Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
משהו יוכל לומר לי מה זה החלק הזה ,מה תפקידו, איך יודעים אם הוא תקין או לא? ואיך מחברים אותו?

הרכב הוא סובארו דיאל.

תודה לכל העונים.

מהיכן פירקת את החלק ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לא פירקתי אותו , פשוט לשכן שלי שיש לו גם סובארו,הייתה בעייה ברכב ונאמר לו שיש להחליף את החלק הנ"ל והוא באמת קנה והחליף,רציתי לדעת מה זה עושה היות ולי ברכב גם יש את אותו חלק בדיוק.

פורסם
לא פירקתי אותו , פשוט לשכן שלי שיש לו גם סובארו,הייתה בעייה ברכב ונאמר לו שיש להחליף את החלק הנ"ל והוא באמת קנה והחליף,רציתי לדעת מה זה עושה היות ולי ברכב גם יש את אותו חלק בדיוק.

 

איזו בעיה הייתה ברכב?

פורסם

יצא לי לראות אותו בצהריים לשתי שניות והוא הראה לי מה הוא החליף ברכב ולטענתו גרם לבעיות, כניראה משהו בסחיבה של הרכב אבל אני לא בטוח, בכל אופן אמרתי לו שאני אנסה לברר באמת מה זה הדבר הזה, יותר מאוחר פתחתי מכסה אצלי וראיתי שיש את אותו החלק בדיוק , צינור אחד שלו לא מחובר לכלום,פשוט משוחרר לאוויר ושני האחרים כן מחוברים , אחד לוואקום אם אני לא טועה ועוד אחד למנוע עצמו....

פורסם

לדעתי זאת משאבת דלק חשמלית.. לפחות ככה זה נראה, וגם ידוע לי שבסובארו לאונה יש משאבות דלק חשמליות.. אבל בכל זאת אל תתפוס אותי במילה תשמע עוד כמה דעות...

SUZUKI JIMNY

פורסם
יצא לי לראות אותו בצהריים לשתי שניות והוא הראה לי מה הוא החליף ברכב ולטענתו גרם לבעיות, כניראה משהו בסחיבה של הרכב אבל אני לא בטוח, בכל אופן אמרתי לו שאני אנסה לברר באמת מה זה הדבר הזה, יותר מאוחר פתחתי מכסה אצלי וראיתי שיש את אותו החלק בדיוק , צינור אחד שלו לא מחובר לכלום,פשוט משוחרר לאוויר ושני האחרים כן מחוברים , אחד לוואקום אם אני לא טועה ועוד אחד למנוע עצמו....
זהו נשם מנוע, נמצא בדרך כלל, במנועי סובארו מיובאים!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

האם חייבים אותו או שאפשר לוותר עליו, את שני הנשמים בראשי מנוע שיחררתי לאויר, האם גם את זה אפשר?

למה יש לו גם חיבור לוואקום?

 

איך בודקים אם החלק הזה תקין והאם הוא יכול לגרום לבעיות מסויימות אם הוא לא תקין?

פורסם
האם חייבים אותו או שאפשר לוותר עליו, את שני הנשמים בראשי מנוע שיחררתי לאויר, האם גם את זה אפשר?

למה יש לו גם חיבור לוואקום?

 

איך בודקים אם החלק הזה תקין והאם הוא יכול לגרום לבעיות מסויימות אם הוא לא תקין?

ניתן לשחרר לאוויר, באם אין בריחת וואקום, אין לגעת בו,אין בו כל שימוש בארץ,הוא מיועד , לארצות הברית,

שם תקנות זיהום אוויר, מחמירות יותר מאשר בארצנו"הנחשלת!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אז ככה.

 

צד אחד כבר משוחרר לאויר, צד שני מחובר למנוע, צינור דק מתחבר לוואקום.

לצינור הזה של הוואקום אם נושפים או שואבים אויר,לא קורה כלום,כאילו סתאם חור סתום,גם אם באותו זמן סותמים את שאר החורים,עדיין אין שום תגובה,לא בנשיםפה ולא בשאיפה.

לגבי שני החורים העבים, אם אני נושף בחור שבמרכז החלק(זה שמתחבר למנוע, אם אני נושף בו,אז רק בנשיפה חזקה,האויר יוצא וגם אז בקושי, בצד ההפוך,אם אני נושף בחור השני(זה שמשוחרר לאוויר) אין אפשרות לנשוף לתוכו,סתום, אם אני שואב אויר ממנו אז ניתן לשאוב אבל צריך הרבה כוח כי הוא נפתח רק כששואבים בכוח.

עכשיו, למה אני חותר, אולי הנשם הזה מהווה איזו שהיא מגבלה , נעזוב לרגע את תקנות זיהום האויר, אם אני משחרר אותו לאויר , זה ייתן לי משהו? שחרור קל יותר של הגאזים או משהו בסיגנון?

פורסם

האם הוואקום ה\בסובארו חייב להיות מערכת סגורה ללא כל בריחה משום צינור וואקום כלשהו? במידה וכן, איך מהחלק הזה,אם אני שואף חזק מהחור של הוואקום , אני כן מצליח להכניס אויר,משמע הוואקום יכול לינוק אויר מהאטמוספירה לא?

פורסם
האם הוואקום ה\בסובארו חייב להיות מערכת סגורה ללא כל בריחה משום צינור וואקום כלשהו? במידה וכן, איך מהחלק הזה,אם אני שואף חזק מהחור של הוואקום , אני כן מצליח להכניס אויר,משמע הוואקום יכול לינוק אויר מהאטמוספירה לא?
השסתום הוא חד כווני!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צודק, בריחה של אויר מהחלק הנ"ל לא יכולה להיות,אבל כניסה של אויר למערכת הוואקום,כן יכולה להיות, האם זה חיוני שהוואקום ישאב אויר מבחוץ?

×
×
  • תוכן חדש...