Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי תנסה אולי לתבוע אותו בבית משפט לתביעות קטנות בתואנה של הפסד יום עבודה או משהו כזה. אחרי זה כבר ילמדו שאתה משוגע בחסות החוק.. :-)

HU: clarion 786Amp1: jbl 1004 Amp2: sundown audio sae1000d comp': polk audio 5251 db SUB:polk audio sr 12dvc

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הייתי בסיטואציה דומה לפני איזה שנה, הייתי צריך לשכנע שוטרת עצבנית במיוחד שחניה במאונך למדרכה זו עבירה על החוק.

כנראה שאפשר להתקשר שוב למוקד 100, אבל זה לא ממש יעזור. אולי תקנה גם טרקטורון?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

באמת נראה לי שהפתרון הכי אפקטיבי זה להתחיל להוריד אוויר לגלגלים וכל מיני דברים כאלה שהם פחות נעימים..

חבר סיפר לי על בעיה דומה שהייתה בבית של ההורים שלו, ושם זה כבר הגיע למראות שבורות, וגריז על רוב האוטו...

פורסם

Welcome to israel.

 

אני בארה"ב.

יום אחד הבן של חברים נעלם.מסתבר שלקח את האופניים ויצא מהשכונה.

אחרי קרוב לשעתיים חיפושים, בתוך השכונה ומחוץ לשכונה- לא מצאנו את ילד.

התקשרנו למשטרה והסברנו את המצב.

הגיעו 10 ניידות והעלו 2 מסוקים לאוויר כדי לחפש את הילד.

מצאו את הילד תוך שעה והשוטר אמר לילד אחכ שלא יעשה את זה שוב כי הסיפור הזה עלה למשטרה בסביבות $100,000

פורסם

רעיון להתקשר לעירייה...

 

בקשר לשירות שמקבלים בארה"ב, זה כבר עלם אחר. לכל קריאה הם שולחים משטרה, אמבולנס ומכבי אש, לכל קריאה!!!

במידה וזאת קריאת שווא, הם מחייבים את מי שהתקשר כל סכום כלשהו. וככה צריך לעשות!!!

אצלנו זה מתחלק ל-3: 100, 101, 102. ולאף אחד מהם לא באמת אכפת ממה שקורה לאזרחים.

 

מקרה אחר שקרה אצלי:

אני עובד בחברת סלולר והגיע לקוח שדיבר עם המנהל שלי, שניהם היו רגועים והכל היה בסדר, פתאום הלקוח ללא שום התראה מוקדמת נתן נגיחה למנהל, לאחר כמה שניות שהלקוח רצה לצאת לכיוון היציאה הוא נתן בדרך נגיחה בלב לשומר שלנו. כמובן שהזמינו לו אמבולנס מכיוון שהיה לו כאבים בחזה.

 

יצאנו החוצה, עצרנו את הבן אדם וקראנו למשטרה. המשטרה הואילה בטובה להגיע אחרי חצי שעה, הבן אדם אמר בפירוש: "אם אתם משחררים אותי, אני חוזר לשם ומפרק אותו מכות שוב". המשטרה הסתכלה עליו במבט של 'אנחנו מפחדים ואין לנו מושג מה לעשות' אז כמובן שהם דברו בקשר אחד עם השני ובסוף החליטו לשחרר אותו במקום.

שאלנו אותם לפשר הדבר והם אמרו שאין להם מה לעשות איתו ואם הם רוצים שיעצרו אותו אז שיקראו למשטרה...

הסתכלנו עליהם במבט של "אבל אתם המשטרה".

קיצור אמרנו לבן אדם אם הוא חוזר שוב אנחנו משפצים לו מחדש את הפרצוף ונועלים אותו בתוך המחסן עד למחרת. כמובן שהוא לא חזר אלינו אבל משטרת ישראל...אתם משהו מיוחד.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אל תשוו את שוטרי ארץ הקודש לארה"ב כי הבאסה מובטחת.

במקומך הייתי מציק דווקא לשכן ולא למשטרה, כי הוא אשם בתכלס. את זה שחלק מהשוטרים לא יודעים לתפקד אתה לא תצליח לשנות בעצמך. יש לו עסק בבית אז שיקח אחריות על ההשלכות של זה. הבעיה היא שהוא נשאר שכן שלך, ואם תקלקל לו את העסק יהיה לך אויב בדלת ממול. אם אתה מחפש שקט ושלווה, במקומך הייתי מעמיד את הבית למכירה ומחפש מקום פרטי יותר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

איזה עירייה מוזרה, ברחובות הפקחים רק מחכים לדברים האלה, תתקשר ל106 ותגיד חסימת חניה - 5 דקות אחרי זה יעמוד שם פקח ויחלק דוחות, ולא רק זה, לפעמים הם באים, מסתכלים על הרחוב ורואים עוד כמה עבירות, אז על הדרך מפנקים עוד כמה רכבים.

עירייה הזויה יש ביבנה.

 

אגב - אלה השכנים שלך עם ההונדות?

פורסם (נערך)

****נמחקה הצעה אלימה מאד****

בימי חול שים על שטח ה"מעטפה" כיסא פלסטיק, בימי שישי בבוקר זרוק ארגז קרטון או שניים עם קצת זבל בפנים. יחסוך לך חלק נכבד מהמקרים. אם זה עובד בשביל בעלי השווארמות, זה יעבוד בשבילך.

 

****נמחקה הצעה אלימה מאד****

עריכה אחרונה על ידי wwave

si vis pacem, para bellum

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש גם את השיטה של הדבקת חבילת פלסטלינה לבנה עם חוטי חשמל מתחת לכנף ושיחה למשטרה על רכב חשוד :-D

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לידידה יש שכן ערס, עם ואן של מרצדס, יום אחד הוא חנה לה בתוך האוטו ולא הסכים להזיז אותו.

הוא אמר לה שזה בגלל שהיא לא יודעת לחנות.

פנתה למשטרה

אמרו לה "לא כדאי לך להתעסק איתו, הוא עבריין". מה באמת? נו שיט.

השוטרים מתים מפחד מהעבריינים, המשטרה חלשה ומוחלשת.

אבל האיום הגדול שלנו הוא מאיראן (כן בטח).

Peugeot  5008 2023 

פורסם
הכי פשוט לבוא עם מפתח ונטילים ולהבריג אותם החוצה. אל תשכח להבריג את הונטילים חזרה אחרי שהאויר יורד, לא יפה להשאיר אותו בלי.

 

:roflmao:

 

 

שים עמוד ברזל מתקפל. אחרי שאתה יוצא או כאשר הרכב בחניה, פשוט הרם אותו. פשוט ולא יסבך אותך בצרות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אני יכול להציע לך פתרון שיעלה טיפה אבל יעזור .. זה מין עמוד כזה שקודחים את הבסיס שלו לרצפה והוא נמצא בדיוק

באמצע החניה , שאתה יוצא מהחנייה אתה מרים אותו/לוחץ על שלט חשמלי שירים אותו , וככה אין סיכוי שיחנו לך יותר. בהצלחה.

פורסם

תפרוץ לבסיס חיל האוויר הקרוב למקום מגוריך, ,תשאיל F16 ותפציץ את הרכב מלמעלה

 

תגידו לי מה נסגר איתכם???

עבריינות נראית לכם כמו דרך לטפל בזה??

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...