Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הנורא מכל קרה ! (יש לי טחינה בשמן אבל אין לי פיתות לאכול אותה)


mush
שימו לב! השרשור הזה בן 7069 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בעת ליקוק שגרתי של המנוע בסקודה פיווריט[שנת 94 1300 glx ] הכי יפה ומלוקקת בארץ, נחרדתי :crazyeyes ............

למצוא טחינה במכסה השמן...למההההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!

המתוק אפילו לא ראה את זה מגיע.

תמיד הקפדתי להשתמש במים ירוקים , אז איך זה קרה??

חשוב לציין שכנראה תפסתי את הקושי [שכמובן אני והמתוק שלי נתגבר עליו].

ממש בשלביו הראשונים וזאת כי לא היה איבוד מים נראה לעין.

ממש נראה כאילו תפסתי את המיללטרים הראשונים שעברו[ככה נולדים ילדים לא מתוכננים :lol: קצת הומור שחור זוהי הדרך היחידה שלנו לעבור את הטרגדיה הזו].

הרכב לא הספיק להראות סימני מצוקה.

לא התחמם...להפך הייתי עסוק בפיתרון בעית קור . הרכב לא הצליח להגיע לטמפ" עבודה.

חשבתי שהורידו טרמוסטט אבל מפתיע , לא הורידו .

אז ניקיתי את הטרמוסטט יסודית אם חומר שמוריד חלודה ואבנית והוא יצא חדש .

בדקתי אותו והוא תקין ועובד.

החלפתי גם יוניט של חום מנוע [לאחר שראיתי שייש טרמוסטט תקין אמרתי לעצמי סביר להניח שהיוניט מזייף].

ואז רגע לפניי סגירת מכסה מנוע על מנת לתת לסיליקון האדום להתיבש במשך הלילה,

כדרך הגב[לא נראו סימנים מוקדמים] פתחתי מכסה שמן כאילו המתוק שלי ביקש ממני , כאילו הוא ידע שאני לא יאכזב אותו ואז זה הגיע.................

טחינננננננננננננננננננננננה.

אז בקול חנוק דמעות אני שואל שאלה אחת בלבד ...

כמה זה יעלה לי???

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי זה יעלה לא מעט חבר.. אך תראה את החצי המלא...אתה מוכרח להעביר אותה שיפוץ וכך הסקודה תהיה טובה יותר מפעם... :wink: .- אם זה עזר טוב אם לא אז...מי אני...

 

שא ברכה.

:screwy:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה? מישהו פה מוכן להסביר לי על מה לאזעזל MUSH מדבר ? או שצריך לעשן משהו ואז אני אבין ?

 

מה זה טחינה?!?!?! טחינה באה בפלאפל !

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע, רגע, רגע!!!

אל תרתום את הסוסים עדיין...

 

סימני מים במכסה מילוי השמן עדיין לא מעיד על פריצת מעברים במנוע.

בבוא סבא חורף ישנם רכבים אשר מכסאות השמן שלהם נוטים לספוח לחות ולהראות סימנים של כאילו...

בזמנו המכסים של 404, 504, 505, 305 ועוד רכבים היה להם נטיה כזו.

אז לפני שאתה רץ להוריד ראש, בדוק היטב שרכבך אינו מאלו אשר סוטים מהנורמה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל-DaMNטחינה ,שילוב של שמן מנוע ומים .

ל-מוש כך בחשבון אם צריך להוריד ראש מנוע מ-1500 ש"ח וצפונה.

ממליץ לך באותה ההזדמנות לא לחסוך ולהחליף סט חדש של בירגי הראש מנוע.

בהצלחה .NKO.

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תומר חמוד!!! לא אבנית!!! שמן +מים = מעין חלב סמיך יענו טחינה....:wink:

 

ולגבי בעל הסקודה אני משתתף בצערך קודם כל :-( ומקווה שהבעיה אכן בפקק למרות שאני סקפטי מאד בנושא!!!

הכי נכון לבדוק במדיד...

סתם שתדע זה קרה לי לפני כחודש ו... החלפתי מנוע!!! יקר!!! מאד יקר!!! :cry: אבל זה סיטרואן ולא סתם ... וולקן:evilbat:

bmw 318ti - RWD8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לעמית(קומפי) ויכול להרגיע , את כל המספידים, שבסבירות גבוהה, סימני"הטחינה", הם ספיחים של אדי מים , שובעים מעיבי של צינור הנשם, אשר יוצרים , עם חיבורם, למכסה מילוי השמן מנוע, שיכבה

לבנה, המדמה מים בשמן, אך לא כך הדבר, לכן מושש אתה יכול להרגע!!

