Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן c5 מנוע 1.6 טורבו


mcl_91
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם, הצרפתיה המזדקנת של אמא החליטה לשפוך מנוע ללא התראה מוקדמת ולכן החלטנו להשתדרג משמעותית,

בגלל הצורך ברכב נוח בצורה יוצאת דופן, (וסטייה לא קלה לצרפתיות) חשבנו על c5 משנתון 2011 ומעלה כמובן בגלל המחיר המאוד נמוך שלה והתמורה הגבוהה.

עכשיו השאלה היא כזאת איך האמינות של המנוע הזה?כי שמעתי בנתיים דברים לא טובים עליה , ומנגד שבחים על הגיר בדגם הנ״ל בניגוד לal4 .

האם יש תקלות ספציפיות /סדרתיות בדגם הנ״ל ?

מה האמינות של הטורבו ?

ואם קיימים דגשים ספציפיים שצריך לשים לב אליהם ברכישה של רכב כזה מיד שניה?

תודה מראש על העזרה.

HU: alpine 9855. FRONT: tw:TangBand 25-1719S - woofer:hertz mlk 6.5 . SUB: DC AUDIO .LEVEL 3 "12". FRONT AMPS: celestra fa475.woofer amp: Celestra fa2150 SUB AMP: dc audio 2.0k. dsp: audison bit one

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר נמוך- מה מחיר המחירון סתם לצורך ידיעה?

 

המנוע הזה סבל מבעיה במותחן שרשרת התזמון, עליך לבדוק אם הוא הוחלף.

 

כמו כן לבדוק האם כבר לא חל כשל בעבר במותחן שרשרת התזמון, דבר שמצריך בין היתר החלפת ראש מנוע ושסתומים. אני לא הייתי נוגע ברכב עם מנוע שעבר תיקון כזה בארץ.

 

קראתי גם שיש בעיות עם הטורבו, אם הוא הוחלף זה טוב, אם לא צריך להיזהר.

 

מעבר לזה למיטב זכרוני קראתי על תופעה של היווצרות פיח במנועים הללו.

 

מלבד זאת הרכב נהדר :-)

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע מעולה בגרסת ה156 כ"ס,חזק ואמין.

קח בחשבון שאם לא הוחלף סט טיימינג אתם תהיו צריכים להחליף מיד לאחר הרכישה,העלות של הסט 4000שח,משהו לקחת בחשבון במעמד המיקוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר מחירון עומד על 85+ כשבפועל מפורסמת ב66 -75 תלוי ביד קילומטראז פרטי / ליסינג

אם אמצא אחת כזאת מפרטית במחיר טוב שלא נסעה הרבה זה ממש משתלם, השאלה עד כמה צריך לצפות לתקלות מהמנוע הנ״ל

HU: alpine 9855. FRONT: tw:TangBand 25-1719S - woofer:hertz mlk 6.5 . SUB: DC AUDIO .LEVEL 3 "12". FRONT AMPS: celestra fa475.woofer amp: Celestra fa2150 SUB AMP: dc audio 2.0k. dsp: audison bit one

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק לצורך הבהרה: כשאמנון אומר לבדוק אם הוחלף מותחן: זה אומר לגשת למוסך מתמחה לפתוח את הבורג ולבדוק.

כבר היו מקרים שבספר טיפולים רשום שהוחלף מותחן במסגרת האחריות - בפועל נשאר מותחן בצורה ישנה.

תבקש היסטוריית טיפולים מודפסת בכל מקרה.

כמו כן שיסתכלו אם יש סימנים לפתיחת ראש מנוע - אם כן : תברח מהר.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט שים לב היטב למה שאמנון כתב. יחד עם זאת, מדובר במנוע שפותח בשיתוף פעולה של ב.אם.וו. כך שאם בדקת היסטוריית טיפולים ואין משהו מחשיד, לדעתי, לא צריכה להיות בעיה. אבל קח בחשבון שאתה צריך לעשות טיפולים לפי הספר ולטפל ברכב אך ורק במוסמך שמתמחה בדגם הזה.

 

 

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר טוב החזיק אחת מליסינג, בקצת מעל 70K הלך הטורבו כשהרכב עוד היה באחריות, הוחלף באחריות ,לאחר ההחלפה הרכב לא היה כמו שהיה כשהיה חדש, סחב הרבה פחות טוב, חיכה בנרות שיסתיים התקופה עם הרכב, הוא ליקק ממנו דבש שנה וחצי ועוד שנה וחצי קילל את הרגע שלקח את הרכב, חוץ מהטורבו לא היו תקלות חוץ מטיפולים, נסעתי על הרכב כשהיה חדש, מטוס (לא כל כך קטן אבל טיסן) מאוד מאוד נוח אוטו ברמה, אחרי התקלה לא יצא לי לרכב עליו ( שידרג למאזדה 6 חדשה, וטוען שהC5 בימיו הטובים עולה עליה בכל פרמטר)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמי שהחזיק לא מעט רכבים עם מנועי טורבו, נראה לי שמה שטוען זה שמעלי זה שטויות, אלא אם כן החבר שלו המהולל קיבל חרא של טיפול.

