקנה, תתחיל אצלו ומשם תתקדם.

 

בכלל, חלק גדול מהנושאים בפורום כאן, הפתרון אצל יוסי

 

פוסט מצויין שיש כאן: המדריך המלא לאודיופיל המתחיל... שקריאתו חובה על כל מבקר בפורום,

שימו לב איזה חלק נכבד מקבל שלב ההתקנה, השלב שרובנו נוטים לזלזל בו, ולנסות לחסוך בו כמה שניתן...

ההתקנה היא אבן היסוד של המערכת, היא הבסיס לאיך שהמערכת תישמע

ויוסי הוא בהחלט המתקין ממנו צריך להתחיל.

 

ישר כח יוסי !

×
×
  • תוכן חדש...