Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוריס מינור - בוכנות


גלעד2
שימו לב! השרשור הזה בן 3460 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איזה מודל המוריס, מה קוטר הבוכנה ואיזה O.S אתה צריך.

יש לי סטים של הפולייט למוריס.

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החריצים נוצרים בעיקר על ידי שבבים הנמצאים בשמן (מהעדר פילטר ראוי ואי החלפת שמן במועד) ואבק\חלקיקים הנמצאים באוויר ששואף המנוע (מהעדר פילטר אוויר ראוי לשמו).

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

לא שבבים ולא אבק ולא מסנן אויר איזה שטויות!

המנוע רתח !!! הבוכנות מכווצות!

לדעתי נוצר גם נזק בצילינדרים וסביר להניח שצריך לחרוט את המנוע.

אם תצטרך עזרה אתה יכול לפנות אלי בפרטי.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שבבים ולא אבק ולא מסנן אויר איזה שטויות!

המנוע רתח !!! הבוכנות מכווצות!

מתוך מדריך ידוע לאבחון נזק בבוכנות:

. Piston damages – recognising and rectifying. Page 2. 2nd edition 04.2010.

אני מצרף את תמונת הנזק לבוכנה שהעלה השואל, תמונת נזק עקב חימום יתר, ותמונת נזק עקב שבבים, כפי שמופיעות במדריך. ישפטו הקוראים בעצמם.

אני לא נעלב כשהמומחה הידוע (בגסות הרוח שלו) בני ל. כותב שטויות. כידוע, זה מעיד על רגשי נחיתות עמוקים וחוסר בטחון בידע שלו עצמו. אחרת לא היה צורח.

[ATTACH=CONFIG]405657[/ATTACH]pistons2.pngpistons.jpg

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

לא שבבים ולא אבק ולא מסנן אויר איזה שטויות!

המנוע רתח !!! הבוכנות מכווצות!

לדעתי נוצר גם נזק בצילינדרים וסביר להניח שצריך לחרוט את המנוע.

אם תצטרך עזרה אתה יכול לפנות אלי בפרטי.

 

 

בברכה בני ל.

להווי ידוע שבחום הדברים מתרחבים - לא מתכווצים, זה נכון גם לגבי בוכנות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להווי ידוע שבחום הדברים מתרחבים - לא מתכווצים, זה נכון גם לגבי בוכנות

 

 

שלום.

נכון אך לא מדויק ואסביר.

נכון שכאשר המנוע רותח הבוכנות "מתרחבות" אבל! כאשר המנוע מתקרר הבוכנות "מתכווצות" מתחת למידה המקורית וזה עקב מבנה הבוכנה והחיזוקים שיש לה.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

נכון אך לא מדויק ואסביר.

נכון שכאשר המנוע רותח הבוכנות "מתרחבות" אבל! כאשר המנוע מתקרר הבוכנות "מתכווצות" מתחת למידה המקורית וזה עקב מבנה הבוכנה והחיזוקים שיש לה.

 

בברכה בני ל.

זה פשוט לא נכון

מקדם התפשטות של מתכות הוא קבוע - ניתן לחשב את גודל ההתרחבות והההתכווצות בהתאם לשינוי בטמפרטורה באופן מדויק על פי הנוסחאות לכך.

אין מצב שאחרי הקירור וחזרה לטמפרטורת הבסיס, לא נשוב לאותן מידות. ומכוון שלא הגענו לטמפרטורות כניעה של הבוכנה (אלומיניום בסביבות 500מעלות C ) אין מה לדבר על עיוותים שיגרמו לשוני במידות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הודגשה כאן העובדה שזה לא חימום רגיל באויר הפתוח אלא חימום בוכנת אלומיניום בתוך צילינדר העשוי לרוב יציקת ברזל.

מקדם ההתפשטות של הבוכנה גבוה מזה של הצילינדר ולכן במצב של חימום יתר נוצרים חיכוך ומאמצים ביניהם הגורמים לטמפרטורה עוד יותר גבוהה מצב שיכול לגרום לתפיסת הבוכנה ולהיוצרות חריצים גם בה וגם בצילינדר וכשהיא תתקרר בגלל המאמצים שהופעלו עליה תיתכן גם ירידה במידות .

בברכה אריק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתוך מדריך ידוע לאבחון נזק בבוכנות:

. Piston damages – recognising and rectifying. Page 2. 2nd edition 04.2010.

אני מצרף את תמונת הנזק לבוכנה שהעלה השואל, תמונת נזק עקב חימום יתר, ותמונת נזק עקב שבבים, כפי שמופיעות במדריך. ישפטו הקוראים בעצמם.

אני לא נעלב כשהמומחה הידוע (בגסות הרוח שלו) בני ל. כותב שטויות. כידוע, זה מעיד על רגשי נחיתות עמוקים וחוסר בטחון בידע שלו עצמו. אחרת לא היה צורח.

[ATTACH=CONFIG]405657[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]405658[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]405659[/ATTACH]

 

 

לך תלמד קצת ותחזור

http://www.underhoodservice.com/tech-feature-troubleshooting-internal-errors-solving-piston-and-ring-breakdowns/

 

http://www.underhoodservice.com/tech-feature-troubleshooting-internal-errors-solving-piston-and-ring-breakdowns/

 

אולי אני גס רוח אבל מה שאני שכחתי אתה לא תלמד! לצערי המכונאים של היום הם על הפנים ! יודעים רק להחליף מכלולים על לשפץ אין מה לדבר הידע והניסיון של מכונאי העתיד ממש לא ורוד .

ואגב אתה יכול להתבייש לא העלבתי אותך אבל אתה כן גועל נפש !

לצערי קארפורום מפסיד ביגלל אנשים כמוך.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

 

בוכנה דופקת זה דבר שכיח מאד במנועים אחרי התחממות רצינית.



 

הבוכנה שנעה בתוך הצילינדר מעלה ומטה חייבת בהתאמה מקסימלית לצילינדר מידתה של בוכנה

תקינה כ -4 מאיות הממ פחות ממידת הצילינדר שהיא נעה בתוכו מרווח זה ניתן לבוכנה כ מקדם

התפשטות בחום -לאחר התחממות הבוכנה בטמפרטורת העבודה שלה היא מגיע למידת הצילינדר

ופעולתה הופכת חלקה

בוכנות במנוע שעבר התחממות יתר מקבלות דפורמציה -עיוות וזה קורה כשהחום הגבוהה גורם לבוכנה

להתפשת מאד קרי מותחת את מבנה הבוכנה -ואז כשהיא מתקררת שוב מידתה קטנה יותר -נומר 8 מאיות הממ פחות ממידת הצילינדר במצב זה כשהבוכנה עולה ויורדת עם שינוי כוון הטלטל בנקודה מתה עליונה

ותחתונה הבוכנה נוקשת בדפנות הצילינדר ומשמיע דפיקה

מידת בוכנה קטנה גם בפעולה טיבעית של המנוע אחרי קמ גבוהה כתוצאה של המגע שלה בדפנות הצילינדר לאורך זמן

ניתן לזהות נקישה של בוכנה די בקלות-רעש עמום ממרכז בלוק המנוע שנחלש באופן משמעותי כשהמנוע חם

 

מקווה שזה מקובל או אחפש עוד חומר

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3460 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...