Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בואנה, זה אחד הסיפורים המעצבנים ששמעתי. גם לי היו היתקליות מעצבנות מאוד עם שוטרים, שאני לא מבין איך אנשים כאלו אמורים לייצג צדק. אחריי זה אנשים אומרים: למה מצלמים שוטרים. ושזה מפריע להם בעבודתם. שום דבר, מנסיון, ברגע שתוציא את הטלפון ותצלם אותם, יחסם אלייך יהיה שונה.

פורסם

מה עם באמת לצלם כל פעם ולפתוח יומן מתעדכן עם הצילומים על הדף של המשטרה בפייס, בסטטוסים מצייצים ובדף שלך?

 

אם אתה שם במצייצים תוכל לעשות תחרות הימורים כמה ימים יעברו עד שהמשטרה תתחיל לתת דוחות. בין הפותרים נכונה יוגרל פותר שלא ענה נכונה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

תקשיב, קראתי שוב את השירשור הזה ואני שוב אומר שמשהו בסיפור שלך לא סביר.

לא סביר שכל הנהגים מתעקשים לחסום את החנייה שלך למרות שאין בעיית חנייה ברחוב. כל הנהגים שמגיעים לשם נהפכים להיות חולרות ? לא סביר.

לא סביר שהמצב הזה נמשך כבר יותר משנה.

לא סביר שכל השוטרים והפקחים שמגיעים ורואים את הרכבים החוסמים טוענים שאין הפרעה לתנועה ושאתה יכול לצאת מהחנייה. לא סביר.

יכול להיות שכולם רואים משהו שאתה לא רוצה לראות ?

והכי מטריד אותי - התעקשות שלך להמנע מלשים תמונה למרות שכולם ביקשו לראות בתמונה את המצב בשטח.

משהו חסר בתמונה שאתה מתאר.

עד שלא נראה תמונה אני לא רואה שום טעם להמשיך להתייחס לנושא.

 

 

פורסם

רוצה פתרון לא אלים? תתחיל בפרוייקט צילום במשך מס' ימים\שבועות, לאחר מכן - קנה רכב בפחות מ1000 שקל, שים אותו במקום הבעייתי כך שלא יחסום אותך, ואם העירייה תשלח לך איזה דוח התרעה תשלח להם מכתב יפה עם חתימה של עו"ד שמראה את הצביעות, עם העתק לכל גוף תקשורת רלוונטי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ואז מה כבר יצא לו מזה, העיריה תשים לו מחסומי בטון בכניסה לחניה? במקסימום יבטלו לו את הדו"ח עם התנצלות. בחצי שנה שאחרי זה כנראה הכל יחזור לקדמותו.

הפיתרון הכי טוב זה לברר איך מחסלים את העסק בלי להיות מעורב בזה באופן ישיר, ובלי להזכיר אפילו חצי מילה בנוגע לבעיות חניה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אין סיבה לשים 1000 ש"ח על רכב וגם לא 500, לבזבז כסף בשביל פתרון לכמה חודשים או אולי שבועות זה פשוטו כמשמעו...בזבוז כסף.

תתחיל מהפייסבוק, תמשיך לטלפון, תחפור להם כמה שיותר בלי חשבון.

וכמו שאמרו לפני, נשמח לתמונות לראות את המצב ולבחון את הכל. תמונה שווה 1000 מילים...אז יאללה אנחנו ממתינים.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

סתם תהייה - אם הוא מודיע לשכן שכל רכב שיחסום לו את החנייה יגרר על חשבונו של השכן יכול לתפוס באיזה צורה?

פורסם
תפרוץ לבסיס חיל האוויר הקרוב למקום מגוריך, ,תשאיל F16 ותפציץ את הרכב מלמעלה

 

תגידו לי מה נסגר איתכם???

עבריינות נראית לכם כמו דרך לטפל בזה??

 

במדינה שלנו זאת הדרך היחידה.

 

כמו שכבר מישהו מעלי אמר, קנה ג'ק עגלה וגרור לו את הרכב למרכז הכביש, מכאן זאת כבר לא בעיה שלך.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

יופי, תעשה את זה X פעמים ביום לכל מי שבא לעסק של השכן. יחסוך לך הרבה אימוני משקולות במכון.

ועוד לא דיברנו על תרחיש שבעל הרכב הוא חמום מח ותופס אותך בשעת מעשה.

הרכבים עצמם הם רק הסימפטום.

העירייה לא רוצה לעשות כלום?

השוטרים בעיר חברים של השכן?

פונים לסמכות גבוהה יותר.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לנו יש חניית נכה פרטית עם מספר +בטאבו !!!! 1000 שקל קנס ואם הם חכמים הם יודעים שזה 1500 שקל קנס.

בהתחלה היו חונים לנו המון! כל יום 3 פעמיים ניידת , חצי מביאים קנס חצי מחכים לבעל רכב שירד ולא מסכימים לתת לו קנס.

 

למען גילוי נאות השכנים עשו את זה בכוונה כי התלוננו שזה לא פאייר.

במדינה שאין די ואין דיין , השכן הגבר שקיבל ממני 1500 שקל קנס פעמיים החליט שמהחניה שלי הוא לא זז.

אז הבאתי טנדר עם גריל העפתי את הרכב שלו הוצאתי מוט ברזל ופירקתי הכל אחר כך חתכנו את הגג.

שיזמין משטרה ושהם כולם ילכו לחפש את החברים שלהם , אחרי זה אף אחד לא חנה לי יותר במקוםץ.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...