Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ומה זה לא קומבינה.

 

אני חיברתי גלאי נוסף במקום הלחצן מצוקה שלא שמיש בארץ.

גם מה שאתה עשית, אפשר לקרוא לזה "קומבינה".

אפשר לחבר את הגלאי נפח/שטח בדיוק כמו שאתה מחבר עוד לחצן פתיחה.

 

אצלי לדוגמא, פתיחת הבאג'ז איננה חשמלית, והאפשרות מהשלט לא פעילה, אך ביקשתי מהמתקין שיחבר את המנורה של הבגא'ז שנדלקת כאשר פותחים אותו, לאעזקה.

כך שאם הבאג'ז נפתח, והמנורה נדלקת.. האזעקה תצפצף.

כעיקרון, לא נהוג לעשות זאת בהתקנת האזעקה, אך מומלץ למי שיש ציוד בבאג'ז.

פורסם

בו נפסיק להתווקח על הנושא זה באמת מיותר, וכמובן שעם בניית המעגל הנכון ניתן לעשות הרבה, אצלי אני חיברתי 6 גלאים שונים + התנעה וכיבוי + הפעלת המזגן וכיבויו + הפעלה וכיבוי של המערכת ועוד כמה שטויות.

פורסם
בו נפסיק להתווקח על הנושא זה באמת מיותר, וכמובן שעם בניית המעגל הנכון ניתן לעשות הרבה, אצלי אני חיברתי 6 גלאים שונים + התנעה וכיבוי + הפעלת המזגן וכיבויו + הפעלה וכיבוי של המערכת ועוד כמה שטויות.
למה אתה חושב שכול ויכוח הוא מיותר ?
פורסם

שלום אנשים עכשיו חזרתי מאוטו'ס...שם התקינו לי גלאי נפח...2עניות עם מנגנון ריגישות שניתן לשחק ולכוון. הגלאי חובר לאזעקה שלי (MVP)....

 

 

זמן ההתקנה היה חצי שעה!

 

הגלאים מגלים כול תזוזה ברכב גם במושבים אחוריים וגם בקדמיים אחרי שכיוונתי אותם!

 

מחיר 150 שקל כולל התקנה!

 

 

אני אישית ממליץ בחום על אוטו'ס!:-P

פורסם

EDDY

יש לך מושג אם אפשר לחבר את הגלאים למערכות אזעקה אחרות גם? לי יש מערכת אזעקה שהגיעה מהחברה עצמה של הרכב ROVER...ואם אפשר לחבר אליה גלאי כזה אני אשמח....

יש לך אולי גם את הטלפון של אוטו'ס או מה שלא יהיה שמם..?

אני בעקרון מנתניה, אבל בשביל מחיר כזה אני מוכן לנסוע עד אילת גם!

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

הגלאי נפח עובד רק כשיש תזוזה בתוך הרכב? או גם בסמוך?

 

בוא נגיד ככה, שאם ה"הפורץ" כבר בתוך הרכב שלך, אין שום תועלת בזה, את האזעקה הוא ניטרל כבר ממזמן, ואת הקריאה בביפר קיבלת כבר עם פתיחת הדלת/שבירת החלון.

פורסם

תראה dimal007 כל מקום שתלך אליו יכח לך בין 100-150 לגלאי + 50-100 להתקנה שלו, אין צורך לנסוע לאילת.

 

לגבי שאלתו של 0ren, זה תלוי בהתקנה, אם זה מותקן ליד מגן השמש זה יתכום קצת מהשטח בחוץ.

 

אצלי, לא ניתן לפתוח את הרכב עם מפתח או מבפנים, אלא רק עם השלט או ע"י כיבוי המנוע.

פורסם

ARM123

 

השאלה היא האם אני יכול לחבר למערכת האזעקה הקיימת שלי גלאי, ועל הדרך להחליף את הרמקול שנדפק, ואולי גם אם אפשר לחבר שלט שיהיה ביפר..?

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

וואלה?

 

אז מה היית ממליץ לי? כמה בערך אם יש לך מושג יעלה לי לחבר שלט כזה שיצפצף לי? ו/או חיישנים נוספים? ולהחליף את הרמקול הדפוק..?

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

האמת לא יודע בפעם האחרונה שבדקתי בחנות לוקחים על ה MVP 1300 כולל התקנה.

 

כמובן שניתן להחליף סרנה אבל לא בטוח שהיא הבעיה ולא האזעקה.

 

לשאלות נוספות בנושא ניתן לחזור אלי בה"פ.

פורסם
EDDY

יש לך מושג אם אפשר לחבר את הגלאים למערכות אזעקה אחרות גם? לי יש מערכת אזעקה שהגיעה מהחברה עצמה של הרכב ROVER...ואם אפשר לחבר אליה גלאי כזה אני אשמח....

יש לך אולי גם את הטלפון של אוטו'ס או מה שלא יהיה שמם..?

אני בעקרון מנתניה, אבל בשביל מחיר כזה אני מוכן לנסוע עד אילת גם!

 

אני לא מתקין אבל בחנות היה מיבחר שלגאים שמתאימים למיגוון אזעקות...אז לדעתי יהיה אפשר להתקין אצל משהוא בסיגנון!

פורסם

יש לך אולי את הטלפון שלהם?? היתי שמח לשוחח איתם קצת....לראות מה האופציות שלי, בגלל שאני לא מכיר פה באזור שום חנות לאזעקות לרכב...אז אם יש לך את הטלפון של איפה שאתה התקנת, זה יועיל לי מאוד...

 

תודה מראש

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro


×
×
  • תוכן חדש...