Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הרכב הוא אוונסיס 2008 אוטומט מנוע 2.0 1AZ-FSE.

הקשתי את קוד הקודן, הכנסתי את המפתח לסוויץ', סובבתי עד למצב ON, עד כאן הכל טוב. כאשר נתתי סטרטר נשמע מעין פיצוץ קטן שנשמע שהגיע מתחת לרכב בחלקו האחורי (נשמע ככה, לא בטוח שאכן). מאז הרכב לא מניע, הסטרטר לא מתחיל להסתובב. אם מנתקים מצבר, מחכים קצת ומחזירים - אז שוב עד למצב ON הכל נראה תקין ,אך כאשר נותנים סוויץ' נראה שמשהו מתקצר והורג את החשמל ברכב, ואז גם במצב ON הרכב מת ואין סימן חיים. מה בדקתי:

1. פיוזים עם שם שקשור איכשהו לדלק או התנעה.

2. פירקתי מחשב רכב, הכרטיס נראה תקין לחלוטין, אין ריח שרוף.

3. מצבר מראה מתח תקין (כמעט 13 וולט).

 

לדעתי זו לא קודנית כי גם כאשר הקשתי קוד לא נכון בעבר הרכב היה מתניע ונכבה ישר.

אשמח לרעיונות מה עוד לבדוק ובעיקר - למוסך אמין והוגן באיזור חיפה שיודע לדבג טויוטה אוונסיס.

 

תודה רבה מראש!

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם

בסוף זה היה המצבר, בקושי בן שנתיים במותו. הפיצוץ ששמעתי היה ממנו:2014-09-20_20-54-00_27.jpg

מסתבר שהבעלים הקודמים שם מצבר 55AH כאשר המומלץ הוא 60 (ע"פי VARTA), או 62 (ע"פי וולטה).

 

תודה!

If you live by the GUN

You die by the GUN

×
×
  • תוכן חדש...