Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב הרעיון העיקרי זה לעשות מנגנון כמו שיש במכוניות החדשות או כפתור לנעילה ופתיחה של כל הדלתות או שכשמעבירים לפארקינג הן נפתחות וכשמעבירים לדרייב הם ננעלות...

 

קודם כל חשבתי לעשות את זה עם כמו כפתור קפיץ כזה כמו שיש מתחת למכסה מנוע שסוגר מעגל ומפעיל אזעקה או מזליק אור או מה שזה לא יהיה ... לכפתור הזה יהיה מן בניה כזו שזה יהיה מתחת לכל הפאנל של הגיר ז"א שלא יראו אותו אלא אם יפרקו את הפאנל.. שזה דיי בעיה...

 

השאלה היא אם זה אפשרי ולאן אני אמור לחבר את החוטים כדי לסגור מעגל לנעילה והפתיחה אם אפשר את זה בכלל...

מוכר את המערכת רמה גבוהה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2685354#post2685354

פורסם

אחי *** עריכה - אם הוא אחיך - דבר איתו בבית ולא בפורום ***במבט ראשוני אתה נשמע לי מזה גרוע, אשמח אם תסביר את עצמך ולמה זה משמש כדי שאוכל לענות.

 

נ.ב אצלי שיניתי את כל מערכת הנעילה.

פורסם

הבחור התכוון לעשות מנגנון שברגע שהוא מעביר מהילוך חניה להילוך נסיעה כל הדלתות

ינעלו אוטומטית וברגע שהוא מעביר חזרה להילוך חניה הדלתות יפתחו.

 

תכלס כל מה שאתה צריך זה להתקין נעילה מרכזית ולהתקין את אחד הכפתורים עם איזה פטנט

שברגע שאתה מעביר להילוך נסיעה זה ילחץ עליו לנעול וכשאתה מעביר להילוך חניה זה ילחץ עליו

לכיוון השני לפתיחה, נישמע פשוט ובכן זה לא!

 

בכל מקרה בהצלחה ומקווה שעזרתי...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

ברוב האזעקות תוצרת ארה"ב קיימת אופציה לנעילת הדלתות ברגע שהנהג מתניע את הרכב (מתואם עם הסטרטר).

המטרה היא להגן על הנוסע מפני שודדי רמזורים למינהם.

החסרון - בעיה בחילוץ נפגעים בתאונה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

הרעיון שלך כבר מיושם באזעקות אמריקאיות.

היתה לאבא שלי פעם אקורד אמריקאית, והדבר מעצבן מאוד.

כשמישהו רוצה לצאת מהרכב הוא נעול.

(וגם כשלוקחים חיילת טרמפ והדלתות ננעלות כשאתה מתניע היא נלחצת).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

שמע אחי *** עריכה - אם הוא אחיך - דבר איתו בבית ולא בפורום ***, קח רעיון פשוט יותר , חבר טוב שלי לקח את החוט חשמל הראשי של האוטו שזהוא יעני החוט שמקורו במצבר , חתך באמצע , שם סוויץ' פשוט ומיקם אותו מתחת לכסא כך שגם הוא לעיתים מתקשה למצאו , כשהסוויץ מכובה אף גנב לא יוכל לגנוב את האוטו , וכבר ניסו , אגב הסוויץ מיניאטורי כך שזה לא בעיה .

פורסם
שמע אחי *** עריכה - אם הוא אחיך - דבר איתו בבית ולא בפורום ***, קח רעיון פשוט יותר , חבר טוב שלי לקח את החוט חשמל הראשי של האוטו שזהוא יעני החוט שמקורו במצבר , חתך באמצע , שם סוויץ' פשוט ומיקם אותו מתחת לכסא כך שגם הוא לעיתים מתקשה למצאו , כשהסוויץ מכובה אף גנב לא יוכל לגנוב את האוטו , וכבר ניסו , אגב הסוויץ מיניאטורי כך שזה לא בעיה .
מעניין שחבר שלך הצליח "למצוא" סוויץ' מיניאטורי לחיבור מצבר שיכול לעמוד בעשרות אמפרים.

שלא נדבר על הכבלים המעולים שבאורך כזה לא משפיעים על ההצתה.

תוכל לומר איפה הוא מצא את הדברים האלה ?

פורסם

אותי יותר מעניין איפה הוא הצליח להשחיל הלוך חזור כבלים של מצבר, כמה זה 2 גייג' ? אולי גייג' אחד...

בסאקסו של חבר שברנו את הראש עד שהעברנו כבל מסריח של 4 גייג'....

פורסם
שמע אחי *** עריכה - אם הוא אחיך - דבר איתו בבית ולא בפורום ***, קח רעיון פשוט יותר , חבר טוב שלי לקח את החוט חשמל הראשי של האוטו שזהוא יעני החוט שמקורו במצבר , חתך באמצע , שם סוויץ' פשוט ומיקם אותו מתחת לכסא כך שגם הוא לעיתים מתקשה למצאו , כשהסוויץ מכובה אף גנב לא יוכל לגנוב את האוטו , וכבר ניסו , אגב הסוויץ מיניאטורי כך שזה לא בעיה .

 

מי שיגנוב את האוטו לא יחפש את הסוויטץ' הסודי, אלה ילך להיכן שיש חתך.

 

רוב האזעקות מתוכנתות אופציונאלית לנעילת ההדלתות בעת פתיחת הIGN ולסגירה

בעת כיבוי הIGN, כל עוד הסוויטץ' מלא הרכב ישאר נעול.

פורסם

סע פעם למדינה כמו דרא"פ , או איזורים מסויימים בארה"ב - שם שולפים אותך מהרכב ונעלמים - ותבין למה הדלתות מנחשות אותך , וננעלות לך מעצמן...

×
×
  • תוכן חדש...