Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7848 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה זאת הודעה ראשונה שלי בפורום - אשמח להתחיל ברגל ימין

 

אז ככה - יש לי ידע בסיסי ואולי יותר בבעיות במערכות וכאלה - אבל נתקלתי בבעיה קצת מוזרה

 

יש לי רעשים שאני שומע דרך המערכת... (אורות וינקרים גז וכולי)

המערכת כוללת שני מגברים וקרוס אחד לוג'יק והשני שקניתי רוקפורד 600 וואט 2 יציאות

 

עכשיו הבעיה היא ככה

אני שומע את הרעשים רק כאשר שני המגברים מחוברים

כשאני אני מנתק את מגבר הרמקולים אין רעשים

וכשאני מנתק את המגבר של הסאב ומחזיר את המגבר של הרמקולים אין רעשים

השילוב של שניהם ביחד יוצר רעש... וזה חזק ומציק ביותר. כל מגבר יש לו מינוס בנפרד מה זה יכול להיות ומה לעשות

הארסיאי מועברים יחד עם ה + אבל כשאני מחבר מגבר אחד אין רעש אז אולי זה לא זה ...

 

אשמח אם תעזרו

אני קיצרתי את המינוסים כמה שיותר וזה לא עזר

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

ואלה, הארסיאי מחובר עם הכבל מתח, ואין בעיה ?

פששש, מוזר מאוד !!

אבל אם זה המצב בשטח .. מי אני שאתווכח .....

 

בכל אופן .. בוא נחזור לעיקר ..

תנסה לקחת מקור סיגנל חיצוני.. ותראה אם עדיין הבעיה קיימת.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לא לא לא הבנתי - מקור חיצוני יעני להעביר ארסיאיי זמני מהרדיודיסק לכניסה של הקרוס... לא ליד הפלוס...

אני אנסה את זה - אבל במגבר אחד אין בעיה הבעיה רק כשאני מחבר את שניהם

אולי גם בגלל ששניים צורכים יותר זרם - ואז הרעש מורגש מהסיבה שהפלוס קרוב.

 

אגב במגקבר אחד אני לא שומע רעשים בכלל

לא שהם חלשים - אין בכלל רעש

ממש נקי.

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

אני צחקתי בהקשר לקטע של הכבל מתח.

הוא לא עושה את הרעשים. וזה לא משנה כמה מגברים תחבר.

 

הרעיון לחבר מקור סיגנל חיצוני - לשלול אופציות.

 

תחבר מקור סיגנל חיצוני ותבוא עם תוצאות...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תעביר את הRCA צד....סביר להניח שהבעיה נובעת מזה,ואני ממש מופתע שאתה אומר שבמקרה מסויים אתה לא שומע רעשים.עם הRCA צמוד ל+ אתה צריך לשמוע כל לטיפה על הזג...(זה לא שאני סתם מגזים..:)

sani

פורסם

מתי יפסיקו להגיד פה כבר כבל מתח ליד כבל RCA....??

הוא מתכוון לחיבור של מינידיסק, דיסקמן או כל דבר אחר לקרוס... זה מקור סיגנל חיצוני.

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

פורסם

אנסה מקור מתח חיצוני - ואגב

עובי החוט נראה לי סטנדרטי

 

בגודל של 0.6 אם אני לא טועה (שטח חתך). משהו בעובי של הסמיילי הזה :) חחח ( :idea: )

ארך כ 4 מטר

המינוס פחות מחצי מטר.

אם מקור חיצוני לא יהיה רעש אז זה בגלל שהארסיאי קרוב לפלוס

 

אמרו לי שאולי הקרוס דפוק..

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

לעובי הכבל מתח אין שום חשיבות, למספר המגברים אין חשיבות.

 

2fast, תפסיק להיות מופתע ותתעורר לעולם האמיתי.

הוא מסביר לך במילים פשוטות, מגבר אחד מחובר, האר סי אי ליד כבל המתח, ואין שום בעיה..

אז בואו נדבוק בעובדות .. ולא בתיאוריות\מיתוסים.

 

לבעל התרד, אני מבין שאתה לא מעוניין לקבל עזרה.

אנחנו מסבירים לך איך לפעול, אתה מחליט לפעול איך שנוח לך, ולהגיע למסקנות שלך.

אם זה המצב.. בהצלחה שיהיה לך ..

(לאחר שתעביר את כל הכבלים לצד שמאל, ואת המושבים לצד ימין, ואת השמשות לבאגז, תבוא תשאל שוב .. "למה עדיין יש לי רעשים" ....)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

רן, אם אתה ממליץ לו להרחיק את כבל הסיגנל מכבל המינוס.. אז הרי לך שאתה מצפה שהוא יחזיק 7 תאילנדים , שישבו ברכב\על הגג\על הבאגז.... ויחזיקו את הכבל רחוק מהשילדה :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
לא ממש הבנת, אני מתכוון מהכבל מינוס באורך חצי מטר שהולך מהשילדה למגברים.

אתה בטוח שזה משנה עם הוא צמוד ל-?

הרי כמו שאמרו כבר הוא "צמוד" למינוס להורך כל הרכב(בקטעים הלא מבודדים כמובן).

 

 

קיצר תעשה מה שהמליצו לך,נראה לי הכי טוב..

sani

פורסם

תחשוב על זה ככה, השלדה היא כמו כבל G00000000000 והזרם מתחלק בכולה, כבל החיבור למגבר הוא רק 8G וכאשר הוא עובר לייד ה RCA זו יכולה להוות בעיה.

×
×
  • תוכן חדש...