Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני לא מבין בתקנים שציינת, אנסה לתאר מה שאני רואה בפועל .

 

בכל חדר ישנם שני שקעים - הראשון לטלפון (המיקום ממש לא נוח ,כנראה כי הוא לא באמת נועד להעברת רשת, אפשרי אבל לא ייעודי)

ושקע נוסף שמשום מה ראיתי אותו ביום שישי בפעם הראשונה . שאלתי את הבן דוד מהו השקע והוא אמר שהוא מיועד לחיבור TV בכל אחד מהחדרים .

ישנם שני סוגי צלחות -עם 3 שקעים ועם שני שקעים .

בארון התקשורת ישנם 4 צינורות נפרדים ומכל צינור יוצאת אנטנה

אפילו ישנו כיתוב על כל אנטנה לאיזה חדר היא שייכת ,מה שיעזור לנו .

 

אם אני מבין נכון , לנו רק נותר להחליף את האנטנות בכבל רשת ,להחליף צלחות שקעי TV לשקע אינטרנט וזהו עיקר העבודה .

בנוסף כמובן צריך ללחוץ ראשים,לבדוק שהלחיצה תקינה (עם מכשיר ) , להכין עוד "זנבות" שיחוברו מהשקע לציוד הקצה וסיימנו :)

עריכה אחרונה על ידי Octavia-TSI11
  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
עדכון מעודד-

 

בארון התקשורת בכניסה הבן דוד סלל שקע לחשמל-הארון הפך לשמיש .

בדקתי שוב פעם שקעים ומצאתי שלכל חדר יש שקע TV מוכן , בתוך כל תעלה (סה"כ 4) ישנה אנטנה סטנדרטית לטלוויזיה , נוציא את הנטננות כי הן בהן צורך ובמקומן נעביר כבל רשת .

חוץ מכבל רשת וראוטר , האם את שאר הרכיבים הנחוצים +כלי עבודה יותר משתלם לרכוש באיביי ?

רשת אתרנט תומכת בהעברת הנתונים על כבלים קואקסיאלים מהסוג שמעבירים עליהם כבלים. אני זוכר כרטיסי רשת והאבים עם כניסות כאלה. תברר אם יש בנמצא ציוד כזה או אפ אפשר להמיר את הכבלים ולהשתמש במה שכבר קיים בקיר בלי צורך להשחיל מחדש.

 

תסתכל כאן :

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Ethernet_over_coax

 

http://www.hometoys.com/emagazine/2005/02/running-10baset-ethernet-over-existing-but-unused-coax-cable/1810

עריכה אחרונה על ידי martines
פורסם

למה לבטל את כבלי ה״אנטנה״?

פשוט להשחיל איתם ביחד, נדרש סטלבנד טוב וג׳ל השחלה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אני לא מבין בתקנים שציינת, אנסה לתאר מה שאני רואה בפועל .

 

בכל חדר ישנם שני שקעים - הראשון לטלפון (המיקום ממש לא נוח ,כנראה כי הוא לא באמת נועד להעברת רשת, אפשרי אבל לא ייעודי)

ושקע נוסף שמשום מה ראיתי אותו ביום שישי בפעם הראשונה . שאלתי את הבן דוד מהו השקע והוא אמר שהוא מיועד לחיבור TV בכל אחד מהחדרים .

ישנם שני סוגי צלחות -עם 3 שקעים ועם שני שקעים .

בארון התקשורת ישנם 4 צינורות נפרדים ומכל צינור יוצאת אנטנה

אפילו ישנו כיתוב על כל אנטנה לאיזה חדר היא שייכת ,מה שיעזור לנו .

 

אם אני מבין נכון , לנו רק נותר להחליף את האנטנות בכבל רשת ,להחליף צלחות שקעי TV לשקע אינטרנט וזהו עיקר העבודה .

בנוסף כמובן צריך ללחוץ ראשים,לבדוק שהלחיצה תקינה (עם מכשיר ) , להכין עוד "זנבות" שיחוברו מהשקע לציוד הקצה וסיימנו :)

 

כמו ש GSI16V אמר, אם יש לך מקום להשחיל בלי לבטל את הכבלים הקיימים, אל תבטל.

