Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4220 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן האחרון יש לי בעיות הגיר האוטומטי, בהתחלה לעתים שהייתי עוצר הגיר היה קופץ לניוטרל, אחר כך לא הצלחתי להעביר להילוך ריוורס ישר בניסיון הראשון (לקח לי גם ניסיונות עד שההילוך נתפס בגיר) ושאני נוסע לעתים האוטו מצפצף וכתוב לי "gear not avilabe check transsmision" אבל עדייך ממשיך בנסיעה כאילו כלום.

עכשיו נתקלתי בבעיה כשאני עוצר הגיר קופץ לניטורל אני לא יכול להעביר להלוך ראשון בניסיון הראשון.

מישהו מכיר את הבעיה הזאת ויודע להפנות אותי למוסך נורמלי ואמין, ואולי יודע על עלות התיקון?

הייתי כמה פעמים במורשה המחירים שלהם בלי מקובלים על הדעת, אני מחפש מוסך פרטי נורמלי

פורסם

היי חן שבוע טוב,

 

התקלה יכולה לנבוע מכמה סיבות,

בכל מקרה אפשר לחבר את הרכב למחשב לצורך בדיקה וככה לקבל אינדיקציה מדוייקת.

הבדיקה היא ללא עלות כלשהי.

מאיזה איזור את/ה?

 

בברכה,

 

יורם.

×
×
  • תוכן חדש...