Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השמפו מיועד להקצפה. אם אין לך גרניק עם מתקן הקצפה - יש אופציות זולות יותר או חזקות יותר

הV7- אתה באמת צריך את זה?

תרסיס לריפוד - APC הרבה יותר זול

תרסיס שמשות- גם נראה לי מיותר

מברשות לריפוד - יש בסופרים מברשות רכות לנעליים שדומות מאוד ועולות איזה 10 ש"ח

מה יש לך לעשות עם המטלית זמש?

 

כל המגבות באיכות בינונית וקצת יקר יוצא לפי דעתי.

http://stores.ebay.com/Microfiber-KOREA

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם
שלום לכולם,

 

ברצוני לקבל חוות דעת על סט מצורי טיפוח ועובדה לשטיפת הרכב,

 

אלה המוצרים:

 

jmtymgznjzhk.png

מה אתם אומרים?

 

 

מה שאני אומר זה ש 70 אחוז מהפריטים(הערכה גסה) אינם במלאי.

אבל התמונות יפות...

פורסם
השמפו מיועד להקצפה. אם אין לך גרניק עם מתקן הקצפה - יש אופציות זולות יותר או חזקות יותר

הV7- אתה באמת צריך את זה?

תרסיס לריפוד - APC הרבה יותר זול

תרסיס שמשות- גם נראה לי מיותר

מברשות לריפוד - יש בסופרים מברשות רכות לנעליים שדומות מאוד ועולות איזה 10 ש"ח

מה יש לך לעשות עם המטלית זמש?

 

כל המגבות באיכות בינונית וקצת יקר יוצא לפי דעתי.

http://stores.ebay.com/Microfiber-KOREA

 

ראיתי גם את אלה:

 

http://www.autostore.co.il/%D7%90%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%A8-%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%92-Meguiars.html עולה 5 שקל יחידה.

 

לגבי הV7 אני אוהב לראות את האוטו נוצץ אחרי השטיפה.

תרסיס שמשות באמת מיותר אני מוריד נשתמש בסנו שיש לי בבית.

פורסם

אני מאוד מרוצה מהכפפה והשמפו.

לגבי המגבת יבוש הרבה פחות, היא מאוד דקה ולא מספיקה לרכב שלם.

לגבי נוזל ניקוי הריפודים, נתקלתי איתו בבעיה, הוא משאיר לי כתמים ולא עושה את העבודה ללא שואב אבק רטוב.

עדיין לא ישמתי אותו ברכב אז אין לי ניסיון גדול איתו.

פורסם (נערך)

אני לא מבין את כל הבלאגן, תגיד ממה אתה לא מרוצה באוטו?

ולפי זה תקנה ותתקדם.

 

המחדש פלסטיק וג'ל צמיגים הם אותו עיקרון.

 

במקום מנקה חישוקים ותרסיס שממשות תקנה APC או ALLCLEAN+

עריכה אחרונה על ידי אליאל

HU:Clarion785 Comp:Dotech Ovation 6(Dead) Amp:Hifonics ZXI8408 Sub:Helix DB12S

 

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

אתה לא עונה לשאלות איך אפשר לעזור לך.

דבר שני יש לך אפשרות לEBAY?

דבר שלישי המכונות הזולות הם עם מנוע חצי פלסטיק לפי מה שאמרו לי כשאני חפשתי ומחזיקות פחות זמן, הוכחה לזה לא ראיתי.

ככה שאם יש לך אפשרות למכשיר באלף אז עדיף.

HU:Clarion785 Comp:Dotech Ovation 6(Dead) Amp:Hifonics ZXI8408 Sub:Helix DB12S

 

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם (נערך)

אלה המוצרים שרכשתי מעוניין לשמוע את החוות דעת שלכם.

 

גרניק- LAVOR 160 STM

שואב אבק (רטוב/יבש)- KARCHER MV3 Premium

 

ואלה החומרים-

http://sizmedia.com/my.php?i=zmwtnny2umun.png

+

http://www.cleanyourcar.co.uk/wheels-and-tyres/vikan-multi-brush-rim-cleaner-soft/prod_390.html

http://www.cleanyourcar.co.uk/wheels-and-tyres/meguiars-wheel-spoke-brush/prod_189.html

http://www.cleanyourcar.co.uk/accessories/detailing-brushes/heavy-duty-upholstery-brush/prod_1315.html

כמות 3- http://www.cleanyourcar.co.uk/accessories/detailing-brushes/valet-pro-vent-dash-brush/prod_1264.html

 

מה אתם אומרים?

עריכה אחרונה על ידי יאיר_עזר
×
×
  • תוכן חדש...