Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולו וגולף שנת 2001 - 2003.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,

 

רציתי לשואל על פולו וגולף שנת 2001 - 2003, אוט', עם ק"מ של בסביבות 150K.

כמו כן, פגו' 206 אוט' גם בין השנים הללו ...

הונדה סיוויק גם נכנסת לי בתקציב הזה ...

 

האם הן נחשבות לאמינות ?

 

ועוד שאלה, האם כדאי ללכת לליסינגים וחברות רכב גדולות (יד 2 כמובן) בתקציב של 10 - 15K או לקנות רק פרטי ?

עריכה אחרונה על ידי ozal5
פורסם

אפ ?

 

ואשמח לשים דגש על פגו' 206 אוט' בין השנים הללו ...

 

בינתיים המעמדות, פגו' 206 (מאוד מאוד פוזל לכיונה), פולו, גולף.

 

הכי חשוב לי זה אמינות.

פורסם

לפי דעתי גולף ופולו אמינות אבל הגיר האוטומאטי שלהם לא הכי אמין גם לפיגו יש בעיות בגיר אבל תוכל להביא אחת משנתון מתקדם יותר

פורסם

מדובר ברכבים שמעל 10 שנים על הכביש. איזו חוות דעת אתה מצפה לקבל על רכב כ"כ ישן?.

היו לי במקרה פולו וגם גולף, לאון וקורדובה במשפחה עם מנועים 1.4 ידני ו- 1.6 ידני.

אחת מתוך 3 הפולו היתה לא אמינה כ"כ. השאר כן.

המכוניות האלו דורשות תחזוקה טובה ולא תחזוקת שבר כי אם לא, הן ישברו לך את הכיס.

 

בלי קשר- רכב מתיישן ולא משנה איזה= מתכון לתקלות.

פורסם

לי יש פג'ו 206, 2003 אוטומט XT (מנוע 1600)

הרכב משרת אותי כבר 3.5 שנים.

הרכב נוח לי, ויחסית חזק הדגם הנ"ל.

התחזוקה לא זולה, יצא לי 4,500 לשנה טיפולים + תיקונים.

חוץ מזה תמיד יש סכנה שילך הגיר / שיפוץ מנוע, ולא ניתן לדעת מתי יכה בך הגורל.

תפרט מה הנסיעות שאתה עתיד לעשות. כמה זמן אתה רוצה להחזיק את הרכב להערכתך.

אם אתה עומד לנסוע הרבה, מעל 1,000 ק"מ לחודש, לדעתי תחסוך לרכב קצת יותר חדש.

לחלופין תהיה מוכן נפשית וכספית להיות במוסך מדי פעם בשביל התיקונים.

זה כמובן בהנחה שאתה קונה רכב במצב סביר ולא גרוטאה מתפרקת.

קח בחשבון שקשה להיפטר מהרכבים הישנים האלה אחר כך.

כלומר הירידת ערך ממשיכה להכות עד האפס. זה לא שהרכב יאבד פחות ערך בהיותו ישן.

- פיאט בראבו סנסשיין רובוטית 1.4 - 2011

×
×
  • תוכן חדש...