Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כחודשיים פתחתי אשכול והתייעצתי לגבי רמקולים 3WAY DYNAUDIO.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?537136-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%A6%D7%94-%D7%9C%D7%A1%D7%98-3way

בסוף החלטתי ללכת על הסט של השני חלקים של DYNAUDIO - 242.

 

עכשיו שהגיעו לי הרמקולים אני צריך רק מגבר.

בנתיים המגבר שעומד על הפרק הוא mosconi 100.4.

 

לפני שאני קונה את המגבר רציתי לשמוע עוד חוות דעת על עוד מגברים כמו: arc ks 300.4 ו- genesis four channel או מגברים אחרים שיכולים להתאים.

ואשמח גם לשמוע חוות דעת על ה mosconi.

 

בנוסף רציתי להתייעץ בנוגע לצורך לפרוססור והמלצה לאחד..

 

הHU שלי הוא pioneer p80rs2 - אני מאוד אוהב אותו ולא חושב שאני צריך להחליף אותו כרגע..

תקציב בסביבות 2500

 

תודה רבה לכולם!

פורסם

אם יש לך PRS802 אין לך צורך בפרוססור גם אם הייתה עובד אקטיבי עם הסט הנ"ל לא היה צורך.

בנוגע למגברים אם המוסקוני נכנס בתקציב לך על זה.

הגנסיס סידרה 3 משומש יכנס בתקציב מגבר מעולה הARC ניכנס בתקציב לחדש

אתה גם יכול ללכת על TRU S45 חדש אם חבר הפורום elik0 עדיין מוכר אותם

כל האופציות ראויות.

פורסם

בהחלט כל האופציות ראויות, פשוט תבחר לפי נוחות הקניה, מחיר, עיצוב, קליק או כוון הרוח.

 

תפנה לכל גורם שמוכר את אחת האופציה ותשאל אם יש אפשרות להתנסות קודם לכן, מה שהכי אהבת, תיקח.

 

דרך אגב, נקשה עליך עוד קצת, מסתובב ביד שתיים טרו בילט ארבעה ערוצים למכירה של חבר הפורום dudu c

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בסט הזה לא רק מגבר משחק תפקיד, התקנה בתיבות סוג של חובה. אחרת זה בזבוז. הייה לי מידבאס mw 160 וזה לא זה פשוט בדלת גם עם בידוד. מקווה שתעשה התקנה נכונה עם זוית ובתיבה. אופציונלי סביב 15 ליטר, אני מעמין שגם קטנה יותר סביב 10. את זה אפשר לבדוק.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם
בסט הזה לא רק מגבר משחק תפקיד, התקנה בתיבות סוג של חובה. אחרת זה בזבוז. הייה לי מידבאס mw 160 וזה לא זה פשוט בדלת גם עם בידוד. מקווה שתעשה התקנה נכונה עם זוית ובתיבה. אופציונלי סביב 15 ליטר, אני מעמין שגם קטנה יותר סביב 10. את זה אפשר לבדוק.

 

אם אני עושה איטום בדלת זה לא מספיק? תיבה 15 ליטר זה לא מוגזם? אני רוצה לנסות להתקין את הרמקול בדלק המקורית בלי לעשות שינויים חיצוניים.

----- ----

 

כל המגברים אפשריים מבחינת תקציב חוץ מהגנסיס שאני עדיין לא יודע כמה עולה חדש.

אני לא יודע אם יש לי את האפשרות להתנסות במגברים, אבל אני אבדוק.

 

מה שבנתיים הכי זורם מכל הבחינות זה ה mosconi as 100.4 אבל אני עדיין לא סגור עליו.

בגדול הייתי רוצה לקנות מגבר חדש אז אשמח לדעת מחיר של ה-TRU S45.

 

תודה לכולם! :)

פורסם

מנסיון שלי וכל התגובות שגם קראתי עליהם, זה רמקול לתיבה. מוגזם ؟ ממש לא. Qts 0.45 מראה את זה ישר. אפילו דינאודיו לא מראים גרפי התנהגות שלו בפרי אייר שזה דלת. רצוי גם לתת זוית כלפי נהג.

תשאל אותי אם זה חובה؟ לא, גם בידוד לא חובה טבעת הגבהה לא חובה וחיוות נורמלי לא חובה. אבל זה מה שמשפר ונותן תוצאות.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם
לעשות שינויים חיצוניים.

----- ----

 

 

מה שבנתיים הכי זורם מכל הבחינות זה ה mosconi as 100.4 אבל אני עדיין לא סגור עליו.

בגדול הייתי רוצה לקנות מגבר חדש אז אשמח לדעת מחיר של ה-TRU S45.

 

תודה לכולם! :)

 

הגנסיס סידרה 3 עולה הרבה יותר מהתקציב לחדש משומש יכנס בתקציב

אני גם לא בטוח שהמוסקוני יכנס בתקציב לחדש, ה-TRU S45 עולה 2400 שח לחדש.

פורסם

תקציב יכול להתגמש גם ל3000 אם צריך..

המטרה היא לקנות משהו איכותי שישרת אותי לתקופה ארוכה. אם צריך לחרוג קצת מהתקציב אז אני אחרוג.

מישהו יודע מחיר מדויק של הגניוס?

 

תודה לכולם וחג שמח!

פורסם
בהחלט כל האופציות ראויות, פשוט תבחר לפי נוחות הקניה, מחיר, עיצוב, קליק או כוון הרוח.

 

תפנה לכל גורם שמוכר את אחת האופציה ותשאל אם יש אפשרות להתנסות קודם לכן, מה שהכי אהבת, תיקח.

 

דרך אגב, נקשה עליך עוד קצת, מסתובב ביד שתיים טרו בילט ארבעה ערוצים למכירה

 

 

בהחלט יכולה להיות אופציה מעניינת וסופר איכותית, מניסיון אישי גם הגנסיס סדרה שלוש וגם הטרו בילט הינם מגברים איכותיים מאוד שיענו על הדרישות שלך.

למעשה המגבר היחידי עד היום שאני מצטער שמכרתי היה טרו בילט.

 

 

אלי

 

פורסם

אם כבר סלסטרה, במקום לקנות 2 מגברים של 2 ערוצים, יש בפורום מכירה מגבר 4 ערוצים של סלסטרה RA475.

אומנם זוהי סדרה נמוכה יותר מה VA (הכי גבוהה) אך אני בטוח שגם המגבר הזה יענה לדרישות שלך ויכנס לך בתקציב.

פורסם
התלבטות אחרונה - ה CELESTRA VA210+VA250 של אלי.^^^

 

אשמח אם אוכל לקבל חוות דעת עליהם ממכם.

 

תודה לכולם, שבת שלום! :)

אם נכנסים לך בתקציב, כן, מגברים פשוט מעולים.

אם כבר סלסטרה, במקום לקנות 2 מגברים של 2 ערוצים, יש בפורום מכירה מגבר 4 ערוצים של סלסטרה RA475.

אומנם זוהי סדרה נמוכה יותר מה VA (הכי גבוהה) אך אני בטוח שגם המגבר הזה יענה לדרישות שלך ויכנס לך בתקציב.

לדעתי ולטעמי אין שום קשר בין הסדרות הנמוכות יותר לבין ה va, בעוד אני יכול להשוות את ה ra למותגים אחרים ואפילו לומר שהייתי מעדיף אותם על פניו, זה לא הסיפור עם ה va, זה רמה אחרת לגמרי, לדעתי אין אפילו מקום לרשום את ה ra ואת ה va באותה פסקה.

 

השאלה היא שאלה תקציבית.

SCANSPEAK

×
×
  • תוכן חדש...