Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי את השרשור שלך ופשוט הייתי (ועדיין) עם פה פעור!

לקבל כזה יחס מזלזל לא מגיע לאף אזרח ישראלי.

אני במקומך הייתי מתחיל להעלות את המודעות של המקרה שלך. תתחיל מעמוד הפייסבוק של המשטרה, ותמשיך עם זה כמה שרק אפשר.

לצערי, בארץ בשביל להצליח במשהו, צריך להביא את זה לעם.

האם זה לא קשה לעזוב את ההרגשה של נסיעה ברכב מוגדש, ולחזור חזרה לשגרת המנוע האטמוספרי?

אצלי כואב לחזור למאזדה 3 גם אחרי שאני נוהג על סוס רתום לכרכרה.

 

 

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ממתי שוטר מסרב לרשום דו"ח? אבוי עלי אם אני אסע כמה קמ"שים בודדים מעל המהירות הקדושה, או אם אני עושה תמרון חנייה מול חנייה של נכה וחוסם אותה ל10 שניות. (או אפילו נכנס חלקית בשביל להכנס ברוורס לחנייה ממול, שהיא לא חניית נכים) אבל לחסום חנייה מותר לי?

 

אותו שוטר שאמר לך לעלות על המדרכה, מודע לזה שעלייה על המדרכה זה עברה מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד חמורה עם דו"ח הרבה יותר שמן מחסימת חנייה? רגע... נראה לי הבנתי מה הוא ניסה לעשות! פיטום אווזים!

פורסם

פעם חסם אותי רכב ביציאה מהעבודה, לא הייתה שום דרך בשבילי לצאת למעט הרמה בהליקופטר.

במשך שעתיים חייגתי כל 10 דקות למשטרה, כמה פעמים אפילו נפלתי על אותו מוקדן. כולם הבטיחו שהניידת כבר בדרך אוטוטו מגיעה.

 

חושבים שמישהו עשה משהו? חישבו שוב.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

כן הבעיה כנראה שאתם מדברים איתם כמו ילדות, בתל אביב חסמו אותי התקשרתי ואמרתי שאם הם לא באים אני פורץ את הרכב ומזיז אותו עצמאית.

נראה לכם שהם לא באו?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

קרה לי מקרה דומה במקצת, ולכן אני מאוד מתחבר למה שנכתב. אני מקווה שפותח הדיון יקדם את הנושא בשבילו ולא יזניח את הנעשה מול ביתו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מכיר את חוסר האונים שאתה נמצא בו. היה לי מקרה שמשאית חסמה אותי בחניה של העבודה, היה כבר אחרי 21:00, מסביב הרבה בניינים ולך תדע באיזה מהם נמצא הבעלים. מה לא עשיתי: התקשרתי ל- "איך אני נוהג", עליתי לכמה בניינים וחיפשתי דלת דלת את הבעלים, שאלתי אנשים מסביב וחשבתי על דרכים להשתחל מהחניה...

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

תבקש מבן משפחה שיצלם עם אייפון כשהשוטר מגיע, והעלה את הסרטון לפייסבוק של המשטרה ושלח קישור לסרטון לפניות הציבור של המשטרה.

פורסם
המשטרה הפנתה אותי למוקד, ושם אמרו לפנות למשטרה. כנראה שאת הכסף הם אוהבים לקחת מהמשכורת שלי, ולא מהבריונות של עבריינים.

מדובר על העיר "יבנה"

 

תתעד את כל מה שכתבת ותעלה את זה ל ״יבנתון״ ואח״כ במקביל תשלח עותק למשרד ראש העיר , אני די בטוח שזה יקדם קצת יותר מהר את העניינים . בהצלחה .

פורסם

תתחיל לחסום את החוסמים ולהוריד אויר.

 

תוך כמה שבועות השמועה על השכן המופרע תעשה לה כנפיים ואנשים יתחילו להיזהר.

 

כשגרנו בראשון היתה שכנה שהיתה חונה באופן קבוע בכניסה לחנייה שלנו. אחרי מספר שיחות ופתקים על האוטו חטפתי את הג'ננה וחסמתי אותה מסביב עם שלושה רכבים. כמובן שהיא באה להתנצל אבל הודעתי לה שעכשיו אני נח וכשאגמור לנוח אשקול אם להזיז את הרכבים כי בסך הכל הם חוסמים את החנייה הפרטית שלי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הבעיה בפתרון שלך זה שאם הוא לא באמת מופרע אז כשהוא יפול מישהו כן מופרע אז הוא יאכל אותה.

 

אל תיכנס למקומות שלא תוכל לצאת מהם, מה שכן אתה יכול לחסום את הרכב שחוסם לך את החניה ולתת לו לחפש אותך.

פורסם

א. תצלם את התנהלות השוטר ואת העבירה. נראה אם השוטר כזה ״גיבור״ מול מצלמה.

 

ב. תתקין או תלחץ על העירייה ששתקין או שתיתן אישור להתקין פטריות בטון שימנעו את החנייה.

 

ג. שים שלט ענק - חנייה פראית. אין להחנות אפילו לא לשנייה. רכב חונה ייחסם/יינזק

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...