 

מרטינס זוכר נכון, אבל מדובר על טכנולגיה מלפני 20 שנה והמהירות בהתאם.

 

 

אם אתה רוצה, תעלה את רשימת הקניות הספציפית שלך לפה לפני שאתה מזמין, כדי שנוכל להעיף מבט שאין איזה גורם מגביל.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם (נערך)

לא בטוח שיש מקום לקואקס+כבל רשת בתוך התעלה ,כמובן שנבדוק זאת . אם ניתן להשאיר ולהוסיף גם את'רנט כנראה זה הפתרון הטוב ביותר גם מהסיבה שאחותי לא רוצה שקע נוסף בחדרים .

אם כך ,הפתרון הטוב ביותר הוא להשחיל בתוך התעלות קואקס+רשת ולהחליף את הצלחות שקעים לכאלה שיש בהן שקע TV +שקע את'רנט (קראתי על שקעי גוויס מודולריים עם מספר "כניסות"=שקעים שונים ).

 

רשימת קניות:

 

1.ראוטר http://ksp.co.il/?uin=12698

 

2.שתי יחידות כרטיסי רשת שתומכים בתעבורה של ג'יגה-https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=9450

(מיועד לחדר ממ"ד ולחדר 2 באיור שהעלתי בפתיחת השרשור).

 

3.לוחץ קרונה+לוחץ rj45 +טסטר

http://www.ebay.com/itm/Lan-Network-Cable-Tester-Kit-Crimper-Crimp-Punch-Down-Tool-RJ45-RJ11-CAT5-CAT6-/311155131560?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item48724a84a8

 

4.קונקטורים (2 חבילות)

http://www.ebay.com/itm/10-Pcs-RJ45-CAT6-8P8C-Shielded-Network-Cable-Modular-Plug-Heads-Connector-New-/171053674256?pt=AU_CablesConnectors&hash=item27d397ef10

 

5.שקעי גוויס CAT6 משולב TV+ETHERNET-טרם הצלחתי למצוא

 

6.כבל רשת http://www.mediagalaxy.co.il/rec/2051-50-%D7%9E%D7%98%D7%A8-%D7%9B%D7%91%D7%9C-%D7%A8%D7%A9%D7%AA-CAT6-%D7%92%D7%9E%D7%99%D7%A9-%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%9A-FTP

 

7.פאנל

http://www.conrad.com/ce/en/product/973323/Digitus-DN-91608SD-CAT-6-Patch-Panel-1000-Mbits?tduid=b03c058ac55168157baf03713c678792

עריכה אחרונה על ידי Octavia-TSI11
פורסם

מבחינת מודולים של גוויס. הקופסא מאחורי השקע בקיר אמורה להתאים ל2 מודולים במינימום, אבל יש גם אופציה לשים רק1 עם מסגרת של 1 שזה אולי מה שעשו אצלכם. במקרה הזה מחליפים מסגרת למסגרת של 2 מודולים, ומוסיפים למודול TV הקיים את המודול הזה GW10424 בהנחה ומדובר בCAT6 (זה מה שאני זוכר, אחריותך לבדוק).

 

להבנתי אתה עובד עם חשמלאי אז מיותר להגיד לך לקנות סטלבנד. אל תשכח שאתה חייב, כי לקחת כבל גמיש רב תכליתי (סבבה), ואין שום סיכוי שתסתדר בלי סטלבנד\חוטר.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם (נערך)

יש סטלבנד, ידיים טובות והמון רצון טוב :)

היום אעלה תמונות של השקעים הקיימים(כדי למנוע בלבול) .

 

המון תודה לכל המגיבים על ההמלצות והעיצות .

עריכה אחרונה על ידי Octavia-TSI11
פורסם

על פניו נראה שצריך להחליף שקעים. מפה עדיף שתתיעץ עם החשמלאי יש לו קטלוג או שלחנות אספקה טכנית שלו יש.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.

×
×
  • תוכן חדש...