Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, עשיתי טיפול לאופנוע שלי (קוואסקי ER-5)

ורציתי לדעת איך אני מחליף שמן גיר?

מאיפה מרוקנים?, מאיפה ממלאים?,כמה ממלאים?, ואיזה שמן הכי כדאי לקנות?

תודה, דודו.

פורסם
אהלן, עשיתי טיפול לאופנוע שלי (קוואסקי ER-5)

ורציתי לדעת איך אני מחליף שמן גיר?

מאיפה מרוקנים?, מאיפה ממלאים?,כמה ממלאים?, ואיזה שמן הכי כדאי לקנות?

תודה, דודו.

שמן גיר? לא זוכר בדיוק, אבל נדמה לי שזה ליד הדלת הימנית אחורית.

 

או במילים אחרות - ברוב האופנועים (ובהחלט ב-ER) המנוע והגיר משתמשים באותו שמן. אם החלפת שמן למנוע - החלפת גם לגיר.

 

ועוד משהו, (בלי להעליב) אם את זה אתה לא יודע, רצוי שתתן למכונאי לעשות בשבילך את העבודה.

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

פורסם

הבורג לריקון השמן נמצא בתחתית הבלוק, בין שני צינורות האגזוז.

לפי הנחיות ממביני דבר נאמר לי שיש לחמם את המנוע מעט לפני החלפת השמן,

המילוי מתבצע מהפתח העליון שנמצא על הבלוק בצד ימין (מעל רגלית הבלם)

הכמות היא פחות או יותר 3.4 ליטר תלוי אם החלפת פילטר שמן, אם לא, לי נכנס 3 ליטר.

כשתמלא שמן טרי, שים לב לעינית שמתחת לפתח המילוי (בטח שמת לב...)

שוב, לפי המלצה שקיבלתי יש להשאיר בועה קטנה בעינית.

 

בעניין השמן, רצוי לשים את הטוב ביותר... לא להתפשר.

 

מקווה שהייתי לעזר.

 

מל.

מה ת'אומר?!

פורסם
שמן גיר? לא זוכר בדיוק, אבל נדמה לי שזה ליד הדלת הימנית אחורית.

 

או במילים אחרות - ברוב האופנועים (ובהחלט ב-ER) המנוע והגיר משתמשים באותו שמן. אם החלפת שמן למנוע - החלפת גם לגיר.

 

ועוד משהו, (בלי להעליב) אם את זה אתה לא יודע, רצוי שתתן למכונאי לעשות בשבילך את העבודה.

למה בלי להעליב?

 

תרגיש חופשי!

 

 

חוץ מזה שאני רוצה להבין משהו אחד,

איך בן אדם "עושה טיפול" לאופנוע שלו והוא לא מחליף אפילו שמן?

 

מה?

ניקית את מיכל הדלק?

 

לפתוח ולסגור חתיכת פלסטיק זה לא לטפל באופנוע...

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

×
×
  • תוכן חדש...