Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת דלק בפועל של סובארו XV 1.6


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4245 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יש אתר שאפשר לסמוך על התוצאות שלו בבדיקת צריכת דלק עירונית ולא עירונית?

 

בנוסף, סובארו xv 1.6 אם למישהו יש נסיון עם צריכת הדלק אשמח לשמוע.

 

תודה!

פורסם

תנסה לבדוק באתר המצורף:

http://www.kml.co.il

 

יש אתרים (היה אתר אנגלי טוב אם אני זוכר נכון) לא ישראליים, ששם כמות הדגימות גדולה בהרבה,

כך שהתוצאה תהיה מהימנה יותר - רק שים לב שהרכב עליו אתה בודק הוא מאותו דגם כמו שאתה מתכוון לרכוש בארץ.

בטח תכף מישהו יצרף עבורך קישור.

פורסם

בשורה תחתונה - לא.

הסיבה: פקטור הנהג משנה את התוצאה לפעמים גם בעשרות אחוזים.

אני לא הייתי לוקח דוגמא משום אתר.

עדיף לחכות שיענו לך פה.

פורסם
בשורה תחתונה - לא.

הסיבה: פקטור הנהג משנה את התוצאה לפעמים גם בעשרות אחוזים.

אני לא הייתי לוקח דוגמא משום אתר.

עדיף לחכות שיענו לך פה.

יש אמת בדבריך, אך עם זאת, יש רכבים פחות חסכוניים ויש כאלו שיותר.

כשאתה נחשף לכמות של "דגימות", דהיינו אנשים מהיישוב שנוהגים ברכב זהה, אתה יכול לקבל

קו מנחה האם מדובר ברכב חסכוני או לא, בעיקר ביחס לרכבים האחרים הנדגמים בקרב אותה אוכלוסייה.

כמובן שככל שכמות האנשים שרשמו את הצריכות האמיתיות שלהם גדולה יותר, כך תוכל לקבל מושג אמיתי

בנוגע לצריכת הדלק של הרכב.

פורסם

הדגם חדש יחסית ולכן קשה לדעת. במבחני הדרכים שבוצעו לו בארץ הוא נסע כ-11.5-10.5 ק"מ על ליטר אחד של בנזין - כך שיש לך קירוב טוב למציאות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ה-2.0 עושה 1 ל-11 משולב, יכול להיות שה-1.6 צורך בצורה זהה?

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

צריכת דלק נמדדת בכביש ולא בשטח{כמו שלא מודדים צריכת דלק בירידות...}

הצריכה הממוצעת לרכב הזה מנסיון אישי היא 1/10.5

בתוך העיר אפילו 1/9 עם מזגן

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
צריכת דלק נמדדת בכביש ולא בשטח{כמו שלא מודדים צריכת דלק בירידות...}

הצריכה הממוצעת לרכב הזה מנסיון אישי היא 1/10.5

בתוך העיר אפילו 1/9 עם מזגן

 

לאחר כשבועיים עם הרכב..

 

בנהיגה חסכנית בעיר הוא אוכל 1 ל 10-11

 

בין עירוני 1 ל 14.5

×
×
  • תוכן חדש...