Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, יש לא מאזדה לאנטיס 323 שנת 2001.

היא צריכה לעבור טיפול שכולל החלפת שמן מנוע ופילטר שמן.

חיפשתי בגוגל וגם בפורום הבנתי שזה שמן 10-40 - השאלה מה שמים במוסך מורשה: שמן מינראלי או חצי סינטטי?

אני מסתכל על אופציה של שמן של ENEOS 10W40 סינטטי - האם הוא יתאים לרכב?

פורסם

שלום רב !

כמדומני שאתה טועה, לכל דגמי לאנטיס השמן המומלץ, הוא מחברת מוטקרפט, והצמיגות המומלצת 5/30 סינטטי מלא.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מדגמי מאזדה 2-3-5-6 הוראות הטיפול 5W-30 - אבל גם בהם אפשר ורצוי 5W-40 .

 

למנועי הלנטיס הוראות הטיפול 15W-40 , ואם המנוע במצב טוב רצוי 10W-40 .

בד"כ כל השמנים הללו חצי-סינטטיים ומתאימים .

אין הנחיה לשמן מסויים - יש הנחיה לדרוג איכות SL או SM .

כך כי כל שמן בצמיגות 10W-40 מתאים ובדרוג SL .

 

יש את השמנים הישראליים של דלקול פז .

ויש את האחרים ראה כאן .

http://www.justmotor.co.il/products/667581/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-KIXX-GOLD-10W40

13961551820-1.jpg עולה כ 70 ש"ח והוא טוב מאוד .

3312423.JPG עולה כ 109 ש"ח והוא טוב מאוד .

http://www.autostore.co.il/151426/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-Valvoline-DuraBlend-10W40-5L

 

א - http://www.justmotor.co.il/store/128391/10W40

ב - http://www.autostore.co.il/151426/10W40-%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
שלום רב !

כמדומני שאתה טועה, לכל דגמי לאנטיס השמן המומלץ, הוא מחברת מוטקרפט, והצמיגות המומלצת 5/30 סינטטי מלא.

בברכה

צביקה

המוטורקרפט שנמכר במוסכים הוא חצי סינטטי ולא סינטטי מלא.

פורסם

אוקיי אז הבנתי שצריך 5W-30 למאזדה לאנטיס 323.

בדקתי אצל חברת ENEOS יש להם גם את סוג שמן הזה, סינטטי מלא. הוא אכן ייקר יותר בהרבה משאר השמנים אבל הבנתי שהוא עם תוספים לשיפורים ולא משאיר כל מני שאריות במנוע. המליצו לי גם ללכת על חצי סינטטי כדי לחסוך בכסף ואמרו שאומנם סינטטי הוא יותר טוב אבל לא מדובר כאן ברכב יוקרה או מרוצים שדורש שמן כמו ENEOS סינטטי מלא.

 

האם הבנתי הכל כמו שצריך לפני שאני ממלא את המנוע בשמן חח? :)

 

ותודה לכולם על העזרה.

פורסם (נערך)

אתה יכול לקנות סינטטי מלא, איכותי, שלא גומר את הכיס, כמו יורול, קסטרול מגנטק או וולווליין, למשל.

התמחור של ENEOS מאוד מאוד גבוה. קשה לי להאמין שהוא כל כך יותר טוב מהאחרים שציינתי.

 

עריכה - הגיע הזמן שיפסיקו עם הבבל"ת הזה שרכב מירוצים צריך שמן טוב ורכב רגיל לא. דווקא שמן מירוצים הוא הרסני לרכב פרטי כי אין בו את התוספים ששומרים על המנוע.

 

בנוסף כדאי לדעת שמחירי השמנים היום לא מאוד גבוהים, וההפרש בין סינטטי מלא טוב לסתם שמן, אם אתה עושה קניה חכמה, לא מאוד גדול.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם
אתה יכול לקנות סינטטי מלא, איכותי, שלא גומר את הכיס, כמו יורול, קסטרול מגנטק או וולווליין, למשל.

התמחור של ENEOS מאוד מאוד גבוה. קשה לי להאמין שהוא כל כך יותר טוב מהאחרים שציינתי.

 

כן אני באמת חושב על סינטטי. בכל זאת שמן זה דבר חשוב שחליפים פעם ב... ככה שאפשר להשקיע עוד 100-200 שקל לא אמות מזה.

לגבי ENEOS, אני מכיר את החברה ממכוניות מרוץ ששם משתמשים בו והאמת שאתמול בדקתי השוואות בין שמנים ומאוד התרשמתי ממני.

פורסם

שמן מנוע, בניגוד לנוזלי קירור במקרים מסויימים, אין שום צורך לרכוש מקורי.

אני בכלל הייתי הולך על 5W40 או 5W30 סינטטי מלא, ונמאס לי להסביר למה. חיפוש.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...