Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחילופין אם הרכב שורף שמן (כמו שפות"ש ניסה לומר לדעתי)

זה עשוי להפריע לתפקוד תקין של החיישן כתוצאה מליכלוך שמצתבר עליו.

יום טוב גם לך

פורסם

לצורך המקרה הנ"ל:

הרכב שלי ספציפית מעשן שמן (מודע לסיבת העישון).

השאלה שלי האם החיישן חמצן גם יכול לגרום לרכב לעשן? (שמן)

פורסם

Bmw 120i 2009

אני יודע שהוא מעשן כתוצאה מגומיות שסתומים תקולות, רציתי לדעת אם חיישן חמצן תקול מוסיף לחגיגה.

כי החיישן גם תקול אבל הוא בדרך מחו"ל. גם ככה הרכב נכנס בראשון לטיפול בגומיות. רציתי לדעת לידע כללי אם זה שהוא תקול מוסיף, אני חדש ב-bmw ;)

פורסם
Bmw 120i 2009

אני יודע שהוא מעשן כתוצאה מגומיות שסתומים תקולות, רציתי לדעת אם חיישן חמצן תקול מוסיף לחגיגה.

כי החיישן גם תקול אבל הוא בדרך מחו"ל. גם ככה הרכב נכנס בראשון לטיפול בגומיות. רציתי לדעת לידע כללי אם זה שהוא תקול מוסיף, אני חדש ב-bmw ;)

 

בדגם שלך יש 4 חיישני חמצן. אני מקווה בשבילך שלא טעית בחיישן שהוזמן בטעות.

×
×
  • תוכן חדש...