Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני שוקלת לקנות פולקסווגן פולו אוטומטית, משומשת, שנתון 2010.

מה החסרונות של הרכב הזה?

 

אני מעדיפה לדעת מראש.

 

למשל איך תיבת ההילוכים הרובוטית- מבחינת נוחות נהיגה, אחזקה וקלקולים, וכו' ?

 

ומבין הדגמים האוטומטיים 2010 - האם יש דגם שעם הכי פחות חסרונות ?

יש המון דגמים (TSI, קומפורטליין, טרנדליין ועוד), וקצת קשה לי להבין מה ההבדלים בינהם.

 

ואשמח להשוואה בינה לבין סוזוקי סוויפט 2010, אוטומטית, מנוע 1490.

מה הפלוס והמינוס של כל אחת לעומת האחרת ?

עריכה אחרונה על ידי שחרsha
פורסם

הסוויפט בעלת מכלולים פשוטים יותר ולכן כנראה תהיה יותר אמינה.

לפולו יש את התיבת DSG 7 הידוע לשמצה. יכול להיות שתעבוד פיקס ויכול להיות שלא.

למנוע 1.2 TSI הייתה את המחלה של המותחן טיימינג שקופץ, שניתן לפתור עם קיט טיימינג משופר.

הפולו תהיה יותר חסכונית אבל גם עם טיפולים יותר יקרים יותר ואולי גם ביטוח. בהנחה והגיר והמנוע תקינים השילוב עובד מצויין וחלק.

יחסית נוחה לנהיגה, קצת קופצנית אבל לא מתרסקת.

טרנדליין וקומפורטליין זה רמות גימור.

יש גם באותה שנה דגם עם מנוע 1.4 אטמוספרי רגיל שאיתו אין לי ניסיון אבל אין לו בעיות מיוחדות, וגם הוא משודך לאותה תיבת הילוכים.

עם הסוויפט אין לי ניסיון .

פורסם (נערך)

תודה.

ומי נחשבת ליותר בטיחותית ?

כי מבחינת כוכבי ריסוק סוויפט 2010 היא 4 כוכבים, ופולו 5. אבל מה שחשוב זה בפועל, ולא על הנייר בתנאים סטריליים.

עריכה אחרונה על ידי שחרsha
פורסם

השאלה למתי זה רלוונטי, כי 5 כוכבים של היום זה לא 5 כוכבים של 5 שנים.

לפי הציונים האלה כנראה שהפולו ,אבל לסוזוקי יש עוד 2 כריות אוויר.בפועל לא בדקתי ולא רוצה לבדוק אף פעם.

תראי פה עוד פרמטרים http://www.icar.co.il/compare/?compare-version[]=6040&compare-version[]=608.

פורסם

אז איזה מהדגמים של פולו ב2010, עם תיבת הילוכים שהכי דומה לאוטומטי רציף, והכי פחות נוטה לקלקולים ?

TSI, GTI, אטמוספירי ?

 

אני לא מבינה בכל המונחים האילו

פורסם

GTI זה הדגם הספורטיבי, אין לך מה לחפש אחת.

TSI זה המנוע עם הטורבו סופרצ'ארג'ר .

מנוע אטמוספרי זה מנוע בלי טורבו או סופר צ'ארג'ר. במקרה של הפולו זה 1.4. פשוט יותר מכאנית.

לכולן אותו גיר רובוטי זהה ובעל אותו סיכוי להתקלקל. יש לבדוק שהבעלים הנוכחי ביצע את כל הריקולים שהוציאו לגיר.

×
×
  • תוכן חדש...