 

היו לי פסאט טורבו, אוקטביה טי.אס.איי ועוד רכבים עם טורבו. כאשר הטורבו הולך, מחליפים אותו, ככל שההחלפה בוצעה כמו שצריך, לא צריך להיות כל הבדל בין איך שהרכב הגיב לפני התקלה לבין איך שהוא מגיב לאחריה.

 

מה הכוונה קילל את האוטו שנה וחצי? מי שקיבל טיפול כושל ולא כיאות במוסך מורשה של פיג'ו סיטרואן יכול לפנות ולהגיש תלונה והיא מטופלת. במשך שנים היו לי דגמים של פיג'ו, ככל שהיו תקלות שלא טופלו כיאות במוסך, הייתי מתלונן ומקבל את מלוא היחס ומלוא השירות.

 

צריך מאוד להיזהר מסטיגמות.

 

 

בכל מקרה, בהצלחה לפותח השרשור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע הזה הוא פנינה אמיתית ואם הוא היה כל כך בעייתי גם ב.מ.וו היתה בצרות כי הוא הותקן בכל גרסה חזקה של המיני ואפילו בווריאציות חמות מאוד Jcw ,gp שם הוא הוציא למעלה מ200 סוסים. הוא גם משרת שנים בהרבה רכבים של קונצרן psa. שוב אם היה משהו אקוטי החברות האלו היו בצרות. לאבי יש את הc4 אקסקלוסיבי שמגיעה עם המנוע הזה והוא ללא ספק מדהים. אבא שלי לא חובב נהיגה גדול אבל שהוא הלך לבדוק אפשרות החלפה הוא פסל כמעט כל רכב אפשרי בסביבת התקציב כי הוא היה חלש משמעותית מהc4 שלו ובסוף החליף את הקיימת באחת חדשה.

תקפיד לקנות רכב שטופל לפי הספר וסביר שתהנה ממכונית מצויינת, בהצלחה

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמעט כל מי שאני מכיר שהיה לו/יש לו מכונית של פיג'ו/סיטרואן עם המנוע הנדון מדווח על צרות שלא נגמרות בעיקר בטורבו ובטיימינג.

 

חיפוש באינטרנט מלמד שמדובר בתקלות הנפוצות גם ברחבי העולם.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחד..וואו..כל כך הרבה!.

הרכב של הבחור הוא לימון חמוץ במיוחד,יש לו בעיות פחות או יותר בכל חלק ברכב.

רכב לימון יש גם במזדה,מרצדס,מיצובישי..

נו אז מה?.

במנועים האלה אם לא החליפו צריך להחליף את הסט של הטיימינג בסט משופר,זה כל הסיפור,מורידים 4000שח מהמחיר הגם ככה נמוך,ונהנים ממנוע חדש ותקין,ואמין.

אם תחפש,תמצא בעיות קשות עם מנועים של טויוטה וVW,לא מדובר פה במנועים נתפסים או בבוכנות מתפוצצות!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אתה יודע - בחיפוש של שתי שניות עלה עוד אחד:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?535223-%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%9F-%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%90%D7%A1%D7%95-1-6-C4-2009-%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%91%D7%95-%D7%A0%D7%A7%D7%A8%D7%A2%D7%94-%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%A8%D7%AA-%D7%AA%D7%96%D7%9E%D7%95%D7%9F-%D7%9E%D7%91%D7%A7%D7%A9-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%A6%D7%94-%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%9A-%D7%9C%D7%90-%D7%9E%D7%95%D7%A8%D7%A9%D7%94-%D7%99%D7%91%D7%95%D7%90%D7%9F-%D7%9C%D7%A6%D7%95%D7%A8%D7%9A-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9C&highlight=%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%91%D7%95

 

ממליץ לך לקרוא בחום את מה שחושבים בעלי המקצוע המומחים בפורום שהגיבו בשירשור הנ"ל, בייחוד את חוות דעתו של אורן, שאומרת שהחלפת קיט טיימינג תאריך את החיים למקסימום של 100K ק"מ, ולא באמת פותרת את הבעיה.

עריכה אחרונה על ידי אספ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא אותו המנוע,זה הדור הראשון שמגיע בכלל עם 140כס.

כמו שרשמתי,במקרה שלא הוחלף סט טיימינג,צריך להחליף,לא צריך לטחון פעמיים.

אורן שכבודו במקומו,לא יכול לדעת בדיוק כמה ק"מ הסט מחזיק מכיוון שזה סט חדש שעדיין לא עבר 100000ק"מ ברכבים שהוא הותקן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...