Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ולג בעומר שמח !

 

הרכב הוא מאזדה 6 מודל 2003

 

נורת כרית האוויר דולקת רק כאשר משהו יושב ליד כיסא הנהג , שאני לבד ברכב , הנורא כבויה.

זאת אומרת שהחיישן כן מזהה שמשהו מתישב על הכסיא.

בעת הדלקת הרכב הנורה מהבהבת 4 פעמים ברצף ,מפסיקה , ומהבהבת עוד 8 פעמים , אחרי כמה םעמים שהיא חוזרת על 4 ו8 הבהובים , היא נדלקת קבוע .

הבנתי שמדובר בקוד 48 .

 

השאלה אם ניתן לעשות משהו לפני שהולכים לאמצעים הכבדים ולהוצאות?

והאם אני יכול לדלג על השלב של חיבור למחשב החברה , מאחר ויש לי את הקוד?

אשמח גם להמלצה לאיש מקצוע באיזור ירושלים.

 

 

תודה מראש

פורסם

למיטב זכרוני תקלה 48 בכריות אויר במאזדה מצביעה על חיישן תפוסה של כסא נוסע קדמי.

יש לבדוק שהחיישן לא מנותק. שוב אם אני לא טועה החיישן מובנה בכסא עצמו.

רצוי גם לבדוק שאין חפץ מתחת לכסא הנוסע שנתק את החוטים מתחת לכסא עצמו.

תן חיוך הכל לדוושה.....8)

פורסם

יש לרכבים האלו מחלה של חיישנים תקולים של הכריות אוויר במושב.

לפעמים זה רק החיווט של החישן מתחת לכסא, לפעמים צריך להחליף כסא.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אז אני אכתוב כאן עדכון לעזור לאנשים בעתיד.

התקלה היא אכן בחיישן , בשביל שלא ייפתחו כל כריות האוויר במקרה של תאונה מאזדה התקינו חיישנים שיזהו בזמן הנסיעה באיזה כיסא יש נוסע..

החיישן שנמצא בכיסא , נוטה להתקלקל , ישנן 3 פתרונות , אחד לנסות לבדוק את החיווט מתחת לכיסא , השני לקנות כיסא חדש (עסק לא זול) , הפתרון השלישי הוא בעצם חלק אלקטרוני קטן , שמתחבר למחשב , מנתקים את החיישן שמתחת לכיסא ומחברים את החלק האלקטרוני , מה שהחלק הזה עושה , הוא להעביר למחשב פקודה שתמיד יש משהו שיושב על הכיסא , כך בעצם הכרית כן תפתח במקרה של תאונה .

הפתרון הזה זול מאוד , עולה 150 ש"ח בEBAY , במקרה היה מוכר ישראלי , אז נסעתי לקנות ממנו ישר את החלק , מיד לאחר שחברנו את החלק הזה הנורה הפסיקה להופיע.

קראתי הרבה על הפתרון הזה , ומצאתי שאין שום סיכון או בעיה להשתמש בו , המון אנשים נעזרים בפתרון הזה.

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
אז אני אכתוב כאן עדכון לעזור לאנשים בעתיד.

התקלה היא אכן בחיישן , בשביל שלא ייפתחו כל כריות האוויר במקרה של תאונה מאזדה התקינו חיישנים שיזהו בזמן הנסיעה באיזה כיסא יש נוסע..

החיישן שנמצא בכיסא , נוטה להתקלקל , ישנן 3 פתרונות , אחד לנסות לבדוק את החיווט מתחת לכיסא , השני לקנות כיסא חדש (עסק לא זול) , הפתרון השלישי הוא בעצם חלק אלקטרוני קטן , שמתחבר למחשב , מנתקים את החיישן שמתחת לכיסא ומחברים את החלק האלקטרוני , מה שהחלק הזה עושה , הוא להעביר למחשב פקודה שתמיד יש משהו שיושב על הכיסא , כך בעצם הכרית כן תפתח במקרה של תאונה .

הפתרון הזה זול מאוד , עולה 150 ש"ח בEBAY , במקרה היה מוכר ישראלי , אז נסעתי לקנות ממנו ישר את החלק , מיד לאחר שחברנו את החלק הזה הנורה הפסיקה להופיע.

קראתי הרבה על הפתרון הזה , ומצאתי שאין שום סיכון או בעיה להשתמש בו , המון אנשים נעזרים בפתרון הזה.

 

שלום, יש לי את אותה בעיה, אתה יכול לשלוח קישור בבקשה.

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...