Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום אני צריך לדעת מה הכתובת של אוטופורט

האם הם בפתח תקווה?

והאם קו 51 מגיע אליהם?

לא עשיתי הרבה זה נמצא בדף הראשי וזה מודבק

 

אוטופרט בע"מ, רחוב היצירה 5 קרית-אריה, פתח- תקווה, טל': 03-9232390, 052-2952410 (אודי)
פורסם

ואלה אחי תודה

אני הולך מחר ליקנות חיווט אז אני הולך ללכת לאוטופרט סאונד בלסטר וסאונד FX שלפי מה שהבנתי הם יחסית קרובים אחד לשני

מה אתם אומרים יש עוד מקום מומלץ?

פורסם

יש פה מישהו שרשום בפורום מהחנות אוטופרט נכון? נציג או משהו איש מכירות או שאני טועה

עם כן אז תגיב פה בבקשה אני רוצה לדבר איתך בהודעה פרטית

או עם תשלך לי הודעה (בפרטי כמובן) זה יהיה מצויין!

 

תודה.

:idea::arrow:

 

Jagermeister Herbal Liqueur

worldest storng beverage

 

8)

פורסם

סאונד FX ואוטופרט אכן קרובים מאוד, אם אתה בא מכיון כביש גהה צפון, כאשר אתה לוקח ימינה זה רחוב ז'בוטינסקי בפ"ת, ואח"כ מיד שמאלה זה רחוב היצירה, ברחוב היצירה יושבים אוטופרט, יש שילוט גדול, אי אפשר לפספס...

אח"כ יוצאים החוצה מהרחוב בחזרה אל רחוב ז'בוטינסקי, עם הפנים לכיון פ"ת, כעבור כמה מאות מטרים, בצד ימין נמצא "הבית האדום" יש שם גם סוכנות טרייד אין של רכבים, וגם את סאונד FX, ויש גם כן שלטים, בהצלחה בטיולים מחר, ואולי נתראה בסאונד FX.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

קו 51 מגיע לתחנה הישנה

 

הבנתי שאתה מעוניין בחיווט לרכב ניתן לימצוא שם חיווט

במחיר זול אני מיתכוון לבאסטות בתחנה מרכזית הישנה

 

וכן קו 51 מגיע מהתחנה המרכזית לפתח תקווה

פורסם
יש פה מישהו שרשום בפורום מהחנות אוטופרט נכון? נציג או משהו איש מכירות או שאני טועה

עם כן אז תגיב פה בבקשה אני רוצה לדבר איתך בהודעה פרטית

או עם תשלך לי הודעה (בפרטי כמובן) זה יהיה מצויין!

 

תודה.

שמו אודי אתה מוזמן לדבר איתו

http://www.carsforum.co.il/vb/member.php?find=lastposter&t=51022

פורסם
חיווט 4G של פרו סוניק ב350+כבל RCA נוסף ב40

 

והחיווט של הרמקולים שבה אם הערקה הוחלף בגלל שהם אמרו שהמקורי זבל ובלי בידוד טוב

שניה אני רוצה להבין כמה שילמת לגבל 4 גייג ?

וכמה מטר ?

×
×
  • תוכן חדש...