Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן רכשתי רכב חדש את התוצאות של הבדיקה פירסמתי כאן באתר.

היה כתוב בגיר שיש נזילה.

אתמול חברה שלי נהגה ברכב ובטעות העבירה הילוך מN ל D בלי ללחוץ על הברקס .

אז ההילוך נשאר תקוע על N .

אחר מכן אמרתי לה תלחצי על הברקס ותעברי.

היא העבירה וזה עבר תקין.

היום בבוקר הנעתי את האוטו.

לחצתי ברקס באתי לעביר לרוורס.

ופשוט ההילוך נשאר על N ועשה רעשים מהמנוע.

אני חושב מכיוון המזלג שמעביר את ההילוכים. כאילו הוא מנסה להכניס הילוך ולא מצליח .

רציתי לדעת אם יש טעם ללכת למוסך או שזה עקב למה שקרה אתמול עם חברה שלי.

תודה מראש!

פורסם

אין קשר בין הדברים. בנוסף, יש לזכור שתיבה רובוטית היא למעשה תיבה ידנית. בגלל שההילוך האחורי אינו מסונכרן, יכול לפעמים להיות מקרה שהשילוב שלו הולך קשה. במקרה זה, הזזה של הרכב אפילו מעט מאוד קדימה או אחורה יכולה לפתור את הבעיה.

אני לא הייתי נלחץ אבל כן הייתי עוקב.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

כן אבל גם ששילבתי D הוא נשאר על N .

והיו רעשים כאילו ההליוך לא נכנס מכיוון המכסה מנוע.

זה לא משהו שהוא לא חריג ?

פורסם

בתיבה הזאת אין D...

עכ"פ, כפי שציינתי, בתיבה ידנית יכול להיות מצב שבו יהיה קושי מסויים לשלב הילוך כלשהו בזמן עמידה. לרוב זה לא קורה, וזה אפילו עוד יותר נדיר בהילוכים המסונכרנים, אבל זה עדיין עלול לצוץ. בד"כ כשתופעה כזאת מתרחשת, התיבה תנסה לשלב להילוך הבא (שני, במקרה שלך).

זה לא משהו שאמור להדאיג אותך כל עוד הוא נדיר, לכן אני שב על המלצתי להמשיך לעקוב אחר תדירות הישנות התופעה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...