Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקנה ג'ק עגלה , חוסם את החניה , תכניס מתחת לאוטו, תעביר למרכז הכביש , ותתקשר למשטרה ותגיד שיש רכב שחוסם את הכביש ....

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתם שוכחים דבר אחד, אנחנו חיים במדינת ישראל, לא חשוב איזה שלט תשים או מה תעשה בסופו של דבר אתה תצא עם נזק.

אם בן אדם פורץ אלי הבייתה, נופל ושובר רגל הוא יכול לתבוע אותי, אז מה אתם חושבים שיקרה אם תשרוט לו את הרכב?!

תשרוט את הרכב, יתבעו אותך. תקרא למשטרה, לא יעזור. שים שלט, אותו כנ"ל ולא חשוב מה יהיה רשום בשלט.

גם אם יהיה רשום "שים פה את הרכב נראה אם יש לך אומץ, אני אנפץ לך את כל השמשות ואפנצ'ר את כל הגלגלים.

 

למעשה שקרה לי:

יש אצלנו מישהי שתופסת בדרך קבע 2 חניות במקום חניה אחת, אין מה לעשות לא יודעת לחנות את הרכב, תמיד חונה עקום.

בגלל שהיא חונה עקום אז כל שני וחמישי מיש מנסה לשים את הרכב לידה עושה לה נזק לטמבון.

רשמתי לה פתק: "שימי לב איך את חונה עקום עם הרכב, לא פלא שהטמבון שלך נראה ככה. עוד פעם אחת תחני עקום ותתפסי 2 חניות, אני אפנצ'ר לך את כל הגלגלים עד שתלמדי".

וואלה זה עזר, מקווה שאולי יעזור גם לך.

הבעיה שאצלך זה כל פעם מישהו אחר תופס את החניה.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

כנראה ששער חשמלי הפתרון היחיד ללא אלימות כלשהי.

 

מן הסתם השכן יצטרך לשאת בעלות (חצי,או יותר..כי הוא מקור הבעיה)

 

כל פתרון אלים אחר (שער מתקפל,דוקרנים,u name it) עלול לגרום לפאשלות לא צפויות עם כל מיני גורמים.

 

רעיון אחר שעלה - אם תתקין שער חשמלי > תשכיר את החניה פר שעה בתעריף כיד דמיונך :p

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שער חשמלי לא יעזור כשחוסמים אותו מבחוץ. אם הוא רוצה שלא יחנו לו מול הכניסה, צריך להסיר את הגורם שבגללו אנשים חונים שם - העסק של השכן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
שער חשמלי לא יעזור כשחוסמים אותו מבחוץ. אם הוא רוצה שלא יחנו לו מול הכניסה, צריך להסיר את הגורם שבגללו אנשים חונים שם - העסק של השכן.

 

אז שיעשה שער חשמלי גדול (כמו בכניסה לקיבוץ) על כל המתחם,ואז מי שבא (אורחים לעסק) שיחנו במקום אחר.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

במקום לממש חלק מהרעיונות כאן (שבסופם אתה תמצא את עצמך בצרות) פשוט תזרוק כמה ביצים על השמשה הקדמית. השמועה תעבור ״מחוסם לחוסם״. להוציא אוויר לא יעזור לך, כי הרכב ישאר תקוע שם עד שהבעלים יגיע וימצא דרך לנפח חזרה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

חברים יקרים, על בריונות כבר חשבתי, ואף איימתי על כמה מהחונים. הבעיה היא שהשכן שהלקוחות של השכן לא בדיוק הולכים על דרך הישר, ואם אפגע בהם - לא יהססו לפגוע בי חזרה. אשתדל להעלות תמונות .

פורסם

אני הייתי מחנה את הרכב שלי בחוץ מול השער לתקופה, עד שהיו קולטים אולי.

 

כשהייתי צעיר וגרתי עם ההורים, בבית הפרטי שלהם ברחובות היו חונים ללא הפסקה מול השער, ממש ברמה של רכב יוצא מה"חניה" ורכב אחר ישר נכנס במקומו וחוסם שוב.

