Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה זה החלק הזה? - תמונות מצורפות


רק_יפני
שימו לב! השרשור הזה בן 7088 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צודק, בריחה של אויר מהחלק הנ"ל לא יכולה להיות,אבל כניסה של אויר למערכת הוואקום,כן יכולה להיות, האם זה חיוני שהוואקום ישאב אויר מבחוץ?

pcv valve

קו---------------------------------------

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון , החלק הזה נהפך לפרוייקט.

2 מוסכים מורשים שאין להם מושג מה זה החלק הזה, 2 חנויות חלפים שעברתי בדרך שהמציאו 2 תאוריות שונות לגביו , רק לארצות קרות ומונע ריח דלק ועוד כל מיני השערות , מוסך נוסף מורשה סובארו אמר שניתן לבטל אבל גם בהיסוס ולא ידעו לומר לי מה זה עושה.

בקיצור ולעניין - כולם חאפרים .

 

זה PVC VALVE:

http://www.scoobymods.com/forums/showthread.php?t=16

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלק מחובר באופן הבא:

 

הצינור הדק הסגול בחלק הזה, מתחבר לוואקום ע"י חיבור T .

הצינור האמצעי היותר עבה בחלק הזה, מתחבר למנוע, לחלק העליון שלו , מתחת לפילטר אויר.

הצינור התחתון בחלק הזה מתחבר פשוט לעוד צינור ארוך לתחתית הרכב.

 

ניתקתי את החלק מהרכב היום רק לבדיקה, חייבים לסתום את צינורית הוואקום שלא יברח הלחץ כי אז המנוע מזייף מאוד. לגבי הצינור השני שמחובר למנוע, אין שום שינוי עם החלק ובלעדיו.

הבחנתי בעוד דבר, כשהחלק מחובר למנוע, אז לוואקום , או יותר נכון ללחץ של הוואקום ישנה השפעה על פתיחת הצינור שמחובר למנוע, כלומר ,כשהטורים עולים - יש יותר לחץ בוואקום = הצינור שמגיע מהמנוע לחלק הזה, מקבל אפשרות להשתחרר לאויר הפתוח ,כשהטורים יורדים,בסרק לדוגמא, הוואקום ללא לחץ חזק ולכן האיפשור של יציאת גזים מהמנוע פשוט לא מתאפשר.

יכול להיות שהחלק הזה בטורים גבוהים או במאמץ, מאפשר לגזים לצאת החוצה, החלק הזה יודע מתי לאפשר יציאה של הגאזים ע"י הלחץ שנוצר בוואקום, אחד תלוי בשני.

עכשיו , נעזוב את זיהום האויר בצד שנייה, למה לא לאפשר כל הזמן יציאת גזים לאויר הפתוח, האם מניעת הלחץ שנוצר במנוע לא תקל על פעולתו?

את הוואקום ניתן לבטל-פשוט סותמים אותו ,או מבטלים את ה T , אך מה לגבי הצינור שיוצא מהמנוע? האם החלק הזה תורם למשהו או שהוא עוד משהו שרק מגביל לטובת זיהום אויר?

האם החלק הזה הינו נשם לכל דבר, או נשם מנוע לטורים גבוהים? למה לא לשחרר את זה לאויר כמו שני הנשמים שבכל ראש מנוע בסובארו , במקור הם מחוברים לפילטר אויר , ובתכלסמ הם מלכלכים את הקרבורטור לטובת זיהום אויר, שיחרורם לאויר הפתוח במקום לפילטר תורם המון לנשימה של המנוע ולפעולתו היותר יציבה ובנוסף הקרבורטור נשאר נקי, אז למה לא לעשות את אותו הדבר גם כאן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלק מחובר באופן הבא:

 

הצינור הדק הסגול בחלק הזה, מתחבר לוואקום ע"י חיבור T .

הצינור האמצעי היותר עבה בחלק הזה, מתחבר למנוע, לחלק העליון שלו , מתחת לפילטר אויר.

הצינור התחתון בחלק הזה מתחבר פשוט לעוד צינור ארוך לתחתית הרכב.

 

ניתקתי את החלק מהרכב היום רק לבדיקה, חייבים לסתום את צינורית הוואקום שלא יברח הלחץ כי אז המנוע מזייף מאוד. לגבי הצינור השני שמחובר למנוע, אין שום שינוי עם החלק ובלעדיו.

הבחנתי בעוד דבר, כשהחלק מחובר למנוע, אז לוואקום , או יותר נכון ללחץ של הוואקום ישנה השפעה על פתיחת הצינור שמחובר למנוע, כלומר ,כשהטורים עולים - יש יותר לחץ בוואקום = הצינור שמגיע מהמנוע לחלק הזה, מקבל אפשרות להשתחרר לאויר הפתוח ,כשהטורים יורדים,בסרק לדוגמא, הוואקום ללא לחץ חזק ולכן האיפשור של יציאת גזים מהמנוע פשוט לא מתאפשר.

יכול להיות שהחלק הזה בטורים גבוהים או במאמץ, מאפשר לגזים לצאת החוצה, החלק הזה יודע מתי לאפשר יציאה של הגאזים ע"י הלחץ שנוצר בוואקום, אחד תלוי בשני.

עכשיו , נעזוב את זיהום האויר בצד שנייה, למה לא לאפשר כל הזמן יציאת גזים לאויר הפתוח, האם מניעת הלחץ שנוצר במנוע לא תקל על פעולתו?

את הוואקום ניתן לבטל-פשוט סותמים אותו ,או מבטלים את ה T , אך מה לגבי הצינור שיוצא מהמנוע? האם החלק הזה תורם למשהו או שהוא עוד משהו שרק מגביל לטובת זיהום אויר?

האם החלק הזה הינו נשם לכל דבר, או נשם מנוע לטורים גבוהים? למה לא לשחרר את זה לאויר כמו שני הנשמים שבכל ראש מנוע בסובארו , במקור הם מחוברים לפילטר אויר , ובתכלסמ הם מלכלכים את הקרבורטור לטובת זיהום אויר, שיחרורם לאויר הפתוח במקום לפילטר תורם המון לנשימה של המנוע ולפעולתו היותר יציבה ובנוסף הקרבורטור נשאר נקי, אז למה לא לעשות את אותו הדבר גם כאן?

..כמו שכתבתי כבר המטרה מניעת זיהום אוויר!

את התוצאה של לכלוך הקרבורטור, בגלל נשמים סתומים, או מנוע חלש, לא מעניין את היצרן!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, למה השסתום בחלק הזה נפתח רק שהוואקןם מעלה את הלחץ? כלומר במילים יותר פשוטות, למה מתאפשרת יציאת גזים מהמנוע רק בטורים גבוהים ולא כל הזמן?

אם אני משחרר את אותו הצינור שיוצא מהמנוע ומתחבר לחלק הזה, אם אני משחרר אותו לאויר הפתוח, האם תהיה השפעה כלשהי על פעולת המנוע בטורים גבוהים או בסרק או בכלל?

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלק הזה הפך לתעלומה, לכל מי שיש סובארו יש אותו אבל אף אלד לא יודע למה הוא קיים ומה קורה אם מבטלים אותו, אגב בחנות אמרו שאם יש בעיות סחיבה אז החלק הזה יכול להיות תקול, אני לא מבין איך הוא קשור בכלל אך לא משנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7088 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...