Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ורוצה להגיע לפקיסטן, אבל הסעודים והאירנים לא נותנים לו לעבור.

 

הוא מהסס להגיע לישראל בגלל הבעיה של 'חתימה דרכון בישראל' (שמהווה אח"כ בעיה בכניסה למדינות ערביות מאוחר יותר), ומבקש עצתי...

 

לי אין מושג - אולי למישהו כאן... ?? ... ??

פורסם
ורוצה להגיע לפקיסטן, אבל הסעודים והאירנים לא נותנים לו לעבור.

 

הוא מהסס להגיע לישראל בגלל הבעיה של 'חתימה דרכון בישראל' (שמהווה אח"כ בעיה בכניסה למדינות ערביות מאוחר יותר), ומבקש עצתי...

 

לי אין מושג - אולי למישהו כאן... ?? ... ??

מה הקשר לאירנים ? שיחתוך לעירק (לא אמורה להיות בעיה במעבר הגבול) , בכניסה לתיכרית בצד שמאל יש דקל ענק , מאחוריו יש בסטה של בחור בשם אל פאיד שמוכר קובות (מצויינות דרך אגב) ולימונדה , אחרי שהבחור שלך ישביע את בטנו וירווה את צמאונו שיבקש מאל פאיד עזרה בכניסה לאיראן וחשוב שיאמר לו שז'ורז' שלח אותו והוא מוסר ד"ש חמה. מבטיח לך , הוא יטפל בו כמו שצריך ולא תשמע ממנו יותר.

המהירות מהשטן ואנחנו חברים טובים

©

למכירה MV-AUGUSTA F4S , שנת 2002 .

©

פורסם
ורוצה להגיע לפקיסטן, אבל הסעודים והאירנים לא נותנים לו לעבור.

 

הוא מהסס להגיע לישראל בגלל הבעיה של 'חתימה דרכון בישראל' (שמהווה אח"כ בעיה בכניסה למדינות ערביות מאוחר יותר), ומבקש עצתי...

 

לי אין מושג - אולי למישהו כאן... ?? ... ??

מי שלא רוצה שיחתמו לו חותמת ישראלית בדרכון מקבל את החותמת על דף המצורף לדרכון שעליו לשמור אותו כל עוד הוא בישראל וכך כשהוא יוצא לא ידעו שהוא היה בישראל .
פורסם
מה הקשר לאירנים ? שיחתוך לעירק (לא אמורה להיות בעיה במעבר הגבול) , בכניסה לתיכרית בצד שמאל יש דקל ענק , מאחוריו יש בסטה של בחור בשם אל פאיד שמוכר קובות (מצויינות דרך אגב) ולימונדה , אחרי שהבחור שלך ישביע את בטנו וירווה את צמאונו שיבקש מאל פאיד עזרה בכניסה לאיראן וחשוב שיאמר לו שז'ורז' שלח אותו והוא מוסר ד"ש חמה. מבטיח לך , הוא יטפל בו כמו שצריך ולא תשמע ממנו יותר.
ז'ורז'...

מריח כמו לוד.... ;)

×
×
  • תוכן חדש...