Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

כרגע נוהג ב וולוו XC60 ומרוצה.

מחפש רכב שיהיה עם נוחות נהיגה כמו של פריווט מצד אחד אך שיהיה מעט גבוה מהכביש למען תחושת הבטחון.

כוונתי היא, שבהחלפה מהוולוו הנוכחי לרכב הבא, ארוויח מעט יותר נוחות ואפסיד מעט בגובה של הרכב.

תקציב עד 500 אלף. חייב להיות דיזל. אשמח להמלצות.

תודה

פורסם
יש מעבר מתבקש יותר מ XC90 החדש?

החטאת את הכוונה...

אני מעוניין להוסיף נוחות ולהוריד בגובה.

ה xc90 הוא ג'יפ לעומת ה xc60 שהוא סוג של ג'יפון

פורסם

בתקציב כזה הייתי בוחן הונדה crosstour - רכב חזק, מרווח מאוד,מעט גבוה. (ייבוא אישי,תבדוק מחיר)

פורסם
בתקציב כזה הייתי בוחן הונדה crosstour - רכב חזק, מרווח מאוד,מעט גבוה. (ייבוא אישי,תבדוק מחיר)

ייבוא אישי גדול עליי. מחפש פשטות. אבל תודה.

פורסם

אם הכיוון הוא מותגים יוקרתיים..., נסה את הקאדילאק SRX, לקסוס NX, אני מנסה להבין את הצרכים שלך מבחינת ממדי הרכב המבוקש...

מבחינת נוחות הQ5 לא רע, אבל כבר מיושן ומוחלף בזמן הקרוב, הRX גם לקראת סוף חייו אבל לי נשמע שהם גדולים וגובהים מעבר למה שאתה מחפש.

בהצלחה!

פורסם

אני מבין שב"נוחות" אתה לא מתכוון לרכות וספיגה מיוחדים, אלא לזה שאתה מרגיש נוח יותר בנהיגה בסדאן "רגילה", בהשוואה לרכב מוגבה. אולי "נינוח" זה המונח.

 

אם זה כך, תנסה גם אינפיניטי QX-70 דיזל. האינפיניטי אינן סופגות הזעזועים המצטיינות ביותר בקטגוריה, להפך נחשבות יותר ספורטיביות ומעט נוקשות - אבל בזכות זה גם מרגישות פחות רכות ומתנדנדות. אולי דווקא זה יתאים לך יותר. לדעתי גם מדובר באחד הרכבים היותר נאים ומרשימים בקטגוריה, ובעל מוניטין איכות מצוין.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם (נערך)
אני מבין שב"נוחות" אתה לא מתכוון לרכות וספיגה מיוחדים, אלא לזה שאתה מרגיש נוח יותר בנהיגה בסדאן "רגילה", בהשוואה לרכב מוגבה. אולי "נינוח" זה המונח.

 

אם זה כך, תנסה גם אינפיניטי QX-70 דיזל. האינפיניטי אינן סופגות הזעזועים המצטיינות ביותר בקטגוריה, להפך נחשבות יותר ספורטיביות ומעט נוקשות - אבל בזכות זה גם מרגישות פחות רכות ומתנדנדות. אולי דווקא זה יתאים לך יותר. לדעתי גם מדובר באחד הרכבים היותר נאים ומרשימים בקטגוריה, ובעל מוניטין איכות מצוין.

 

תודה לעונים.

ה BMW X4 , מרצדס GLA ואינפיניטי QX-70 נראים לפחות מבחוץ כקולעים למטרה - מנוע דיזל - רכבים שאינם נמוכים אבל גם לא גיפונים.

ה QX-70 הוא דגם ישן עם שם חדש?

אילו עוד מתחרים דומים יש לשני הרכבים האלו שמונעים בדיזל?

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי bijos
פורסם

לקסוס NX300h יתן לך בדיוק את מה שאתה מחפש: נוחות נהיגה של פריוס, יוקרתיות של לקסוס, וצריכת דלק כמו דיזל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני חושב שהרכבים האחרונים שענו על מה שאתה מחפש היו אודי אולרוד וולבו קרוס קנטרי 70.

כל מה שהוצע לעיל לא באמת עונה על מה שאתה מחפש.

הרכרב הכי יקר שיש היום שהוא "הכלאה" זה סובארו אווטבק.

 

אם אתה שוקל את האינפניטי או BMW4 פשוט קנה את הX90 החדש של וולבו.

A3

A4

×
×
  • תוכן חדש...