Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי שמי ליאור אני חדש באתר ואמרו לי שהאתר יוכל לעזור לי ולהדריך אותי איך לשפר את הרכב שלי אז אני מבקש עזרה ,מאיפה להתחיל ובמה להתחיל כדי לשפר את הרכב .

תודה רבה לעוזרים והיועצים :)

הורדתי לאוטו שבתמונה ( זה האוטו שלי ) את הגנטים

image.jpg

עריכה אחרונה על ידי Liorrabayev
פורסם
מבחינת מה לשפר מכני או קוסמטי?

זה כל הקטע אני לא יודע במה להתחיל בכוח ובהעלת היכולות של הרכב או קוסמטיקה

פורסם

רק דבר אחד קטן שנורא הציק לי, אין דבר כזה האצ'בק קופה, לפחות למיטב ידיעתי.

 

יש האצ'בק, ויש קופה. שני דברים שונים. במקרה של הרכב שלך, זה האצ'בק 3 דלתות.

 

קופה זה סדאן שתי דלתות, או ברכבים כמו מרצדס CLS לדוגמה, שזה מוגדר לפי היצרן כ"קופה 2+2", יעני 2 מקומות מקדימה ו2 מקומות מאחורה.

 

מבחינת שיפורי כוח, ברכב אטמוספרי כמו הרכב שלך, למיטב זכרוני האפשרויות די מוגבלות.

אם כבר הייתי מתמקד יותר בשיפורי התנהגות. אם זכרוני אינו מטעני היה פה שרשור נורא גדול בכל מה שקשור לנושא הזה, ספציפית על הונדה סיויק.

מבחינת שיפורי קוסמטיקה, השמיים הם הגבול. תעשה מה שנראה לך יפה. יש אנשים שישימו ג'אנטים במידה מוגזמת עם ניאונים מתחת לרכב, לדים בפגושים, לדים בסמלים, כל מיני מדבקות, ספוילרים וכאלה, ויש אנשים שפשוט ידאגו שהרכב יהיה נקי ומבריק עם סט ג'אנטים יפים אך לא מוגזמים. כל אחד והטעם שלו.

 

אם הרכב חדש אצלך, הייתי מתחיל דווקא מיישור קו מכאני כמו שצריך. שמנים, פילטרים למיניהם, צמיגים, לבדוק נזילות וכדומה. אחרי שהרכב פיקס מבחינה מכאנית, הייתי עובר לשיפורי התנהגות/קוסמטיקה, מה שבא לך.

 

בהצלחה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
רק דבר אחד קטן שנורא הציק לי, אין דבר כזה האצ'בק קופה, לפחות למיטב ידיעתי.

 

יש האצ'בק, ויש קופה. שני דברים שונים. במקרה של הרכב שלך, זה האצ'בק 3 דלתות.

 

קופה זה סדאן שתי דלתות, או ברכבים כמו מרצדס CLS לדוגמה, שזה מוגדר לפי היצרן כ"קופה 2+2", יעני 2 מקומות מקדימה ו2 מקומות מאחורה.

 

מבחינת שיפורי כוח, ברכב אטמוספרי כמו הרכב שלך, למיטב זכרוני האפשרויות די מוגבלות.

אם כבר הייתי מתמקד יותר בשיפורי התנהגות. אם זכרוני אינו מטעני היה פה שרשור נורא גדול בכל מה שקשור לנושא הזה, ספציפית על הונדה סיויק.

מבחינת שיפורי קוסמטיקה, השמיים הם הגבול. תעשה מה שנראה לך יפה. יש אנשים שישימו ג'אנטים במידה מוגזמת עם ניאונים מתחת לרכב, לדים בפגושים, לדים בסמלים, כל מיני מדבקות, ספוילרים וכאלה, ויש אנשים שפשוט ידאגו שהרכב יהיה נקי ומבריק עם סט ג'אנטים יפים אך לא מוגזמים. כל אחד והטעם שלו.

 

אם הרכב חדש אצלך, הייתי מתחיל דווקא מיישור קו מכאני כמו שצריך. שמנים, פילטרים למיניהם, צמיגים, לבדוק נזילות וכדומה. אחרי שהרכב פיקס מבחינה מכאנית, הייתי עובר לשיפורי התנהגות/קוסמטיקה, מה שבא לך.

 

בהצלחה.

