Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4111 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סובארו B4 2007 בצבע כחול כהה (מטאלי).

מסיבה שאינה ברורה לי הצבע במצב גרוע ביותר ברוב הרכב.

קילופים אפילו עד הפח!! ואיפה שלא הצבע ממש מט ומלא סרווילים.

 

כמובן שבמוסך אמרו שצבע כללי זהו הפתרון היחיד. (וגם אמרו שלא שווה להשקיע על רכב כזה:oops:)

זה יקר מאוד ולא בא לי להשקיע. (במקומות מקצועיים דרשו 8000. הכי זול שמצאתי אצל פחח 3500)

 

לא התעצלתי. חפרתי כאן ימים שלמים ואני לא מגזים!!!

 

החלטתי לצבוע לבד במקומות המקולפים. ולחדש איפה שניתן. צבעתי בעזרת ספריי לפי קוד הרכב. (שיוף בניייר 240 ו400, פרמיייר פילר *2,שיוף בנייר 400, צבע *2 , לכה שכבה אחת עבה.)

 

התוצאה יפה. אבל יש אבק שנתפס ותפוזיות וכאן הבעיה.

מה עושים??

 

נראה לי ששיוף בנייר מים 2000 ( זה מה שמצאתי). עם פוליש יעזור יש לי את הפוליש הזה-E229317.jpg

 

 

 

אין לי פדים וכ'ו אני מיישם עם מטלית מיקרופייבר של סנו זה יתאים? (פוליש גס יהרוס נראה לי)

 

מחכה לייעוץ עדיף מי שהתנסה כבר. תודה!

פורסם

לפחות 72 לייבוש מלא, הייתי מחכה גם שבועיים עד פוליש. ללכה לוקח המון זמן להפוך לחומר מוצק לחלוטין. המהדרין מחכים גם שבועיים למה שנקרא wet sanding ופוליש. זה נכון כפליים בשבילך כי אין לך אמצעיים טכניים לייבוש כמו תנור או נורות אינפרא.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

תוכל לפרט באיזה חומרים השתמשת? המצב אצלי זהה באוטו, ואני מעוניין לבצע אותו בעצמי. פשוט קנית פחיות של ספריי!?

ג'ובני

פורסם

קניתי 3 פחיות ספריי.

1- פרמייר פילר (צבע יסוד שממלא גם שריטות קטנות)

2- ספריי צבע לפי קוד הצבע לרכב שלי

3- ספריי לכה לרכב.

 

את החומרים קניתי בקולורמיקס בשדה עוזיה (בדרום)

אפשר גם בטופ קולור, קארפיקס, ברק . בת"א.

פורסם
הייתי מחכה גם שבועיים עד פוליש. ללכה לוקח המון זמן להפוך לחומר מוצק לחלוטין. המהדרין מחכים גם שבועיים למה שנקרא wet sanding ופוליש. זה נכון כפליים בשבילך כי אין לך אמצעיים טכניים לייבוש כמו תנור או נורות אינפרא.

אתה צודק הלכה באמת לא מוצקה עדיין אז אני ימתין

אתה יכול להסביר איך עושים את התהליך של השלייף?

×
×
  • תוכן חדש...