Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

!OUCH! you're rallying with no LSD??? that's like bringing a knife to a gun fight

 

 

:smile: Hope you'll get it sponsored sooner then later

 

 

My point with the suspension was that if you can't play with the spring rates from any kind of reason you might be able to play with anti roll bars more easily, it's something that we do sometimes with track cars too - removing them to assist traction, it will make the car harder to turn but I'm sure you figured out by now how to turn it with the brakes

:wink:

 

 

 

 

.Moti

תודה על העיצה - אם יהיה לי אפשרות אני אנסה את זה...

אלון

פורסם

AX לבנה של דב, ואת השאר אתם כבר מכירים :wink:

אגב, האיש בחולצה האדומה הוא מישל גדז', לו מגיע הכבוד על ארגון ארועים שכאלו בתקופה שכזו. ואסור לשכוח את כל המרשלים המצויינים והמקצועיים!

Picture 009.jpg

Picture 010.jpg

Picture 011.jpg

Picture 012.jpg

Picture 013.jpg

Picture 014.jpg

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

הארועים הללו נהיים מרשימים מפעם לפעם... עוד מעט נגיע לרמה של הספרינטים שהיו לפני כמה שנים בצורה מסודרת! אמן :wink:

ו לך A.C. סחטיין על הארגון, אתה ומישל ביחד צמד חמד!

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

×
×
  • תוכן חדש...