הבנתי.

אחרי כל היישורים האלה מה להתחיל לשפר ברכב מה בדיוק להתחיל במנוע ?,וקפיצים וכ׳ו

ואיזה ג׳אנטים יתאימו לרכב

איזה צמיגים אתה ממליץ

להשים צ׳יפ לרכב ? ואיזה צ׳יפ ?

ופשוט כל שאר החלקים אני לא מכיר אני רוצה ללמוד אליהם ולדעת מה יעשו לרכב .

פורסם

אתה כותב "אחרי כל הישורים האלה" כאילו זה דבר פשוט. זה יכול לנוע החל ממאות שקלים ועד אלפים. אל תזלזל בזה ותרוץ ישר לשיפורים.

 

איזה ג'אנטים יתאימו? עניין של טעם. כל אחד ומה שהוא אוהב.

המלצה לצמיגים? צריך לדעת מידות, מה אתה רוצה שהצמיגים יעשו ומה התקציב לצמיגים, זה יכול בכיף להיות עוד כמה אלפים לצמיגים ספורטיביים איכותיים. יש צמיגים ספורטיביים שיתנו אחיזה מעולה אבל יכולים להיות רועשים ובזבזנים בדלק. יש צמיגים "ירוקים" בעלי אחיזה פחות טובה אבל שקטים וחסכוניים. יש המון אופציות. זה גם נורא תלוי בתקציב שלך.

צ'יפ לרכב אטמוספרי לא ייתן יותר מידי, זה יותר מתאים לרכבים בעלי מגדש טורבו.

 

כמו שאמרתי לך, תתחיל מיישור קו, תלמד על הרכיבים ברכב, תבין מה כל אחד עושה ועל מה הוא אחראי, תנהג קצת ברכב, תהנה ממנו, ועם הזמן אתה כבר תדע בעצמך מה אתה רוצה לשפר ומה מפריע לך ברכב.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

מהי המידה המקסימלית החוקית שאני יכול להשים לרכב

ואיפה אני יכול למצוא מקום זול שמוכרים בוא פנסים כמו אנגל אייס , טמבונים , ספוילרים ׳ ועוד כמה קישותים ? אם אתה אומר ללמוד את הרכב אז בינתיים אני מעדיף לשפר אותו קוסמטית.

פורסם
אתה כותב "אחרי כל הישורים האלה" כאילו זה דבר פשוט. זה יכול לנוע החל ממאות שקלים ועד אלפים. אל תזלזל בזה ותרוץ ישר לשיפורים.

 

איזה ג'אנטים יתאימו? עניין של טעם. כל אחד ומה שהוא אוהב.

המלצה לצמיגים? צריך לדעת מידות, מה אתה רוצה שהצמיגים יעשו ומה התקציב לצמיגים, זה יכול בכיף להיות עוד כמה אלפים לצמיגים ספורטיביים איכותיים. יש צמיגים ספורטיביים שיתנו אחיזה מעולה אבל יכולים להיות רועשים ובזבזנים בדלק. יש צמיגים "ירוקים" בעלי אחיזה פחות טובה אבל שקטים וחסכוניים. יש המון אופציות. זה גם נורא תלוי בתקציב שלך.

צ'יפ לרכב אטמוספרי לא ייתן יותר מידי, זה יותר מתאים לרכבים בעלי מגדש טורבו.

 

כמו שאמרתי לך, תתחיל מיישור קו, תלמד על הרכיבים ברכב, תבין מה כל אחד עושה ועל מה הוא אחראי, תנהג קצת ברכב, תהנה ממנו, ועם הזמן אתה כבר תדע בעצמך מה אתה רוצה לשפר ומה מפריע לך ברכב.

 

מהי המידה המקסימלית החוקית שאני יכול להשים לרכב

ואיפה אני יכול למצוא מקום זול שמוכרים בוא פנסים כמו אנגל אייס , טמבונים , ספוילרים ׳ ועוד כמה קישותים ? אם אתה אומר ללמוד את הרכב אז בינתיים אני מעדיף לשפר אותו קוסמטית.

פורסם

קודם כל, אין צורך לצטט בן אדם אם אתה מגיב לו מיד אחרי ההודעה שלו.

 

דבר שני, דברים כמו שציינת בזול? רק בeBay.

 

בהצלחה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

×
×
  • תוכן חדש...