Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מעוניין להרכיב ג'אנטים מגנזיום ברכב מאזדה 3 2010

ראיתי באוטו דיפו ג'אנטים במחיר טוב איך הג'אנטים שהם מוכרים?

מישהו מכיר?

 

תודה

פורסם

ברכבים חדישים, מומלץ להתרחק מהג'אנטים הסינים של אופיס דיפו. (גם ברכב לא חדשים, אבל שם פחות קריטי)

חפש ג'אנטים משומשים מקוריים של מזדה 3. תעשה לעצמך טובה ותתרחק מאופיס דיפו.

Golf MK4 TDI 1999

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כי זה מכוער :-D

ברצינות עכשיו, מליון אנשים שאלו את זה כבר, חבל שלא עשית חיפוש.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני הולך כאן להדהים אתכם. אני שוקל לרכוש ג'אנטים סיניים למרות שבחיים לא רציתי ותמיד התנגדתי פה.

 

האם הג'אנטים האלו באמת כבדים יותר מהרגילים והם נשברים מהר? האמת שבפנצ'רייה הקבועה שלנו כבר הראו לי חוברת ויש גם את כל הדברים הכי יפים גם למידה 14 אבל רובם סיניים כנראה.נמאס מהטאסות.

 

אני לא מאמין שאני אומר את זה...

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה שוקל בערך כמו ג'אנט ברזל, למרות שיש גם סינים קלים. ג'אנט ברזל לא יכול להישבר, רק להתעקם.

בשורה התחתונה- בתנאי נסיעה רגילים זה כנראה לא יזיק ולא יועיל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לאנשים יש אנטיגוניזם לכל דבר שבא מסין.

חבל שהם לא יודעים בכמה מוצרים תוצרת סין הם משתמשים ביום יום,

כולל ג'אנטים שהם חושבים שהם התקנה מקורית על הרכב שלהם.

בקיצור, לא צריך לשלול שום דבר רק כי הוא סיני, גם לא צמיגים וגם לא ג'אנטים.

פורסם

וזה גם עניין של הזמן עד שהכל יהיה סיני. אפילו הרכבים הסיניים שיש היום, אחרי שיעבור מספיק זמן, הם לא יהיו רחוקים ברמתם מהיפנים/אירופאים. אולי זה לא יקח שנה-שנתיים, אבל מתישהו זה יקרה. גם אם זה יקרה בעוד 50-100 שנה, בסוף זה יקרה.

 

בדיוק כמו שכאשר טויוטה הציגו את לקסוס אי שם בשנות ה80 ומשולש היוקרה הגרמני צחק צחוק גדול, והיום לקסוס עושה חיל ומייצרת רכבים מעולים ולא רעים בכלל.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

×
×
  • תוכן חדש...