Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן זה מעצבן,כן זה לא בסדר אבל לדעתי אתה קצת מגזים.

6 עמודים של אנשים שנותנים כל מיני עצות (חלקן חוקיות וחלקן פחות) אבל בסופו של דבר המצב לא כל כך גרוע. אפשר בלי בעיה להיכנס ולצאת אז פשוט תחכה שהיונדאי תעוף כשהבחור יחזור ואז תחדש את המעטפה שלך.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היה לי מצב דומה מאד, אולם הכניסה לחניה היתה בלתי אפשרית כיון שבחניה השכנה עמד רכב והמעבר היה צר. פקח של היערייה כיבד את החוסם בקנס של 250 ש"ח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

סתם שאלה, את החנייה ממולך גם חוסמים?

 

ופתרון פשוט, ולדעתי חוקי, תמצא 2 סלעים בגודל סביר ושים אותם בכל צד של המעטפה.

פורסם

מה עם מדבקה גדולה על הרכב הסוטים מדרך הישר "כאן חנייה פרטית"?

 

מצד אחד לא הייתי עושה עניין מזה והצד האחר אתה חווה את זה על בסיסי יום יומי אז כנראה שהייתי מתעצבן.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם (נערך)

עם ערסים מתנהגים כמו ערסים אני אספר כאן מקרה קטן שקרה לי ותסיק לבד את המסקנות אני לא ממליץ לנהוג כך, וטוען שזה לא "מוסרי" ושצריך ללכת בדרך הישר ;)

 

ברחוב שלי החניה היא חופשית בצבע אפור כל אחד יכול להחנות היכן שרק ירצה, הגיע שכן חדש לבנין ממול והחליט שחניה מסוימת היא רק שלו, שלחתי אותו לחפש ובוקר אחד אני מגלה 2 מסמרים של 10בכל אחד משני הצמיגים האחורים שבדיוק היו דנדשים (ג'אנט 18 TOYO R1R למי שמתענין אבל זה פרט שולי דין צמיג של 200 שח כדין צמיג של 1000 שח)

 

למחרת השכן גילה ש"מישהו" לכאורה קרע לו את כל ה4 צמיגים לגזרים וששום תיקון לא יעזור, מאז אנחנו בשכנות טובה כשכל אחד יודע לא להתעסק עם האחר.

 

אם לומר את האמת בתמונה שפורסמה זה לא כזה נורא וזה לא שחסמו אותך לחלוטין אותה היונדאי "גנבה מס קטן של סמ אבל זה לא ברמה שאי אפשר להכנס או לצאת, מרגיז ? כן, אבל שווה את העצבים שלך ? לא ממש.

 

הצעה אחרת פשוט תזמין גרירה לרכבים האלה ושבעל הרכב ישלם גרירה + אחסנה כשיבוא לאסוף את הגרוטאה שלו

עריכה אחרונה על ידי Yony_S

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

וואלה רעיון מצוין!

לא מדבקה רגילה יש את המדבקות שפקחים בד"כ שמים (או מי מטעמם), מדבקה על כמעט כל השמשה הקדמית שנדבקת כל כך חזק שצריך לקלף אותה עם מים רותחים.

 

תזמין כמה כאלה גדולות עם טקסט שלך והרכב הבא שיחנה לך מול השער לא יחזור בפעם הבאה.

פורסם
עם ערסים מתנהגים כמו ערסים אני אספר כאן מקרה קטן שקרה לי ותסיק לבד את המסקנות אני לא ממליץ לנהוג כך, וטוען שזה לא "מוסרי" ושצריך ללכת בדרך הישר ;)

 

ברחוב שלי החניה היא חופשית בצבע אפור כל אחד יכול להחנות היכן שרק ירצה, הגיע שכן חדש לבנין ממול והחליט שחניה מסוימת היא רק שלו, שלחתי אותו לחפש ובוקר אחד אני מגלה 2 מסמרים של 10בכל אחד משני הצמיגים האחורים שבדיוק היו דנדשים ...

 

למחרת השכן גילה ש"מישהו" לכאורה קרע לו את כל ה4 צמיגים לגזרים וששום תיקון לא יעזור, מאז אנחנו בשכנות טובה כשכל אחד יודע לא להתעסק עם האחר.

 

...

 

...

 

שמע זה פשוט נשמע אלים, מזל שלא אתה עשית את זה לשכן אלא סתם מישהו משועמם.

si vis pacem, para bellum

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הכל טוב ויפה, אבל אם השכן שלו היה יותר דפוק בראש זה לא היה נגמר ככה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אתם מעלים כאן הרבה רעיונות מסוכנים.

הוא עלול ליפול על שכן פסיכופט, הרכב שלו עלול להיות מוצת באמצע הלילה או שבפעם הבאה שהוא יצא החוצה הוא ידקר.

אפילו ילדים בני 15 התחילו לדקור כאן, מה ימנע מאותו שכן להתנהג ככה? (אומר אומר שהשכן אלים, פשוט עלול להיות).

 

למרות שהחסימה לא נראת משמעותית, עדיין מאוד מתסכל לראות את החוסר התחשבות של הנהגים.

ובבקשה שמישהו יסגור את הקרקס שנקרא משטרת ישראל.

פורסם
סתם שאלה, את החנייה ממולך גם חוסמים?

 

ופתרון פשוט, ולדעתי חוקי, תמצא 2 סלעים בגודל סביר ושים אותם בכל צד של המעטפה.

 

הנה נפתרה הבעיה. אפשר לנעול.

במקרה הכי גרוע, תתקין שני עמודי ברזל או בטונדות ונגמר הסיפור.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה לא חוקי, זה מכשול בדרך ציבורית.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

שים 2 סלעים בלילה כשאף אחד לא רואה ותכחיש שאתה קשור להופעתם על הכביש.

חוקי או לא, זה בכלל לא אתה.

רק תדאג שאלו יהיו סלעים כבדים שלא יזיזו משם בקלות.

הפתרון הכי טוב, בהצלחה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מערכת המשפט במדינה אמנם מפגרת, אבל לא עד כדי כך שלהאמין שהסלעים האלה צצו מעצמם בדיוק בפתח החניה שלו, במיוחד אחרי שהוא התלונן למשטרה שחסמו אותו.

למה אני כותב את זה? כי ככה סתם זה לא יזיז לאף אחד. לא יחסמו לו את החניה והכל יהיה טוב. עד שאיזה ערס מתבגר על אופניים חשמליות יתעסק באייפון שלו באמצע רכיבה, יתקע בסלע, יעוף קדימה וישבור את כל השיניים. אחרי זה יתחילו לחפש מי שם את זה שם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מערכת המשפט לא תוכל להוכיח כלום.

ערס שבר שיניים, רכב דפק טמבון, חמאסניק חפר בפנים מנהרה, זה-לא-אני.

זה ללא ספק מה שאני הייתי עושה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...