בדוק איבוד מים ובאם האיבוד סביר, ובעת הוצאת מדיד השמון , השמן שחור, אז סימן שהכל תקין!!

נא בדוק ועדכן בפורום!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסיעות קצרות ברכב, במיוחד אם הטרמוסטט שלך היה תפוס פתוח (ולכן המנוע לא הצליח להתחמם) עלולות בהחלט ליצור תופעה מהסוג שתארת. החלף את שמן המנוע (כולל פילטר) וסע נסיעה רציפה ומאומצת. אם התופעה תעלם, הרווחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה אני מקווה שאתם צודקים אני יבדוק את הנושא ויחזור אליכם.

אני לא יודע אם זה קשור אבל צביקה הזכרת נשם .

אצלי הנשם מנותק מפילטר האויר .

את החור שנוצר בפילטר סתמתי את הצינור הפתוח שמחובר למכסה השסתומים השארתי כמו שהוא פתוח ללא הארכה ללא כלום .

יש לזה קשר???

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע, רגע, רגע!!!

אל תרתום את הסוסים עדיין...

 

סימני מים במכסה מילוי השמן עדיין לא מעיד על פריצת מעברים במנוע.

בבוא סבא חורף ישנם רכבים אשר מכסאות השמן שלהם נוטים לספוח לחות ולהראות סימנים של כאילו...

בזמנו המכסים של 404, 504, 505, 305 ועוד רכבים היה להם נטיה כזו.

אז לפני שאתה רץ להוריד ראש, בדוק היטב שרכבך אינו מאלו אשר סוטים מהנורמה.

 

עמית

 

שלום.

התשובה של עמית מצוינת . ממש לקחתה לי את המלים מהפה.

הבדיקה הראשונה שיש לבצע זה לבדוק אם הרכב מאבד מים ובמקביל ,

אם מפלס השמן עולה. והיה ולא התשובה של עמית מסבירה בדיוק את הבעיה..

והיה ומאבד מים ואו מתחמם ומפלס השמן עולה אז יש לבדוק דליפת אטם ראש.

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי מה שאמרו פה הגיוני ביותר..במיוחד מה שהעיר צביקה.במיוחד שאני יודע שהוא איש מומחה ולא סתם אחד שקנה רכב וזה בפוקס קרה לו..

אבל יש לי משו להוסיף לגבי מה שאמר בעל ה ZX וולקן שקנה מנוע חדש.

לאבא שלי היה את הסקודה הנ"ל גם לחבר שלי או דגם..

לשניהם היתה ת'בעיה ו...מצטער אבל היה צריך להגיד למר מנוע "ז"ל".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעת

אז בקול חנוק דמעות אני שואל שאלה אחת בלבד ...

כמה זה יעלה לי???

בין 1300 ל2000 ש"ח. וכמו שהמליצו לך תוודא החלפת כל המרכיבים הקשורים לתיקון.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עשיתי שיפוץ ראש, פעמיים ברכב הזה,(....) פעם ראשונה באלף שקל, ופעם שניה 800זוז,+חלקים שקניתי בעצמי ונתתי לו להחליף.

הייתי חדש, לא שהראשון לא עשה טוב. גם לא ידעתי שאסור למזוג מי ברז במיכל נוזל הקירור. הפעם השניה מחזיקה עד היום.

איך מוסכניקים מסויימים לא מתביישים לקחת כפול ויותר לפעמים?

ואיך אנשים מסויימים נופלים בפח???

בבקשה כולם לצאת מהפח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי מה שאמרו פה הגיוני ביותר..במיוחד מה שהעיר צביקה.במיוחד שאני יודע שהוא איש מומחה ולא סתם אחד שקנה רכב וזה בפוקס קרה לו..

אבל יש לי משו להוסיף לגבי מה שאמר בעל ה ZX וולקן שקנה מנוע חדש.

לאבא שלי היה את הסקודה הנ"ל גם לחבר שלי או דגם..

לשניהם היתה ת'בעיה ו...מצטער אבל היה צריך להגיד למר מנוע "ז"ל".

... כל מקרה לגופו!

אין ללמוד ממקרה אישי , על הכלל ולהפך!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7069 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...