Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, כבר תקופה שאני שומע רעש מהמנוע ולא הייתי בטוח אם זה רעש רגיל של מנוע שפועל שאני סתם מדמיין או שבאמת זה רעש חריג.. אבא שלי היום נסע על הרכב ובאמת אמר לי שהסתומים מתקתקים ( הוא עם הרבה שנים של ניסיון במכוניות). האם מצב כזה מחייב פירוק ראש מנוע או דברים דומים שעולים אלפים או שיש חלופות אחרות גם? תודה רבה מראש

פורסם (נערך)

אין כיוון שסתומים בגטס, יש שם מרימים הידראוליים HLA, שנוטים להיתפס בגלל בוצה.

יש מדריך מצוין של מאור להחלפת המרימים באקסנט (מנוע זהה לגטס).

 

בכל מקרה אין צורך לפרק ראש מנוע.

 

שווה לנסות קודם לפרק ולהשרות אותם בחומר ניקוי לפני שמחליפים כי יש 12 כאלה וזה מצטבר למאות שקלים.

 

ידוע לך איזה שמן מילאו בטיפול האחרון, ומתי זה היה?

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

עשיתי טיפול לפני קצת פחות משנה (אני מתקרב למועד) ולא ידוע לי באיזה שמן השתמשו אבל אני ממלא שמן 10W40 חצי סינטטי..

פורסם

ייתכן מאוד שאתה שומע את מרימי השסתומים פשוט תפוסים ולכן התיקתוקים. עלות כל מרים שכזה הוא סביב ה 50 שח וההחלפה לא מסובכת במיוחד ובשירשור של הפרוייקטים בטכני תוכל למצוא את התהליך שעשיתי באקסנט להחלפת המרימים האלה..ממש אותו רעיון גם בגטס. עם זאת כדאי לפני הכל לבצע את טיפול החלפת השמן אולי הרעש ייחלש או יעלם.

פורסם

אישית לא יצא לי להתעסק עם זה. אבל לפי מה שהבנתי יש אפשרות גם לפרק את המרימים עצמם לגורמים ואז לנקות ,הופך אותם כמו חדשים.

פורסם
אישית לא יצא לי להתעסק עם זה. אבל לפי מה שהבנתי יש אפשרות גם לפרק את המרימים עצמם לגורמים ואז לנקות ,הופך אותם כמו חדשים.

לא את המרימים מהסוג הזה.

פורסם

הניקוי לא תמיד יעזור.

אם מדובר בגטס אם 12 שסתומים אז אין יותר מידי עבודה.

אם מדובר בגטס אם 16 צריך לפרק את הטיימינג ואת השרשרת הפנימית.

 

ממליץ על מה שמאור כתב, תחליף שמן, מומלץ לסינטטי מלא יש סיכוי קטן שהרעש יעבור אם הזמן.

פורסם
אין כיוון שסתומים בגטס, יש שם מרימים הידראוליים HLA, שנוטים להיתפס בגלל בוצה.

יש מדריך מצוין של מאור להחלפת המרימים באקסנט (מנוע זהה לגטס).

 

בכל מקרה אין צורך לפרק ראש מנוע.

 

שווה לנסות קודם לפרק ולהשרות אותם בחומר ניקוי לפני שמחליפים כי יש 12 כאלה וזה מצטבר למאות שקלים.

 

ידוע לך איזה שמן מילאו בטיפול האחרון, ומתי זה היה?

תזמון אלוהי

פורסם

תודה רבה לכולם על התשובות המקצועיות. איזה שמן סיננטי מלא לקנות? והאם לחכות שהשמן במנוע יתרוקן ואז להחליף או לחכות לטיפול במוסך?אני אתחיל מזה.. שוב תודה רבה לכולם וסורי על הבורות..

פורסם

כשתגיע למועד הטיפול (שאמור להיות בקרוב) אני אחליף לך שמן ופילטר שמן מקורי ב-125 שקל.

 

5W40 סינטטי מלא של יורול עובד מעולה במנוע הזה.

 

(ואם כבר על הדרך, ידוע לך מתי הוחלפו פלאגים ופילטר אוויר? )

Stay Dirty

×
×
  • תוכן חדש...