Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים icon_e_smile.gif

 

התחדשתי לי בסיאט לאון 1.8 שנת 2011 ידנית.

מורכבים עלייה כרגע צמיגים סינים (בני שבועיים) עם אחיזה נוראית.

אני רוצה לרכוש רביעיית צמיגים חדשים עד 600 ש"ח לצמיג עם אחיזה טובה רעש כביש נמוך ושחקיה איטית ככל האפשר.

 

מידת הצמיג 225/40/18

בבדיקה פה בפורום ובכלל מצאתי שממליצים על HANKOK K107.

קיבלתי עליהם הצעה של 550 ש"ח לצמיג + 600 ש"ח זיכוי על הצמיגים הנוכחיים, הצעה הוגנת?

 

האם מישהו משתמש בצמיגים הנ"ל ויכול לאמת את זה?

אשמח לקבל המלצות נוספות שנכנסות בתקציב.

 

תודה והמשך יום מצויין 8)

פורסם

על הנקוק K117 שמעתם? זו גירסה משופרת לK107.. האם מישהו התנסה/מכיר וממליץ עליו במקום הK107?

איך הTOYO T1 SPORT? הבנתי ששיפרו שם את עניין השחיקה, האם זה נכון?

מה עדיף מבין השניים?

 

תודה רבה :)

פורסם

K117 הם הדור השני של ה-K107. הביקורות משבחות וטוענות שהם ברמת המישלין PS3.

 

מניסיון עם ה-K107, הם ללא ספק הצמיגים הכי טובים שהיו לי עד כה. אוחזים מצויין ביבש, בסדר גמור ברטוב ואפילו שקטים ונוחים במפתיע.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני גם עם סיאט לאון ויכול להעיד על ההנקוק k107 שהם מעולים, גם אני קראתי שהk117

הם גרסה משופרת יותר, כנראה שזה נכון ושווה לנסות גם אותו. כך או כך שניהם צמיגים מעולים

פורסם

אני אברר על הנקוק K117 במידה ואין הבדל משמעותי במחיר אני אקנה אותם, מקסימום אני אתקין את הK107.

 

תודה רבה חברים :)

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לבסוף, אחרי שבועיים שחיכיתי שהצמיגים יגיעו (נגמר המלאי בארץ) החלטתי שאני לא מחכה עוד והרכבי רבעיית צמיגי Toyo T1 Sport.

בינתיים מאוד מרוצה, אחיזה מצויינת לא מרעיש ומאוד נוח.

נראה לי שעשיתי בחירה נכונה.

 

תודה רבה חברים!

פורסם

תתחדש ועשית בחירה נבונה שהחלפת את הצמיגים לאיכותיים יותר. ככה תפיק יותר הנאה מהרכב.

Seat Leon FR Mk3 1.8TSI DSG 2015

Skoda Fabia Mk1 1.4 16v 2005 - sold

×
×
  • תוכן חדש...