Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

שואל עבור חבר:

 

"מדובר בסובארו אימפרזה שנת 2004 מנוע 1600 אוטומטית עם 220000 ק"מ.

לפני שנה וחצי התחילה בעיית התחממות (המחוג של החום מתחיל לטפס מאמצע הסקלה לכיוון הצבע האדום).

זה לא קורה בכל נסיעה.

כדי שתהיה התחממות צריך שיהיו כמה תנאים מצטברים :

1 . נסיעה של לפחות 20 דקות.

2. צריך שהנסיעה תהיה במהירות גבוהה (90).

3. רצוי שיהיה יום חם (בחורף לדוגמא זה לא קורה).

4. ההתחממות מתרחשת רק כאשר מורידים את הרגל מהגז (בדר"כ בהאטה של סיבוב או בהאטה לפני רמזור וכד'). כאשר המחוג (של החום) מתחיל לטפס, העברה להילוך ניוטרל ולחיצה חזקה כמה פעמים על הגז גורמת למחוג החום לחזור למצב נורמאלי (אמצע הסקלה).

 

הדברים שבוצעו עד היום:

1. בוצעה בדיקה של לחץ חוזר ונמצאה תקינה.

2. הוחלף רדיאטור לחדש (לא מקורי)

3. בההחלפת טרמוסטט לטרמוסטט מקורי של סובארו אמפרזה (ללא ביצוע קידוחים), המנוע התחממם לאחר כ-7 דקות (במוסך אמרו שזה בגלל שהם לא יודעים איך לנקז את האוויר החוצה ללא קידוח)

4. בהחלפת טרמוסטט (ללא מקורי) עם ביצוע קידוח (3 מ"מ) המצב משתפר ומגיע לרמה שמתוארת לעיל.

 

חשוב לציין עוד כמה דברים:

5. הבעיה התחילה לפני שנה וחצי ומאז האוטו נסע 30000 ק"מ

6. בתוך העיר זה לא ייקרה גם בנסיעה רצופה של שעה.

7. אין איבוד מיים (לא ממיכל הפלסטיק ולא מהרדיאטור)

8. בשמן אין שאריות של מיים

9. כאשר המנוע מתחמם המאוורר נכנס לפעולה ווהאויר שנושב בין הרדייאטור למנוע הוא חם."

 

אודה לכל מי שיכול לתת רעיון למקור הבעיה, תודה על העזרה.

 

ליאור.

פורסם

תופעה קלאסית של משאבת מיים גמורה רק אני לא מבין למה להחליף סתם רדיאטור ולהיתעסק עם טרמוסטט שאין להם כל כך קשר פה? אם מוסך מזהה את הבעיה שעוברת בהרמת סלד הדבר הראשון שצריך לתת לו כיוון זה משאבת מיים.

פורסם

תודה חברים.

אני לא ממש יודע למה פנו לרדיאטור בהתחלה.

בכל מקרה, משאבה זה הכיוון שחשבתי עליו בעצמי (גם כי בנוסף לא נשארו הרבה רכיבים להחליף).

סופ"ש נעים לכולם,

ליאור.

×
×
  • תוכן חדש...