2 מצלמות דמה מאיביי בכמה גרושים, שלט - "מקום זה מצולם ומוקלט כל שעות היממה" ו"החניה אסורה רכב זר יגרר", טלפונים לא פוסקים ל106 ברחובות ודוחות על דוחות שנרשמו שם (הפקחים ברחובות ששים אלי קרב). זה לקח קצת זמן, אבל הפסיקו לחנות.

במקרה שלך מדובר באנשים ספציפיים שככל הנראה מדובר ב"לקוחות חוזרים", אבל חוסר מעש מצד פקחים של העירייה הורס את כל רעיון ההתרעה. חבל שזו ההתנהלות של העירייה אצלכם.

 

לא חושב שמעשי וונדליזם או אלימות כלשהיא יעזרו, זה רק יגרור אש חזרה.

פורסם

לפותח השרשור, אהממ אהממ,

אני לא מבין?! הרכב שייך לבן הדוד של השכן שכרגע נמצא בחופשה?

שהשכן יואיל בטובו להתקשר לבן הדוד שלו ושיבין ממנו איך להזיז את הרכב.

 

או

 

להתקשר לשרותי גרירה, יעלה לך קצת כסף אבל החוסם יאלץ לחפש אחר הרכב שנעלם ואחרי שימצא אותו כנראה שיאלץ לשלם אחסנה.

יודע מה? בא נפתח את זה, תזמין גרר שיגרור את הרכב מול בית של עבריין :) יש לי הרגשה שהחופשה תהיה קצרה.

 

שבור חלון, הזז את הרכב והשאר פתק "הייתי חייב להגיע למיון כי בלה בלה בלה אז שברתי לך את החלון והזזתי את הרכב, הוא חסם לי את היציאה"

 

תגיש תלונה במשטרה - הם אוהבים מאוד להתעסק עם טפסים חחח

 

רוצה עוד רעיונות מחוץ לקופסה?

 

אגב, יש שלט שאומר שהחנייה פרטית וכל רכב שיחסום יגרר?

 

היה לי מקרה דומה ממש לפני שבוע עם שכן, נהג מונית, שאני מכיר בבניין מולי (לא יודע איזו דירה) שחסם את הרכב של אישתי ואין מצב לצאת בכלל ועלה הביתה לאכול.

איך שקלטתי את זה ירדתי למטה והתחלתי לצפור ולצפור, אף אחד לא מגיע וחום 40 מעלות בלי להגזים.

התקשרתי לתחנת המוניות וכשכבר ענו לי אמרו שהמונית לא קשורה אליהם, איחלו לי בהצלחה וניתקו כשאני בהלם גמור "אבל זו מונית שלכם"...צליל ניתוק.

פתאום מגיע בעל הרכב...

אני: תגיד? אתה לא חושב שזה קצת חוצפה מה שקורה פה?!

השכן: מה אני אעשה? אני מגיע לאכול צהריים ואין חנייה, יש פה מצוקת חנייה ועד שלא יפתרו אותה אני חוסם.

אני: ואם אני צריך להסיע את אישתי למיון דחוף?!?!?!

השכן: למה? הכל בסדר?

אני: מה זה משנה כרגע?! שואל אותך שאלה! תענה!

השכן: אז תסעו ברכב שלך...

אני: ואם בדיוק יש לו תקלה או שהוא במוסך או שיש פנצ'ר?

השכן: מה אני אגיד לך?! בעיה...

אני: תבין! אם היה עכשיו מקרה חרום עושה כל שביכולתי כולל לפרק לך 2 גלגלים בצד ימין כדי להפוך לך את הרכב! אל תחסום לי את הרכב יותר! תמצא חנייה אחרת כמו שאני עושה שאין חנייה!

השכן: למה לא צפרת? הייתי שומע!

אני: צפרתי בערך 15 דקות רצוף...

השכן נכנס לרכב ונסע, מקווה שלא יחזור על עצמו.

 

יש עוד סיפורים אבל תמיד עדיף לסיים את זה בטוב, בהצלחה.

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L

פורסם

זה שאתה נכנס איתם לטענות והסברים ויוצא עליהם בכעס, מראה לחצופים שהם הולכים לצאת מזה בזול / בלי עונש.

מה שיעיל נגדם זה אך ורק עונשים. בלי אזהרה, בלי דיונים ובלי עצבים.

si vis pacem, para bellum

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...