Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

גם זה הגיע :?

 

זוגתי נרדמה "רק לשניה מבטיחה לך" בכביש 38 הארור בפקק האינסופי בשילוב השרב המעיק [38 אמרנו?].

 

התוצאה היא נשיקה למזדה 3.

 

הנזק של הרכב השני לא מעניין אותי כרגע. ירצה 1000 ש"ח - בבקשה. לא רוצה? תפעיל ביטוח.

 

השאלה מה קורה עם הרכב שלי. [פולו מודל 2001, יש רק צד ג].

 

הנזק נראה כמו כנף + פנס איתות + לסדר את הפגוש במקום.

 

חוץ מזה לא נראים שברים מאחרים.

 

מה אומרים?

 

ואם אפשר בבקשה המלצה לפחח אמין איכותי ולא יקר בבית שמש והסביבה.

הרכב הזה נקי לחלוטין תאונות ואני לא רוצה לראות את הפגיעה הזו.

 

SAM_0559.JPGSAM_0558.JPGSAM_0557.JPGSAM_0560.jpg

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

התגובה שלך, בתור האחראי לתאונה היא פשוט הזויה. אתה נשמע כמו שהצד השני אמור להשמע.

*אני מקווה שהסיבה לתאונה שציינת היא בהומור. כי אם לא, זוגתך לא צריכה להתקרב לכביש. אולי באוטובוס.

 

ולשאלתך..

-פחחות\החלפת כנף (החלפה לדעתי תהיה כבר יותר משתלמת).

-נראה שהטמבון יכול לקבל פוליש טוב ולחזור לעצמו, למרות שרוב הסיכויים שהצבע יתחיל להתפוצץ בהמשך.

-פנס איתות חדש. בדוק אם התושבת של הפנס הראשי נשברה, הוא נראה מעט עקום.

-כמו כן - יש לבצע כיוון פרונט.

פורסם (נערך)

תגובה הזויה? הרמתי טלפון, דיברנו יפה, לקחתי אחריות והודעתי מיידית לחברת הביטוח.

מה אתה רוצה יותר מזה?

התכוונתי רק שמבחינת הייעוץ בפורום איני מעלה כאן תמונות של הנזק שלו, כי אין בזה טעם. ירצה כסף יקבל [עד שווי ההשתתפות העצמית שלי]. לא ירצה שיתבע את הביטוח.

 

או שלקית בהבנת הנקרא או שאתה מחפש בעיות. נראה לי שמישהו פעם פגע בך והתחמק והשלכת מזה על הסיפור שלי.

 

הסיבה לתאונה היא חוסר שימת לב של שניות בודדות, בפקק של למעלה משעה וחצי בחום נוראי ובמהירות חצי קמ"ש. אחרי לילה ארוך עם הילדה ועבודה מ7 בבוקר.

 

תדון את עצמך במצבים האלה, לא אחרים דרך המקלדת.

 

חוץ מזה, תודה על דעתך לגופו של עניין.

עריכה אחרונה על ידי avargel
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

את האמת שמעולם לא פגעו בי והתחמקו, פשוט מהקונטקסט שלך היה נשמע כאילו אתה לא מייחס חשיבות לפגיעה מצידו של הנפגע וזה מיד הדליק אצלי את הטריגר של חוסר האכפתיות בכבישים. לא נורא, טעות שלי. קורה. (גם לי, וגם לזוגך). העיקר ששלום לכולם.

פורסם

נזק שלך יכול לעלות בקלות בין 3 - 5 אלף ש"ח כולל עבודה ומע"מ. מקווה שיש עדיין חלקים חדשים לרכב בן 14 שנה.

בהצלחה שיהיה לך עם התיקון. לצערי לא מכר מוסכים לפחחות בעי שציינת.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

בין 3 ל5?

 

אנחנו מדברים על כנף ווינקר?!

את הפגוש אציל בכל מקרה. הפנס הראשי לא נשבר.

מה נסגר?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

1500 שקל וישאר לך עודף.

אתה יכול ללכת לפירוקיה ולחפש כנף ווינקר ולהחליף לבד, לא מאמין שיצא לך יותר מ800 ש"ח.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

מכסה המנוע לא נפגע בכלל. זה שהוא נראה "גבוה" יותר מהכנף, בגלל שהכנף ירדה למטה.

 

נראה לי שבאמת אחפש בפירוקיה, ואולי אחד מחברי הכנופיה יעזור לי בפו"ה.

 

תודה!

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

עדכון

 

חבר פורום בעל חנות לחלקי חילוף השיג לי את הכנף ופנס איתות.

 

עכשיו צריך למצוא מישהו שיעשה את העבודה.

 

אני מאמין שלא מקובל לגשת לפחח עם החלקים שלך, לא?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אם אין צורך בצביעה, אני מאמין שניתן למצוא מדריך על החלפת הכנף בעצמך. לא צריך להיות מסובך מידי, בהנחה כמובן שיש לך גישה לכלים המתאימים.

פורסם

יש צורך בצביעה, אבל אולי ניתן קודם להרכיב ואז לצבוע.

 

יש לי חוש טכני.

יש לי מברגת אימפקט, בוקסות [זה מידה 10 לא?], מה עוד צריך?

אשמח לקבל הדרכה.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

רואים כי הפנס ניכנס פנימה. יכול להיות שהתושבת שלו נישברה? במידה ויש פח חזית ברכב יש צורך לבדוק אם לא ניזוק. לא ראינו את הנזק שמאחורי הפגיעה. אולי באמת הגזמתי במחיר.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם
יש צורך בצביעה, אבל אולי ניתן קודם להרכיב ואז לצבוע.

 

יש לי חוש טכני.

יש לי מברגת אימפקט, בוקסות [זה מידה 10 לא?], מה עוד צריך?

אשמח לקבל הדרכה.

 

עדיף לצבוע לפני ההרכבה, כך תחסוך את כיסוי כל הרכב והכנסה לתנור וכו'.

לגבי ההרכבה, לי אישית אין ניסיון עם זה אבל מהצצה ביוטיוב נראה שזה בהחלט בר ביצוע, לפחות ברכבים אחרים מהקונצרן (לא מצאתי ספציפית לרכב שלך).

פורסם
רואים כי הפנס ניכנס פנימה. יכול להיות שהתושבת שלו נישברה? במידה ויש פח חזית ברכב יש צורך לבדוק אם לא ניזוק. לא ראינו את הנזק שמאחורי הפגיעה. אולי באמת הגזמתי במחיר.

 

 

הפנס לא נכנס והתושבת שלו לא נשברה. יש "מסגרת" דקה בין הפגוש לפנס, והיא זזה [לא נשברה].

 

אני מבין שעדיף לצבוע לפני, העניין הוא שאני מעדיף לנסות להרכיב לבד, ואם לא אצליח אלך לפחח.

אז מה הסדר?

לצבוע - לנסות להרכיב - אם לא הצלחתי ללכת לפחח?

או שעדיף כבר ללכת אליו שיצבע וירכיב הכל ודי?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

×
×
  • תוכן חדש...