Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

או לצאת ליום סידורים אחד בחודש.. :roll:

 

לא פעם ולא פעמיים נתקלתי בתופעה שבה בסוף יום עבודה אני מודיע למנהל שלי שיום למחורת אני לא מגיע כי יש לי סידורים לעשות, או שיש לי כאב גרון או שכל דבר אחר.

 

כולם עושים פרצוף עקום ומסתכלים עליך בקטע שלך "מה ניראה לך שאתה חולה בכלל, מי הרשה לך"

 

האם לעובד אסור ליהיות חולה או לצאת ליום סידורים פעם בחודש? לא פעם בשבוע, פעם בחודש, יום אחד, זאת בקשה גדולה מדי?

 

ולמה המעסיק תמיד מתנהג לעובד כאילו יש לו תור של אנשים עם אוהלים מחוץ למפעל שמחכים לעבוד אצלו? :roll:

 

אני לא עובד בתחום נפוץ, אני רתך נרוסטה, וכמות האנשים שמחכה להחליף אותי שואפת לאפס בערך.

 

אז למה הם מתנהלים ככה?

אני יודע שיש פה מספר בעלי עסקים, ואני אשמח להסבר על הנושא.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אתה רשאי לא להגיע, המעסיק רשאי להוריד לך שעות (חופש שנתי או שכר). כל הסדר אחר הוא בבחינת גניבת שעות מזמנו של המעסיק. אם יש לך הסדר של ימי הצהרה (בד"כ 2 ימים בשנה) זה סיפור אחר, וכמובן שחופשת מחלה מגיעה אם יש לך אישור מרופא, אבל רק החל מהיום השני, וגם זה רק 75% מהמשכר.

כל דבר מעבר לכך תלוי בטוב ליבו של המעסיק - האם הוא מוכן לשלם לך תמורת שעות שלא נתת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם אתה צריך באופן קבוע יום בחודש אז דבר עם המעסיק ותגיעו להסדר.

 

הוא בונה עליך ויש לו התחייבויות על העבודה שלך. אתה לא יכול להעלם מהיום למחר ולחשוב שהכל בסדר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

המעסיק צודק על פי החוק, לעובד מותר לקחת חופש שנתי של שבוע רצוף ולא יום פה ושם מתי שבא שלו.

הוא לא כל כך חכם, מכיון שמהבנת המקצוע שלך אני מבין שהוא יתקשה להשיג עובדים.

אך גם אתה צריך להבין אותו, יש עבודות שתלויות אחד בשני, שרשרת של עבודה שאם חוליה אחת חסרה בה על המעסיק לשנות תכנונים ו/או מועדי אספקה

תנסה להגיע עם המעביד להבנה שאתה חייב יום פה ושם לסידורים ושיאפשר לך זאת, אתה מצד שני תודיע לו מספר ימים מראש כדי שהוא יוכל להתנהל יותר בקלות.

פורסם
המעסיק צודק על פי החוק, לעובד מותר לקחת חופש שנתי של שבוע רצוף ולא יום פה ושם מתי שבא שלו.

אפשר סימוכין לדבר הזה? פעם ראשונה שאני שומע על כזה חוק.

פורסם

הבעיה שאתה מודיע בסוף היום, מהיום למחר ומצפה שלא יכעסו. אם זה סידורים אז תדאג להודיע כמה ימים מראש. ככל שזה יותר רחוק לוקח לו יותר זמן להתארגן מראש לחוסר שלך ונפתרת הבעיה, לגבי מחלות אם זה שיעול קל אז זה תלוי ברצון שלך להגיע. אני מכיר רתכים שעובדים פצועים בגלל השכר הטוב שהם לא רוצים להפסיד, אבל מבריזים מהעבודה כי שתו כמו חזירים לילה לפני.. שוב הכל תלוי בך.

פורסם

זה מאוד תלוי במקום העבודה - אבל בגדול שוק העבודה מאוד נצלני - מנסים כל הזמן לשלם כמה שפחות ולתת מינימום תנאים.

 

 

ושיש איזה ארגון ועד עובדים חזק שמשיג תנאים טובים - אז כולם מעקמים את הפרצוף..

פורסם

מגיע לך יום בחודש לסידורים. קוראים לזה חופשה.

 

יום מחלה הוא עקב מחלה.

 

גם אם עובד שלי יודיע לי שמחר הוא לא יגיע לעבודה כי מחר הוא חולה, הוא יקבל ממני פרצוף כזה. :shock:

:turn-l:
פורסם

אצלי בעבודה החברה קבעה שימי מחלה זכאים כבר מהיום הראשון בעבודה ולי יצא להיות עם איזה חיידק בבטן בחודש הראשון שלי בעבודה וקיבלתי יומיים מחלה שבראשון הייתי מחובר לאינפוזיה בקופת החולים.

 

בנוסף תשלום על ימי מחלה הוא 100% מהיום הראשון.

 

ככה שלא כל המעסיקים עושים את המינימום

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

M3X, אתה משווה תנאים של הייטק לתנאים של מפעל תעשייתי פשוט (אני מנחש שלא מדובר בישקר או במפעל בכזה סדר גודל). יש הבדל אתה יודע.

אני כמעסיק אתנהג בדיוק כמו המעסיק של פות"ש אם מודיעים לי משהו מהיום למחר. יש שרשרת מסויימת ועובד צריך להיות מספיק אחראי להודיע מראש על העדרות. כמובן באם זו מחלה. זה כבר סיפור אחר. יש כמובן להצטייד באישור מתאים.

עריכה אחרונה על ידי samg
פורסם

לא משווה שום דבר.

 

רק דואג לומר שיש גם מעסיקים אחרים.

נכון שזה היי טק, ושזה לא מייצג אולי גם בעולם ההיי טק, אבל יש כאלה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

MX, אם אתה בסדר עם המעסיק (לא נעלם כל חודש בלי להודיע מראש, לא מתחלה ולא מחפש איך לצלול) אז המעסיק ילך לקראתך וגם לא יהיה קטנוני.

 

אתה צריך להבין שמפעל תעשייתי צריך לעבוד ושאתה תוקע ברז כל חודש זו בעייה גדולה. עובד שעושה את זה על בסיס קבוע לא יקודם בשכר אלא יקבל פרמיית נוכחות (עבדת חודש מלא קיבלת בונוס. החסרת יום ולא משנה מאיזו סיבה שכח מהבונוס) שאין לה תנאים סוציאליים ולא במטרה לחסוך אותם אלא במטרה שהוא יבוא לעבודה באופן מלא.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...